koło zamachowe dwumasowe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
koło zamachowe dwumasowe
Mam pytanie. Pada mi kolo dwumasowe zamachowe w VW Polo 1.9 D z 1998 r. Jest ono strasznie drogie, ale istnieje zastepcza opcja firmy Valeo (zestaw ze sprzeglem). Czy ktos to moze zakladal i jest zadowolony? Na ile km to wystarczy? Czy to prawda ze skrzynia sie psuje od tego?
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 11:26 przez chester7, łącznie zmieniany 3 razy.
chester
Psucie skrzyni nie zależy od tego czy sprzęgło ma koło dwu masowe czy jedno masowe. Dwu masowe miało być niby lepsze ale jak dla mnie to porażka. Na zwykłe rekreacyjne jazdy i do benzyniaków to jeszcze ale do diesli to nieporozumienie. Zakładaj zestaw Valeo. Ja mam ciężką nogę i komplet Valeo mi starczył na dwa lata jazdy (prawie 100000km) i jeszcze go sprzedałem.
- anton:-)
- Gadatliwa bestia
- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
- Kontakt:
Jestem mechanikiem od dłuzszego czasu i smiało moge stwierdzic ze koła dwumasowe to porazka przy normalnym sprzegle chcieli ulepszyc a spiep.......... a co do firmy "VALEO" to smiało zakładaj ja na zakładzie zakładam tylko VALEO i LUK i nie miałem z tymi firmami nigdy problemów
noo troche z kieszeni poleci
Mam nadzieje ze pomogłem rozwiazac problem pozdro i zapraszam do grupy lubelskiej
noo troche z kieszeni poleci
Mam nadzieje ze pomogłem rozwiazac problem pozdro i zapraszam do grupy lubelskiej
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 22:20 przez anton:-), łącznie zmieniany 1 raz.
G R U P A L U B E L S K A
Witam, odświerze troche temat. Mam u siebie w golfie 1,9 TDI AFN problem z kołem dwumasowym, na wolnych obrotach przenoszą mi sie drgania od silnika na budę, poduchy wymieniłem i dalej jest to samo więc podejrzewam koło dwumasowe. Poradzcie mi co robic, czy szukac nowego kpl. koła dwumasowego razem ze sprzgłem od AFN-a, czy tak jak pisał kolega wyzej zakupic sobie zamiennik Valeo ze zwykłeym kołem i sprzęgłem z tłumikiem drgan? W zadne szybsze zuzywanie sie skrzyni przez to nie wierze bo np. w TDI 1Z jest zwykłe koło zamachowe a te silniki robią przebiegi po 500-600 tys km i nic ze skrzynią sie nie dzieje.Słyszałem tez ze do AFN-a pasuje idealnie dwumasówka Sachsa ze sprzęgłem od MK4 TDI ASV i nie trzeba nic przerabiac , a poprostu jest tansza bo jest ich więcej na rynku? Jaki wariant jest wg. was najlepszy ? Jak wiecie cos na ten temat to piszcie, z góry dzięki pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 207 gości