Szarpanie, falowanie obrotow w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt paź 12, 2007 15:14

Adamm pisze:hmm to moze juz powoli Ci siada n-75
może być :okej: albo przepływka



Awatar użytkownika
Luc81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 05, 2006 19:49
Lokalizacja: Reńska Wieś

Post autor: Luc81 » pt paź 12, 2007 15:19

Mechanik u którego zostawilem autko przeczyscil mi przeplywomierz, bo calkowicie stracil moc. Po przeczyszczeniu moc wrocila, przestal mi szarpac (bo wczesniej szarpal na wysokich obrotach) i stwierdzil, ze dzieki nowej przeplywce rowniez falowanie ustanie. Za nowy przeplywomierz zechcial 950 zl, wiec oczywiscie zrezygnowalem. Znalazlem na allegro Pierburgi za 400 zl i zastanawiam sie czy nie kupic, zeby falowanie ustalo. Dlatego pytam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt paź 12, 2007 15:22

Luc81 pisze:Mechanik u którego zostawilem autko przeczyscil mi przeplywomierz, bo calkowicie stracil moc. Po przeczyszczeniu moc wrocila, przestal mi szarpac (bo wczesniej szarpal na wysokich obrotach)
czyszczenie daje efekt na chwilę
Luc81 pisze:i stwierdzil, ze dzieki nowej przeplywce rowniez falowanie ustanie.
dobrze stwierdził , jeżeli to jest jej wina
Luc81 pisze:Za nowy przeplywomierz zechcial 950 zl
:panna: złodziej :P
Luc81 pisze:wiec oczywiscie zrezygnowalem
:bigok:
Luc81 pisze:Znalazlem na allegro Pierburgi za 400 zl i zastanawiam sie czy nie kupic, zeby falowanie ustalo
zapytaj też w ASO



Awatar użytkownika
Luc81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 05, 2006 19:49
Lokalizacja: Reńska Wieś

Post autor: Luc81 » pt paź 12, 2007 15:26

Ok. Dziekuje!!! Nastawiam sie na tą przepływkę!!! Pozdrawiam



bebus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 18, 2006 11:21
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: bebus » pt paź 26, 2007 11:13

Luc81 pisze:Ok. Dziekuje!!! Nastawiam sie na tą przepływkę!!! Pozdrawiam
Witka,
Podepnę się pod ten temat, może komuś coś jeszcze przyjdzie do głowy... Bardzo jestem ciekaw bo u mnie podobne problemy i nie mogę znaleźć rozwiązania. Zaczyna szarpać w okolicach 3000 obr. Wtyczkę ściągałem od skrzyni czyli nastawnik OK, spiąłem wężyki od N-75 i "pukałem" we wtrysk - za cholerę nic... Przepływka tnie ale tak od 3800 i już sam nie wiem w co ręce włożyć żeby to sprawdzić. Aaaa może to będzie przydatne - cała sytuacja nasila się bardzo mocno po przejechaniu dłuższego odcinka, tam mniej więcej 100km. Wtedy poza szarpaniem dochodzi jeszcze coś co mogę określić jako PRZERWA w pracy silnika po której najczęściej wyskakuje z tyłu czarny bąk ;(

p.s.
I jak, pomogło?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt paź 26, 2007 16:24

bebus, nie wiem , czy pomoże , ale zaślep EGR



Awatar użytkownika
mario78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:26
Lokalizacja: BI

Post autor: mario78 » pt paź 26, 2007 17:52

U mnie również występuje takie falowe przyspieszanie. Bardziej wyczuwalne jest to gdy włączę oporniczek. Wiem że to nie filtr paliwa bo przedwczoraj zmieniałem, i nie nastawnik bo odpinałem wtyczkę i dalej było to samo. Jak odbiorę auto w następnym tygodniu to zrobię test z diodą przepływki i zobaczę czy jest jakaś różnica. :hmm:



legi28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 07, 2007 14:00
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: legi28 » ndz lis 18, 2007 19:13

witam i umnie też szarpie nawet na wolnych obrotach jak podniose obroty o 20 na 940 to przestaje, czym puknąc w ten wtrysk ( nie odpisywać ze kilofem itp) prosze o konkrętną odpowiedź


legi28

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 18, 2007 19:18

legi28 pisze:czym puknąc w ten wtrysk
kluczem płaskim , małym młoteczkiem :P
legi28, odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i sprawdź jak będzie się zachowywał silnik



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości