jakie koszty rozrzadu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn paź 08, 2007 19:15

zodiak pisze:Podalem przyklad i napisalem ogolnie w jakim przypadku to ma sens
gdzie naspisałeś bo nie widzę?
GTH pisze:wymaga jeszcze dodatkowych czynnosci o ktorych tylko napisalem pogladowo
tez nie wiedże, gdzie napisałeś?

nie no popychacze regenerować? przecież nie mieszkamy juz za żelazną kurtyną a cześci do VW są powszechnie dostępne. moze jakby były nie do dostania to by sie to opłacało robić ale tak to nie widzę sensu :helm:



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pn paź 08, 2007 19:45

Nic takiego nie stwierdzilem ze nie sa dostepne bo kazda czesc jest powszechnie dostepna i kolego daruj sobie takie teksty ;-) Nie chce mi sie z toba dyskutowac ;-) Napisalem ze idzie taka czynnosc zrobic wiec tak jest ;-) A jak to zrobic to coz, pomysl z czym to sie wiaze i co da ;-) Bo to co chcialem zrobic da praktycznie taki sam efekt i na tyle samo czasu wystarczy jakbys uzyl do tego celu nowych popychaczy ;-) A dlaczego tak jest znow pozostawiam twoim przemysleniom ;-) Da sie tego uniknac i jak to zrobic to kolejny raz zostawiam do przemyslen twoich ;-) Reasumujac jesli na te pytania sobie odpowiesz to OK :-) Jesli nie to coz, nie chcac cie urazic kolego przyda ci sie troszke wiedzy ktora mozesz zdobyc na wiele sposobow, chociazby szkola ;-) Na tyle moich rozwazan w tym watku, koncze dyskusje :-) PozdraVWiam



Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » pn paź 08, 2007 21:15

bez kłótni tu :chytry: pierwsze co zrobie to wymienie pasek a do tego mam ojca który jest naprawde swietnym mechanikiem pytam was o szczególy bo nie widze go na codzien i staram sie usamodzielnic ostatnio dosluchalem sie i jak jest cieply tez klekocze ale nie za każdym razem siedząc w srodku auta slychac wyrazny klekot po dojsciu do silnika nic nie slychac oprucz skaczacych obrotów co może miec z tym zwiazek
obroty tez maja cos wspólnego z rorzadem swiece i kable okej
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 16:14 przez Cygan i Mena, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt paź 09, 2007 00:28

GTH pisze:Napisalem ze idzie taka czynnosc zrobic wiec tak jest
ależ nie twierdziłem wcale ze tak nie jest tylko ze sie tego nie robi, swoją drogą , co to za argument "jest tak bo ja tak mówie" :)
GTH pisze: Jesli nie to coz, nie chcac cie urazic kolego przyda ci sie troszke wiedzy ktora mozesz zdobyc na wiele sposobow, chociazby szkola
oo widzę ze dużo o mnie wiesz. Nie chce Cię urazić kolego ale to może twoja "szkoła" lekko odstaje od powszechnie uznanych norm, bo nie regeneruje się popychaczy, nie ma takiej szkoły, chyba ze jakas "garażowa zrób to sam", jednoczensie wyraziłem tylko swoją opinię a Ty wolałeś przejść na sprawy z tym nie związane jak np moje wykształcenie i gadasz do mnie jak do barana bez szkoly. Akurat gorzej trafic chyba nie mogłeś bo nie ma lepszego wydziału samochodowego w Polsce niż Simr na PW na ktorym aktulanie sie edukuję. Owszem są sposoby garażowe rodem z PRLu i współczesne. tyle ode mnie.
I taka mała rada na przyszłosc, jak z kimś chcesz polemizowac na forum to trzymaj się obiektu polemiki, (w tym wypadku popychaczy), a nie skupiaj się aż tak na pozabawianiu go wiarygodnosci czyli po prostu nie gadaj do każdego jakby był kretynem, bo to ze ktos ma inne zdanie na jakis temat niz Ty to nie znaczy nie ma wiedzy albo szkoły.
Jednoczesnie informuję ze 100% warsztatów w mojej okolicy nie zaproponuje klientowi "regeneracji popychaczy" tylko wymianę na nowe, moze w Twojej okolicy sie to wykonuję ale na prawdę w dzisiejszych czasach raczej ciężko mi sobie to jakos uzasadnić.
pozdrawiam



Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » wt paź 09, 2007 19:39

halo czy ktos napisze mi by pomuc czy bedziecie sie tal klucic [-o< :grin:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt paź 09, 2007 20:36

popychaczy hudralicznych sie nie naprawia to nie komuna po co ten temat
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 21:30 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » śr paź 10, 2007 16:16

klócic to sie możecie na OFF Topie!

nie zakładałem tego tematu aby ktos sie w nim klócił.
nie wiem czy ktos zauważył ale pytałem czy rozrząd ma cos wspólnego z obrotami silnika



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 10, 2007 17:13

Cygan i Mena, głownie zapłon wpływa na obroty.Jak ja sie rypnałem o dwa zabki ( nie pamietam w ktora strone :( bo piwo mi sie otworzyło ) to miał muła w niskim przedziale obrotów, ale góra szedł jak wsciekły ! mozecie nie uwierzyc ale 190 na 4 biegu na LPG, według wskazan licznika, a do rzeczy . Jezeli miałbys przestawiony rozrzad, to wyregulowanie zapłonem i bedzie ok, co do cen rozrzadu to rolka około 50 zł ( wymienia sie co drugi pasek ) pasek około 30 zł , ( wymiana co 70 tys).


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » czw paź 11, 2007 14:12

guti pisze:głownie zapłon wpływa na obroty
a rozrząd tez ma jakis wplyw?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw paź 11, 2007 16:52

Cygan i Mena pisze:a rozrząd tez ma jakis wplyw?
posrednio ale tylko w tym przypadku ze masz przestawiony rozrzad a nie ustawiales nic zapłonem. Samo ustawienie rozrzadu nie wpływa według mnie prace silnika patrzac pod katem obrotów, przestawienie rozrzadu spowoduje ze auto bedzie słabsze w dolnym badz górnym przedziale obrotów silnika , badz odwrotnie.Moze nawet klekotac , znaczy sie cykac, bo teraz sobie przypomnialem , ze jak ja sie rypnalem o te zabki to klekotal niemiłosiernie na zimnym a na ciepłym tez mu sie zdarzalo. Po ustawieniu rozrzadu jak madra ksiazka kaze, cykanie zmalało :) nie mowie ze znikło bo popychacze do wymiany sa , ale słuyszalnie zmalało.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » pt paź 12, 2007 10:11

:bajer: okej dzieki chlopaki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości