Ok, pokolei,
zrobilem dodatkowe polaczenia grubym kablem od wzmaca
accu - rozrusznik - alternator
oraz accu- masa samochodu - masa silnika.
Tak profilaktycznie co by napiecie na accu bylo 14 dokladnie
i sie udalo na accu jest 13,98. Regulator napiecia nofy, 2 dni ma.
Ale teraz(wczesniej nie było) troche delikatnie CZASAMI swieci kontrolka od ładowania, tak delikatnie "poswieca". Co zdupilem? czy taki niebieski kabelek od alternatora odpowiada za kontrolke od ładoweania? moze przerywa sie gdzies???
[mk2]kontrolka ładowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]kontrolka ładowania
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
obroty stabilne jak fabryka przewidziala kolo 950,greg pisze:a jakie masz obroty? napięcie mówisz dobre, sprawdź ten kabelek bo skoro dobrze laduje a regulator nowy i dobry
ładowania 14V, no wlasnie a czy to na pewno ten kabelek?
czasami jak bylo mokro i po kaluzach poojezdzilem bylo podobnie....
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
A wyczyściłeś pierścienie wirnika alternatora?
Jeżeli masz nowy regulator (i szczotki), ro szczotki muszą się wyłożyć na pierścieniach.
Na obrotach, zwłaszcza gdy pierścienie mają bicie boczne (zdarza się przy wypracowanych łożyskach), szczotki podskakują i nie zapewniają ciągłości przylegania do pierścieni=niestabilny przepływ prądu=migotanie lub poświata lampki ładowania.
V.
Jeżeli masz nowy regulator (i szczotki), ro szczotki muszą się wyłożyć na pierścieniach.
Na obrotach, zwłaszcza gdy pierścienie mają bicie boczne (zdarza się przy wypracowanych łożyskach), szczotki podskakują i nie zapewniają ciągłości przylegania do pierścieni=niestabilny przepływ prądu=migotanie lub poświata lampki ładowania.
V.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
no nie, ale zaznacze, do czasu mojej ingerencji w kable bylo OK,vorlog pisze:A wyczyściłeś pierścienie wirnika alternatora?
Jeżeli masz nowy regulator (i szczotki), ro szczotki muszą się wyłożyć na pierścieniach.
Na obrotach, zwłaszcza gdy pierścienie mają bicie boczne (zdarza się przy wypracowanych łożyskach), szczotki podskakują i nie zapewniają ciągłości przylegania do pierścieni=niestabilny przepływ prądu=migotanie lub poświata lampki ładowania.
V.
da sie to zrobic bez rozbierania?
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Da się, zdejm pasek, owiń palec papierem ściernym 800, wpakuj go przez otwór na szczotki regulatora, dociśnij do pierścieni i pokręcaj kołem pasowym- prymitywne, ale jak bez rozbierania...MaLiBU pisze:no nie, ale zaznacze, do czasu mojej ingerencji w kable bylo OK,vorlog pisze:A wyczyściłeś pierścienie wirnika alternatora?
Jeżeli masz nowy regulator (i szczotki), ro szczotki muszą się wyłożyć na pierścieniach.
Na obrotach, zwłaszcza gdy pierścienie mają bicie boczne (zdarza się przy wypracowanych łożyskach), szczotki podskakują i nie zapewniają ciągłości przylegania do pierścieni=niestabilny przepływ prądu=migotanie lub poświata lampki ładowania.
V.
da sie to zrobic bez rozbierania?
Najlepiej rozebrać, wymienić łożyska i przetoczyć na gładko pierścienie.
V.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 233 gości