Przerywa, szarpie na benzynie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przerywa, szarpie na benzynie
Witam jestem nieszczęśliwym posiadaczem golfa 2 1,8 z lpg ;] Nabyłem go niedawno i pierwszy raz chciałem pośmigać trochę na benzynie. Odkryłem ze na benzynie jak dodaje gazu delikatnie powoli przyśpieszając jest ok, ale wystarczy ze mocniej wcisnę pedał gazu i samochód sie dusi szarpie i strzela a nawet gaśnie. Dzieje sie tak nie zależnie czy ruszam czy jadę 100 i wcisnę pedał to samochód zaczyna szarpać i hamować. Proszę o pomoc, co to może być ??
Druga sprawa
Pojeździłem wczoraj trochę na tej benzynie potem na lpg poszalałem po szutrach parę minut wieczorkiem odpaliłem bez problemu pojechałem do sklepu wszystko luz.
Od wczoraj wieczór nie był palony dziś wychodzę wsiadam i klops rozrusznik kreci i kreci, ale nic nie zaskakuje :/ Dodatkowo, co mnie bardzo dziwi zapala sie po przekreceniu kluczyka zielona kontrolka kierunkowskazu (kiedyś tak juz mi sie zdążyło, ale po jakimś czasie zapalił)
Przełączanie na gaz jest automatyczne - odpala zawsze na benzynie. Benzyny jest sporo.
Ma ktoś jakieś propozycje, co może sie dziać ????
Druga sprawa
Pojeździłem wczoraj trochę na tej benzynie potem na lpg poszalałem po szutrach parę minut wieczorkiem odpaliłem bez problemu pojechałem do sklepu wszystko luz.
Od wczoraj wieczór nie był palony dziś wychodzę wsiadam i klops rozrusznik kreci i kreci, ale nic nie zaskakuje :/ Dodatkowo, co mnie bardzo dziwi zapala sie po przekreceniu kluczyka zielona kontrolka kierunkowskazu (kiedyś tak juz mi sie zdążyło, ale po jakimś czasie zapalił)
Przełączanie na gaz jest automatyczne - odpala zawsze na benzynie. Benzyny jest sporo.
Ma ktoś jakieś propozycje, co może sie dziać ????
- piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
A gzie szukac nazwy firmy ? bo niestety nie mam dokumentów do instalki :/
Acha i ak sprawdzic ta pompke paliwa i gdzie ona jest bo jest to 1.8 na wtrysku (mozliwe ze nawet wielopunktowy)
Dzis auto odpalilo normalnie bez problemu czy moze to byc jakis problem z elektryka jak bylo wilgotno i zimno nie bylo oopcji odpalemnia ;/
Acha i ak sprawdzic ta pompke paliwa i gdzie ona jest bo jest to 1.8 na wtrysku (mozliwe ze nawet wielopunktowy)
Dzis auto odpalilo normalnie bez problemu czy moze to byc jakis problem z elektryka jak bylo wilgotno i zimno nie bylo oopcji odpalemnia ;/
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 12:44 przez qbap, łącznie zmieniany 1 raz.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
oloboga. Na gazie auto odpal i wszystko bedzie wiadome. Jaki masz przełacznik tylko napisz?
taki na jenen guzik z napisem autronic?
czy może taki przełącznik lewo-pawo?
albo lewo, srodek, prawo?
taki na jenen guzik z napisem autronic?
czy może taki przełącznik lewo-pawo?
albo lewo, srodek, prawo?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
moze mieć instalke na komuterze bingo-s wtedy nie zawsze da sie odpalić w trybie awaryjnym wszystko zalezy od tego jak mu gaziaz zaprogramował kompa
jasne ze moze byc , w clio mialem tak ze nie moglem odpalic jak było wilgotno przyczyna była dosyć prosta . wystarczyło zmienic tylko przewody WNqbap pisze:Dzis auto odpalilo normalnie bez problemu czy moze to byc jakis problem z elektryka jak bylo wilgotno i zimno nie bylo oopcji odpalemnia ;/
Okey kilka nowych info
1 wiem juz jak odpalić awaryjnie z lpg. (włącznik mam lewo-prawo) przekręcam zapłon świeci sie dioda beny i miga gazu przełączam na sama benzynę potem powrotem na gaz zapałają sie obie diody i dopiero przekręcam kluczyk na rozruch i juz odpala na gazie.
2Kable wysokiego napięcia kopułka i to co pod nią było niedawno wymieniane, świece tez wyglądają na zdrowe.
3 dziś jak juz pisałem odpalił na benzynę elegancko przełączył na gaz i pojechałem... W pewnym momencie podczas jazdy wciskam sprzęgło i nagle silnik zgasł zapaliła sie znów dioda kierunkowskazu i juz nie było opcji odpalenia (nawet jak sie jeszcze toczyłem wrzuciłem bieg i puściłem sprzęgło i nic wychamowal mnie silnikiem do 0)
Podepchnąłem golfa pod sklep i prubowalem odpalić, ale nic kreci tylko i nie łapie. Zauważyłem ze po przekręceniu kluczyka zawsze zapala mi sie pomarańczowa dioda bodajże od alternatora (prawy dolny róg) a teraz ona ledwo żarzy a zapala sie ta zielona od kierunku.
