Czy to moze byc wina rozrzadu ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to moze byc wina rozrzadu ??
Witam.
Jak zwykle mam problem z moim golfem. wczoraj wymienialem silnik w moim golfie bo stary bral olej. Silnik kupilem ze szrotu (mam 10 dniowa gwarancje) i nie mialem okazji go osluchac. Po wymianie rozrzadu uszczelki, przelozeniu osprzetu ze starego silnika i zamontowaniu "nowego" silnika odpalilem go z nadzieja ze nie bedzie kopcil jak stary. No i przyznam ze nie kopci, ale zato chodzi jak czolg I tu pytanie do forumowiczow. czy to moze byc wina zle ustawionego rozrzadu albo zaplonu ??
Jak zwykle mam problem z moim golfem. wczoraj wymienialem silnik w moim golfie bo stary bral olej. Silnik kupilem ze szrotu (mam 10 dniowa gwarancje) i nie mialem okazji go osluchac. Po wymianie rozrzadu uszczelki, przelozeniu osprzetu ze starego silnika i zamontowaniu "nowego" silnika odpalilem go z nadzieja ze nie bedzie kopcil jak stary. No i przyznam ze nie kopci, ale zato chodzi jak czolg I tu pytanie do forumowiczow. czy to moze byc wina zle ustawionego rozrzadu albo zaplonu ??
Odpal i niech sie to porzadnie zagrzeje.RuncoR pisze:jest to silnik 1.3 na gazniku. a chodzi jak by sie cos mialo zaraz w nim zmielic :/ trudno mi to dokladnie opisac
Mojego 1.8 ABS'a wstawial znajomy pozniej do mk3. U mnie silnik chodzil idealnie, pozniej przelezal ze 2 miesiace w krzakach No i po wstawieniu do niego i 1-wszym odpaleniu bylo jak u Ciebie - glosny, popychacze graly i wogole miazga. Ale po wymieniae oleju i dobrym wygrzaniu silnika wszystko ucihclo..
a u mnie dalej klekocze wygrzalem go ale jest to samo. A czy jak by byl rozrzad o zab czy dwa przestawiony to tez by tak chodzil ?? bo to ze jest glosny to wybaczam bo zauwazylem ze w rurze za katalizatorem mam dziury a dzisiaj jeszcze chcialem zaplon ustawic i nie wiem czemu ale stracilem wolne obroty Juz powoli brakuje mi sil na tego golfa
Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
po pierwsze czegos nie kapuje, po wymianie jakiej uszczelki?? pod glowica?? wogole to jak ustawiales zaplon?? miales lampe?? sprawdziles czy rozrzad masz dobrze ustawiony?RuncoR pisze:Po wymianie rozrzadu uszczelki, przelozeniu osprzetu ze starego silnika i zamontowaniu "nowego" silnika odpalilem go z nadzieja ze nie bedzie kopcil jak stary
Faktycznie zapomnialem dodac: uszczelke pod misa a zaplon ustawilem w-g poprzedniego silnika rozrzad ustawilem na znakach ale tak jak powiedzial mi zaprzyjazniony mechanik czyli oba znaki w dol (bo jak mialem na gornym kole w dol a na dolnym w gore to przy obkrecaniu kluczem juz sie zacilano) i da sie bez problemu krecic.
[ Dodano: 16 Paź 2007 10:40 ]
czy naprawde nikt nie jest mi w stanie odpowiedziec ?? Jesli naprawde nie to chociaz powiedzcie mi jak powinien byc ustawiony rozrzad.
[ Dodano: 16 Paź 2007 10:40 ]
czy naprawde nikt nie jest mi w stanie odpowiedziec ?? Jesli naprawde nie to chociaz powiedzcie mi jak powinien byc ustawiony rozrzad.
Ostatnio zmieniony wt paź 16, 2007 20:32 przez RuncoR, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości