Notlauf napięcie w kostce N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

peyo32
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 06, 2007 18:02
Lokalizacja: przemyśl,podkarpacie

Post autor: peyo32 » wt paź 09, 2007 18:17

Czyli co szykuje się wymiana gruszki?
Czy trzeba ściągać całe turbo pewnie później trzeba to jakoś wyregulować?
Jak jest procedura wymiany?
No i najważniejsze czy to jest powód notlaufu?


Chcesz podłączyć się pod vag,zregenerować nastawnik pisz gg lub PW

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 09, 2007 18:42

no jesli pekla i puszcza to jak najbardziej bedzie to przyczyna, najlatwiej bedzie wyjac cale turbo bo latwo wtedy odkrecisz gruszke
nie trzeba pozniej nic regulowac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

peyo32
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 06, 2007 18:02
Lokalizacja: przemyśl,podkarpacie

Post autor: peyo32 » sob gru 29, 2007 14:07

Witam.
Dziś zaatakowałem gruszkę. Wymieniłem ją bez ściągania turbiny trochę się nawku.....em.
Wężyki pościskałem opaskami wszystko profesjonalnie.]
Czas na próbę pierwszy bieg decha 2 decha 3 decha 4 decha 5 decha 150km/h musiałem hamować.
Jestem szczęśliwy żadnego przeładowania.
Dzięki wszystkim a szczególnie ADAMMOWI.
Pozdro wszystkim



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 29, 2007 23:13

hehe bo sie zaczerwienie ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz gru 30, 2007 08:16

peyo32, a juz tak całkiem na marginesie to te symbole, które podałeś na 1-szej stronie to spisałeś je z naklejki przyklajonej od spodu do wykładziny bagażnika.
Ty musisz zerknąć na nalepkę, która jest przylepiona pod wykładziną ale do blachy w komorze bagażnika i wygląda jak na fotce zamieszczonej w tym temacie :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140731

Pozdrawiam
Sztomel.



Elopierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 16, 2008 13:46
Lokalizacja: Ostrowiec sw

Post autor: Elopierek » czw mar 04, 2010 14:53

Auto jest z 97 roku to twój silnik bedzie AHU lub ALE , najlepiej odczytac z bloku silnika ale cięzko ten numer dojżeć , łatwiej na nalepce pod wykladziną w bagazniku



Mam auto z 97 roku i silnik AGR . :kac:


Elo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości