[mk2] 1.8 RP uszczelniacze zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
[mk2] 1.8 RP uszczelniacze zaworów
No więc jak w temacie. Po wymiane oleju przejechałem swoim RP 10 000 km i przez ten cały dystans od poziomu max ubyło mi ze 3-4 mm oleju. Nie wiem ile to będzie ale myśle ze max 0,5 l na 10 000 km. Zużycie oleju mnie zadowala bo wynik jest bardzo dobry i siwadczy tez o dobrej kondycji silnika jednak pozostawia pewien niedosyt i zastanawiam się nad wymianą uszczelniaczy trzonków zaworów i w związku z tym chciałem sie dowiedzieć czy do wyciągniecia tych trzonków potzrebny jest specjalny klucz. Rozbierałem juz głowice w VW LT 28 ale to jest diesel i trzonków nie mogłem sciągnąc więc dałem kumplowi Oczekuje odpowiedzi od kogoś kto juz zmienial te uszczelniacze. Czy napotkał jakies problemy. Zamierzam to zrobic bez zdejmowania głowicy nie wiem czy sie uda
Golf II
1,8 RP automat
145 000 km
10w40 Statoil
Golf II
1,8 RP automat
145 000 km
10w40 Statoil
Mi zmieniali bez zdejmowania głowicy w silniku 9A 16V 2.o DOHC, wiec jest to mozliwe, dokladnie nie znam sposobu, ale ja nie o tym chciałem: po co zmieniac uszczelniacze, skoro prawie nie ubywa ci oleju, bo co to jest 0.5 na 10000 km? Niektórzy powiedzą, że jest to poniżej normy i to znacznie.
Bazując na moim skromnym doświadczeniu oceniam wiek twojego silnika na jakieś 10 lat i nie wiem ile przebiegu, a jak wiadomo powszechnie, w silniku zużywają się nie tylko uszczelniacze zaworów.
Pozdrowienia
Bazując na moim skromnym doświadczeniu oceniam wiek twojego silnika na jakieś 10 lat i nie wiem ile przebiegu, a jak wiadomo powszechnie, w silniku zużywają się nie tylko uszczelniacze zaworów.
Pozdrowienia
- tomek26106
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
nie trzebazodiak pisze:Można bez zdejmowania głowicy ale trzeba mieć sprężarkę i końcówkę na węża z gwintem jak świeca.
wystarczy sznurek...
sa 2 sszkoly z tego co wiem, ze sprezarka
i na sznurek. Wymienialem druga metoda.
A co do zuzycia oleju 0,5 litra na 10kkm to NIC, jest to calkowicie dopuszczalne, jezeli miedzy wymianami oleju poziom zmieni sie z max na min to wszystko w porzadku. Samochod ma prawo brac troche oleju. No chyba ze bardzo sie uprzesz... Jak potrafisz sam to zrobic to spoko, jak chcesz komus zlecac to lepiej kase w co innego zainwestuja, przy takim zuzyciu oleju nie ma co sobie glowy zawracac...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
ostatnio wymienialemdaaroo pisze:jednak to zostawie bo miska olejowa jest lekko mokra i to pewnie przez to
nie wiecie ile może kosztować uszczelka pod miske olejową ?
od 30pln jakas w IC do 120 w ASO
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości