Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » sob paź 06, 2007 09:08

"CY też hydraulika" w sensie ze też na hydropo... ? i Skoro sie rózni głowica to po wrzuceniu głowicy od JR kolektorów, turbiny, pompa i tak od JR po modzie awiec można powiedzieć ze będzie to JR:) No to jedna sprawa sie wyjaśniła i nie chce koledze zaśmiecać tematu :pub: ale ma moze ktos schemat elektryki do mk2 TD? :grin: głownie chodzi o komore silnika:P
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 09:11 przez Gacu16, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob paź 06, 2007 09:27

a poco zmieniać głowice i pompe te silniki to samo mocy to nie doda tylko koszta , kolektory ewentualnie jak się niemieści i ic
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 09:42 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » sob paź 06, 2007 09:33

Aha no tak przegapiłem motyw z głowica:) słuchaj kolego widzę ze chyba jako nieliczni na tym forum będziemy mieć te same silniki:P tyle ze twój będzie umieszczony w aucie jak fabryka przykazała a mój nie bardzo:P jak ci sie sprawuje maszyna ładnie silniczek chodzi czy mułowaty? bo na prawde miałem zerowy kontakt z tym silnikiem wczesniej :)



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob paź 06, 2007 09:57

spala mi 6 w mieście praca silnika taka sama jak SB/JR czy inny TD pomimo masy AUDI jest bardzo żwawy turbo 0.9bar bez grzebania jestem zadowolony z tego silnika



Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » sob paź 06, 2007 10:03

No to widzę ze nie najgorzej zrobiłem biorąc ten silnik:) tylko ze teraz to trzeba jakoś do budy wsadzić xD idę do Garażu właśnie może sie jakoś uda:)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob paź 06, 2007 16:56

CY też hydraulika
gdzie ty masz tam hydrosy?? przeciez sa tam podkladki chyba masz inna glowice kolego jak sie upierasz przy hydrosach



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob paź 06, 2007 20:30

od 9.85 wkładano hdro sprawdź a pożniej neguj



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz paź 07, 2007 15:38

vision, stary my gadamy o silniku z mk2 a nie z jakies audi CY wystepowal tylko w mk1 wiec niemial hydrosow



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz paź 07, 2007 21:52

silnik CY ktury mam w audi przeszczepiłem z passata 87 i ma hydro nie upiram się że to orginalna głowica ale kolejny silnik w passacie to RA(59kW) od 10.86 a hydro wkładano do wszystkich po 9.85 i to tyle
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 22:07 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pn paź 08, 2007 14:24

vw_vandal,
vw_vandal pisze:- Chłodnica większa;
chlodnica od GTI jest najwieksza, wieksza nawet od diesla :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr paź 10, 2007 12:21

-pawlo111, nie możliwe !!! Albo taka sama albo miejsza. Miałem Gti 8V i tam była średnia chłodnica. Mam 3 TD i nie da się już wiekszej wsadzić :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr paź 10, 2007 13:23

-pawlo111 pisze:chlodnica od GTI jest najwieksza, wieksza nawet od diesla :grin:
nie bardoz :P jak juz coś to moze być taka sama jak TD większe na pewno nie jest ...



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr paź 10, 2007 15:55

To_mas, ale jk by lampy wywalił to by weszła od Stara :helm:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości