Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr paź 10, 2007 18:55

tutaj panowie jest rozwiązanie zagadki hydrauliki głowicy silnika CY w pasacie z 1987r.

Obrazek


a tutaj masz schemat podłączeni świec żarowych

pierwszy to do 1V, JR (chociaż 1V ma trochę inny przekaźnik tam świece żarowe grzeją dłużej ze względu na katalizator)

Obrazek
Obrazek


a tutaj jak to wygląda w RA, SB

Obrazek
Obrazek

ja proponuję zastosować pierwszą opcję bo prościej :)

acha i jak masz na oku większe turbo typu K24 i T3 (lepiej) to wstawiaj i się nie zastanawiaj

[ Dodano: Sro Paź 10, 2007 7:01 pm ]
a co do tych wielkości chłodnicy to jeżeli była klima to chłodnica była tak samo duża jak w turbo dieslu w innym przypadku była mniejsza
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 18:58 przez Trochim, łącznie zmieniany 1 raz.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw paź 11, 2007 15:31

tomcio pisze:zakładaj 4T od diesla bo nie nadążysz biegów zmieniać.
mam jeszcze skrzynie 4S dobra jest??

[ Dodano: 11 Paź 2007 15:35 ]
BENITO pisze:eśli nie znajdziesz oryginalnej rurki z grzybkiem to będziesz musiał zaślepić odgałęzienie od rury biegnącej to turbo i dorobić coś na pokrywę zaworów, przez co odchodziły by opary ze skrzyni korbowej.
odma juz jest (rurka z grzybkiem :bajer: )


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw paź 11, 2007 15:48

vw_vandal pisze:To_mas, ale jk by lampy wywalił to by weszła od Stara :helm:
:panna: hehe połozyłeś mnie tym tekstem :PP moze spróbować zawsze to lepsze chłodzenie :P choć qre jakby sie auto nie dogrzewało to co ?? :P
-pawlo111 pisze:mam jeszcze skrzynie 4S dobra jest??
tak jest to 2 dobra skrzynia do TD :) była chyba montowana w 1V :) bo autko ma fabrycznie 60 ps a ta skrzynia jest troszke krótsza od 4T więc pomagała mu sie rozpędzać :)

4T - chyba najlepsza i najdłuzsza długa skrzynia do TD w Mk2
4S krótsza dobra na miasto a trasie moze ciut brakować... oczywiścei większe przyśpieszenie mniejsza prędkość max :)
-pawlo111 pisze:odma juz jest (rurka z grzybkiem :bajer: )
no i gitt :)
wypuśc ją pod auto :) lub zrób "catch can"

[ Dodano: Czw Paź 11, 2007 15:49 ]
vw_vandal pisze:To_mas, ale jk by lampy wywalił to by weszła od Stara :helm:
:panna: hehe połozyłeś mnie tym tekstem :PP moze spróbować zawsze to lepsze chłodzenie :P choć qre jakby sie auto nie dogrzewało to co ?? :P
-pawlo111 pisze:mam jeszcze skrzynie 4S dobra jest??
tak jest to 2 dobra skrzynia do TD :) była chyba montowana w 1V :) bo autko ma fabrycznie 60 ps a ta skrzynia jest troszke krótsza od 4T więc pomagała mu sie rozpędzać :)

4T - chyba najlepsza i najdłuzsza długa skrzynia do TD w Mk2
4S krótsza dobra na miasto a trasie moze ciut brakować... oczywiścei większe przyśpieszenie mniejsza prędkość max :)
-pawlo111 pisze:odma juz jest (rurka z grzybkiem :bajer: )
no i gitt :)
wypuśc ją pod auto :) lub zrób "catch can"



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw paź 11, 2007 16:49

-pawlo111, ja mam 4S i kończy się szybko tzn na każdym biegu 5 tyś. :helm: Chcesz grubiej modzić to 4T


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw paź 11, 2007 17:24

vw_vandal, ja mam 4T i na razie do 3 biegu sprawdzone do 5 tyś na 4 nie miałem gdzie :PP



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz paź 14, 2007 15:03

no i Icek i węże upolowane :roftl:
Obrazek
Obrazek


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz paź 14, 2007 15:22

skromny ten ic



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz paź 14, 2007 19:33

IC jest od opla omegi.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz paź 14, 2007 19:42

nie bedzie za mały przypadeczkiem ? :chytry:


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz paź 14, 2007 21:56

wielki nie jest bo i po co mi taki ogromny. Dawal rade w silniku 2.3 TD to do 1.6TD bedzie. Jest dosyć gruby idealnie pod zderzak wejdzie. Srednice na wejscie rurek tez ma idealna.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn paź 15, 2007 09:01

w silniku SB jest elektryczna pompa cieczy chlodzacej. gdzie to mozna zobaczyc ze sie znajduje? ;] jak potem to podlaczyc? mam silnik JR ale dzis albo jutro wkladam SB z IC, bez problemu podejdzie SB w miejsce JR? tak bez przerobek?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn paź 15, 2007 09:45

SkinnerPL pisze:mam silnik JR ale dzis albo jutro wkladam SB z IC
a po co to robisz ?? nie lepiej było podkręcić JR i dołozyć ic np ze sprintera ??:P
bez problemu podejdzie SB w miejsce JR? tak bez przerobek?
TAK



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pn paź 15, 2007 10:15

6 tysiecy kilometrow temu moj silnik stanol w plomieniach... wywalilo mi olej z silnika itp itd... jezdzi do tej pory, ma ciezko zapalic i dlatego postanowilem zakupic nowy motor... a nie bardzo chce modyfikowac silnik bo nie chce miec potem przykrych doswiadczen z wydmuchanymi uszczalkami zpod glowicy itp itd.

To_mas, dzieki za odpowiedz ;]

[ Dodano: 15 Paź 2007 10:15 ]
ale co z ta elektryczna pompa cieczy chlodzacej? jak to popodlaczac gdzie ona sie znajduje?

[ Dodano: 15 Paź 2007 10:51 ]
jakim olejem zalac silnik ktory ma ponoc przejechane 150 tysiecy? jakim olejem powinna byc chlodzona turbina i zeby nie byl za zadki zeby wyciekow nie bylo...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn paź 15, 2007 13:00

Wątpię żeby diesel w mk2 miał najechane tylko 150 tysięcy. Tyle może mieć po góra 8-9 latach użytkowania. Dodaj sobie co najmniej 100 000 do licznikowego przebiegu.

Jak silnik nie bierze oleju to lej półsyntetyk. Jeśli bierze to mineralny.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości