może być albo przepływkaAdamm pisze:hmm to moze juz powoli Ci siada n-75
Szarpanie, falowanie obrotow w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mechanik u którego zostawilem autko przeczyscil mi przeplywomierz, bo calkowicie stracil moc. Po przeczyszczeniu moc wrocila, przestal mi szarpac (bo wczesniej szarpal na wysokich obrotach) i stwierdzil, ze dzieki nowej przeplywce rowniez falowanie ustanie. Za nowy przeplywomierz zechcial 950 zl, wiec oczywiscie zrezygnowalem. Znalazlem na allegro Pierburgi za 400 zl i zastanawiam sie czy nie kupic, zeby falowanie ustalo. Dlatego pytam.
czyszczenie daje efekt na chwilęLuc81 pisze:Mechanik u którego zostawilem autko przeczyscil mi przeplywomierz, bo calkowicie stracil moc. Po przeczyszczeniu moc wrocila, przestal mi szarpac (bo wczesniej szarpal na wysokich obrotach)
dobrze stwierdził , jeżeli to jest jej winaLuc81 pisze:i stwierdzil, ze dzieki nowej przeplywce rowniez falowanie ustanie.
złodziejLuc81 pisze:Za nowy przeplywomierz zechcial 950 zl
Luc81 pisze:wiec oczywiscie zrezygnowalem
zapytaj też w ASOLuc81 pisze:Znalazlem na allegro Pierburgi za 400 zl i zastanawiam sie czy nie kupic, zeby falowanie ustalo
Witka,Luc81 pisze:Ok. Dziekuje!!! Nastawiam sie na tą przepływkę!!! Pozdrawiam
Podepnę się pod ten temat, może komuś coś jeszcze przyjdzie do głowy... Bardzo jestem ciekaw bo u mnie podobne problemy i nie mogę znaleźć rozwiązania. Zaczyna szarpać w okolicach 3000 obr. Wtyczkę ściągałem od skrzyni czyli nastawnik OK, spiąłem wężyki od N-75 i "pukałem" we wtrysk - za cholerę nic... Przepływka tnie ale tak od 3800 i już sam nie wiem w co ręce włożyć żeby to sprawdzić. Aaaa może to będzie przydatne - cała sytuacja nasila się bardzo mocno po przejechaniu dłuższego odcinka, tam mniej więcej 100km. Wtedy poza szarpaniem dochodzi jeszcze coś co mogę określić jako PRZERWA w pracy silnika po której najczęściej wyskakuje z tyłu czarny bąk ;(
p.s.
I jak, pomogło?
U mnie również występuje takie falowe przyspieszanie. Bardziej wyczuwalne jest to gdy włączę oporniczek. Wiem że to nie filtr paliwa bo przedwczoraj zmieniałem, i nie nastawnik bo odpinałem wtyczkę i dalej było to samo. Jak odbiorę auto w następnym tygodniu to zrobię test z diodą przepływki i zobaczę czy jest jakaś różnica.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 144 gości