
Nio niestety, po okreceniu korka oleju wydobywaja sie z niego wyziewy wiec najprawdopodobniej do roboty pierścienie


Wiem ze dłuugi ten post ale czy moze byc przyczyna tych objawów zapchany kat ? Jesli tak jak to posprawdzac po koleji ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mało prawdopodobne że to zapchana odma bo nie dawno ( 3 m-ce) dokładnie ją wyczyściłem. Sprawdzić sprawdzeRychuK pisze:Masz zapchaną odmę. Zdemontuj odmę i węże które idą do odmy i sprawdz czy są nie zapchane poczynając od tego plastiku co jest nad odmą. Przemyj go w ropie. A i nie wkładaj żadnych tam śrubokrętów lub czegoś innego bo możesz zniszczyć membramę w środku.
Kat zapchany odpada, poniewaz stracilby na mocy i jezdzil strasznie zmulony a jest oki. Wiec malo prawdopodobne ze to katŁukasz m pisze:Wyglada to na objaw zużytych pierścieni.
Kiedy najwecej dymi gdy zimny, ciepły, na wysokich obrotach, czy bieże olej i wyżyca go do obudowy filtra. To może być wskazówka.
Mam taki sam motor i mi trochę wyrzyca oleju do filtra ale bez katastrofy, spalin nie zaobserwowałem a mam najechane na liczniku 315 tyś (naprawdę chyba więcej).
Ja w soim nie mam kata. Twój może być zapchany albo przewęzyli Ci przekrój wydechu w czasie spawania.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości