Tłumik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ciri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr lip 25, 2007 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Tłumik

Post autor: Ciri » śr paź 10, 2007 09:39

Sie ma
Urwał mi się ostatnio tłumik, kupiłam drugi i zawiozłam do norauto wczoraj żeby mi go założyli - efekt zajebiście gdzieś o coś uderza - jest taki hurgot w środku zwłaszcza jak na pierwszym lub drugim biegu dodaje się gazu - jadę dzisiaj z reklamacją ale czy ktoś wie czego to może byc przyczyna - nie chcę żeby mi tam ktoś coś wmawiał że to wina tłumika albo bóg wie czego ( nowy jest tłumik końcowy - golf 1,6 TD). Nie założyli mi z powrotem takiej metalowej barierki - twierdząć że jest ten tłumik odrobinę grubszy i że będzie o nią uderzać. Czy ktoś wie czemu moze być taki maksymalny hurgot?



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » śr paź 10, 2007 09:47

Miałem podobny efekt ostatnio. Urwała mi sie gumka na której jest podwieszony ostatni tłumik. Wymieniłem gumke wsiadam i sie polka zaczela.... przy odpalaniu wali przy przespieszeniu wali. Okazalo sie ze to walil wydech o podłoge. Podjedz do gosci co Ci go zakładali i ich opierd... niech zdemontuja caly wydech i poprawnie go zaloza. Pewnie jest po przesuwany i stad ten efekt. Powodzonka :))


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr paź 10, 2007 10:29

Ciri prawdopodobnie bije o tylną belkę zawieszenia - tam gdzie rura (kolano) przechodzi nad nią (tzn. belką)


:-k ...

Ciri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr lip 25, 2007 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ciri » śr paź 10, 2007 11:25

dzięki wielkie no wku... się niesamowicie
poprostu

nie wiem co oni wycudowali ale faktycznie chyba jest poprzesuwany bo ja mam wrażenie że ta końcówka lekko dotyka błotnika....

jadę dzisiaj do nich ciekawe co powiedzą ...
boję się tylko że znowu coś zwalą, bo wczoraj we czterech się męczyli z jego załozeniem ...

[ Dodano: 10 Paź 2007 14:13 ]
a i jeszcze jedno wlasnie stał obok mnie taki golfik i zastanawiam się o co chodzi bo u mnie rura wydechowa ta końcowa jest strasznie wysoko i dotyka błotnika, w golfie który stał dzisiaj obok mnie była dużo niżej - u mnie wcześniej też była niżej qrde boję się ze coś mi jeszcze spieprzą.



ZBa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 08, 2007 12:19
Lokalizacja: Szczawnica
Kontakt:

Post autor: ZBa » śr paź 10, 2007 16:18

ja mam obecnie ten sam problem:( ale to moze byc winna tłumika a nie mechaników!
Czasami jest tak(np.w moim przypadku) ze tansze zamienniki róznia sie minimalnie od orginałów i potem cuda wychodza. Ja ostatnio wymieniałem tłymik początkowy ten co z kolektora wychodzi.. i jak sie okazało tak zwany kielich był minimalnie mniejszy a zeby było smieszniej robił mi to spawacz melepeta ;/ któremu nigdy nic sie nie udaje

[ Dodano: 10 Paź 2007 16:22 ]
http://moto.allegro.pl/item249815167_tl ... a_wrc.html

co myslicie o takim tłumiku?Dało by sie go wmontowac do golfa mk2? czy raczej mógłby byc z tym problem?


Posiadam Golfa mk2 1.3 CL WOLFSBURG EDITION

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 10, 2007 16:25

Nie ma innej opcji, trafiłaś na partaczy, bo jeśli nawet kupiłaś zły tłumik to powinni Ci o tym powiedzieć a nie zakładać na siłę. Ta metalowa poprzeczka to pewnie chodzi o taką pod wyjciem tłumika środkowego na 4 śróby chyba, też powinna być chociaż niekoniecznie, sam jej nie mam bo na pniaku urwałem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ZBa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 08, 2007 12:19
Lokalizacja: Szczawnica
Kontakt:

Post autor: ZBa » śr paź 10, 2007 16:28

mówił mi ze nie pasuje ale nie miałem innego wyjscia musiałem go załozyc bo stary sie juz całkiem rozsypał


Posiadam Golfa mk2 1.3 CL WOLFSBURG EDITION

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 10, 2007 16:57

ZBa pisze:http://moto.allegro.pl/it...kladka_wrc.html

co myslicie o takim tłumiku?Dało by sie go wmontowac do golfa mk2? czy raczej mógłby byc z tym problem?
wszystko sie da zamontowac, nawer rynne 100mm, tylko po co ? ładniejszych juz nie ma koncówek ? niektore autka nieładnie wygladaja z okragłymi wielkimi tłumikami :)

Ciri, jedz niech Ci poprawiaja, nie ma innej opcji.nie ma tłumaczenia ze to tłumik inny , troszke trzeba głowa ruszyc i wszystko sie załozy.
Mnie tez cos nawala i tu jest problem bo nie wiem czy w podłoge czy w belke, wlazlem pod auto , zacząłem szarpac i nie ma bata zeby w podłoge, a w aucie słysze ze wyraznie w podłoge napier.... , pod autem widac ze na kolanku od tłumika , nad sama belka jest slad od uderzenia a tam gdzie mógłby naparzac wydec o podłoge nie ma sladu, Co ciekawsze to jak jest ciepły to tłucze, podejrzewam ze gumy w miare jak sie nagrzeje to one sie rozciagaja, czy to mozliwe ? przeciez tam jest non stop chłodzenie powietrzem. Auto zagadka.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Ciri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr lip 25, 2007 19:36
Lokalizacja: Warszawa

byłam i poprawili

Post autor: Ciri » czw paź 11, 2007 12:00

Otóż okazało sie że był za wysoko założony a że to diesel inim trzęsie zwłaszcza na zimnym silniku latał cały i uderzał o błotnik. Szedł jakiś rezonans i tyle. Chłopak mi go poprawił i narazie jest dobrze mam przynajmniej taką nadzieję, że już będzie dobrze.

Pojawił się jednak inny problem : dzisiaj rano nie mogłam go odpalić...
Ja się zapłaczę z tym samochodem no ...
uwielbiam go ale moja cierpliwość zaczyna powoli się kończyć, czy ktoś wie czemu diesel może nie odpalać?
Świece wymieniałam mu rok temu
dzisiaj w nocy aż takiego mrozu nie było wczoraj było gorzej i odpalił
:panna: :panna:

tak czy siak dziękuję wszystkim za rady w sprawie tłumika



ZBa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 08, 2007 12:19
Lokalizacja: Szczawnica
Kontakt:

Post autor: ZBa » czw paź 11, 2007 13:09

guti pisze:wszystko sie da zamontowac, nawer rynne 100mm, tylko po co ? ładniejszych juz nie ma koncówek ? niektore autka nieładnie wygladaja z okragłymi wielkimi tłumikami
nie chodzi o wyglad tylko o dzwięk:)


Posiadam Golfa mk2 1.3 CL WOLFSBURG EDITION

Awatar użytkownika
bigdickbuster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 12:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bigdickbuster » czw paź 11, 2007 13:57

Dolacze sie do tematu i zapytam:

Czy sa dostepne w handlu tlumiki do 1.6 d w emkadwojce oczywiscie z zagieta fajka do dolu?

Pytanie oczywiscie dotyczy tlumika koncowego!
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 13:58 przez bigdickbuster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw paź 11, 2007 14:00

ZBa pisze:nie chodzi o wyglad tylko o dzwięk:)
to załóz rynne.

Ciri, moze wymienic filtr paliwa ? Ogolnie to jak diesel nie odpala to albo swiece, albo filtr, albo paliwo galaretka( jeszcze za cieplo jest ) albo akumulator, w dieselku wielkiej elektroniki ktora mialaby unieruchmic autko nie ma. To jet prosty silnik.Jak to odpalanie sie objawiało ? kreciłas rozrusznikiem i nic ? moze mu cos odbiło i sie zapowietrzyl , tak czasem sie dzieje jak mało masz paliwa w baku, albo probujesz ile jeszcze pojezdzisz do sahary.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Ciri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr lip 25, 2007 19:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ciri » pt paź 12, 2007 07:32

no własnie Swiece sa nowe moze trzeba je przeczyscic - akumulator kupiony był w ubiegłym roku a filtr paliwa w tym....
wycieków nie ma zadnych...
a przy kreceniu silnik walił jakby chciał zapalic a nie mógł i tak z siedem razy conajmniej... :crazy:

[ Dodano: 12 Paź 2007 07:33 ]
paliwa mam pół baku...



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt paź 12, 2007 10:41

Ciri, ja bym w takim razie sprawdzil wtryskiwacze, i te swiece ( moze jakies słabej jakosci kupiłas i odmawiaja posłuszenstwa) ale z drugiej strony jeszcze nei jest tak zimno zeby bez swiec mial ogromny problem odpalic, wiec moze wtryskiwacze. Dla pewnosci wlałbym do baku takiego srodka do czyszczenia wtryskiwaczy, tam jest podane na cały zbiornik , a ty dodaj połowe ( wlej do banki 5l paliwo, wlej ten srodek , ladnie wymieszaj i wlej miksture do baku) dobrze by bylo jakbys wyjezdzila to paliwo do konca, to znaczy nie dolewac swiezego.
Sa jakies sposoby na sprawdzenie swiec, ja koledze w dieselku mitasubishi wykrecilem kazda i po prostu sprawdzilem czy sie rozgrzewala po przekreceniu kluczyka, jedna nie dzialala jak powinna, auto mialo problem z odpalaniem ,a jak juz odpalil to chodził jak traktor i kopcił strasznie.
Ewentualnie mozesz miec jeszcze cos z pompa, cos sie przestawiło i nie daje paliwa albo pod takim cisnieniem albo nie w tym momencie jak potrzeba, ale to juz trzeba jechac do jakiegos mechaniora mądrego , ktory zna sie na dieslach i ewentualnie ustawi Ci pompe, jezeli bylaby niesprawna.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 218 gości