Nie wiedziałem gdzie dać temat i jak nazwać. Więc jak jest źle to proszę się bardzo nie złościć.
Problem wygląda tak. Kupiłem samochód, i oczywiście od razu do mechanika aby wymienił to co trzeba z rozrządem, zapłaciłem, wszystko ładnie itd. Ostatnio byłem wymieniać olej (gdzie indziej) i mechanik jak zobaczył pasek rozrządu, stwierdził, że ten drugi chyba mi wsadził stary pasek, bo pasek na początku ma miękkie gumowe ząbki (min. przez 15 000 km), a ja zdazylem 1000 przejechac. W dodatku napisy są trochę starte.
Chciałem zapytać ile w tym wszystkim prawdy, i czy można jakoś stwierdzić jaki jst stan faktyczny paska, ile było na nim przejechane itd.
pasek rozrządu - ogólnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Moze tamten nie wymienił ci paska tylko skasował za wymiane Jezeli chodzi o sprawdzenie paska to należy go chwycić dwoma palcami w połowie najdłuższego wolnego boku i przekręcić o 90 Stopni jezeli przekręci się więcej to jest wyciągnięty A jezeli mniej to za mocno naciągnięty A napisy się nie wycierają po 1000 km
MORE POWER
Dobra wskazówka - przyda się, dziękujęcobra333 pisze:Moze tamten nie wymienił ci paska tylko skasował za wymiane Jezeli chodzi o sprawdzenie paska to należy go chwycić dwoma palcami w połowie najdłuższego wolnego boku i przekręcić o 90 Stopni jezeli przekręci się więcej to jest wyciągnięty A jezeli mniej to za mocno naciągnięty A napisy się nie wycierają po 1000 km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 104 gości