Diody przy przełączniku gaz-benzyna w ogóle sie nie zapałają jak zawsze to było :/
Miałem juz iść z buta do domu i zostawić go pod sklepem, ale wszedłem do sklepu i z ciekawości po zakupach spróbowałem zapalić i o dziwo udało sie bez problemu
Może teraz ktoś ma jakiś pomyśl, co sie może dziać?? Myślę ze na pewno to cos z elektryką, ale coo?? Może cos z kompem ? POMOCY!!
1 wiem juz jak odpalić awaryjnie z lpg. (włącznik mam lewo-prawo) przekręcam zapłon świeci sie dioda beny i miga gazu przełączam na sama benzynę potem powrotem na gaz zapałają sie obie diody i dopiero przekręcam kluczyk na rozruch i juz odpala na gazie.
2Kable wysokiego napięcia kopułka i to co pod nią było niedawno wymieniane, świece tez wyglądają na zdrowe.
3 dziś jak juz pisałem odpalił na benzynę elegancko przełączył na gaz i pojechałem... W pewnym momencie podczas jazdy wciskam sprzęgło i nagle silnik zgasł zapaliła sie znów dioda kierunkowskazu i juz nie było opcji odpalenia (nawet jak sie jeszcze toczyłem wrzuciłem bieg i puściłem sprzęgło i nic wychamowal mnie silnikiem do 0)
Podepchnąłem golfa pod sklep i prubowalem odpalić, ale nic kreci tylko i nie łapie. Zauważyłem ze po przekręceniu kluczyka zawsze zapala mi sie pomarańczowa dioda bodajże od alternatora (prawy dolny róg) a teraz ona ledwo żarzy a zapala sie ta zielona od kierunku.
Diody przy przełączniku gaz-benzyna w ogóle sie nie zapałają jak zawsze to było :/
Miałem juz iść z buta do domu i zostawić go pod sklepem, ale wszedłem do sklepu i z ciekawości po zakupach spróbowałem zapalić i o dziwo udało sie bez problemu
Może teraz ktoś ma jakiś pomyśl, co sie może dziać?? Myślę ze na pewno to cos z elektryką, ale coo?? Może cos z kompem ? POMOCY!!
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 19:45 przez qbap, łącznie zmieniany 1 raz.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
juz chyba wiem co to moze byc:/ mialem podobnie u siebie w jednym z aut.
Od komputer idzie wiazka kabli do silnika. Jeden z tych kabelków odpowiedzilany jest za zaplon. Moze byc gdzies oberwany albo nie laczyc i wystarczy ze sie zruszy gdzies w czasie jazsy i nie chce chodzic a potem gdzies na dziurze przeskoczy i chodzi. U mnie bylo tak ze nie byl przzerwany ani nic podobnego (w pancerzu one powinny byc) ale jak mialem problem to maska w gore, poruszalem kablami i udawalo sie odpalic. Potem u elektryka wyszlo ze ten kabalek jeden raz mial prad a raz nie. Zalezy jak sie poruszalo. Nie doszedlem do konca z tym autem i go poprostu sprzedalem.
A odlacz na chwile akumulator jak ci tak zrobi( tak na 5 minut) potem zalacz i prubuj odpalic.
Od komputer idzie wiazka kabli do silnika. Jeden z tych kabelków odpowiedzilany jest za zaplon. Moze byc gdzies oberwany albo nie laczyc i wystarczy ze sie zruszy gdzies w czasie jazsy i nie chce chodzic a potem gdzies na dziurze przeskoczy i chodzi. U mnie bylo tak ze nie byl przzerwany ani nic podobnego (w pancerzu one powinny byc) ale jak mialem problem to maska w gore, poruszalem kablami i udawalo sie odpalic. Potem u elektryka wyszlo ze ten kabalek jeden raz mial prad a raz nie. Zalezy jak sie poruszalo. Nie doszedlem do konca z tym autem i go poprostu sprzedalem.
A odlacz na chwile akumulator jak ci tak zrobi( tak na 5 minut) potem zalacz i prubuj odpalic.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Dziś w ogóle nie dało rady odpalić
Tak zrobiłem i to na dobrze ponad 30 minut - nic nie pomogło
Ruszałem kablami i nadal wielka kupa ;/
Najbardziej dziwi mnie to ze w ogóle nie zapałają sie diody przy przełączniku gaz-bena tylko ta kontrolka od kierunku sie włącza Wygląda to tak jakby w ogóle nie było napięcia na swiece-tyklo ten rozrusznik kręci. Zwariuję!
-pawlo111 pisze:A odłącz na chwile akumulator jak ci tak zrobi( tak na 5 minut) potem załącz i próbuj odpalić.
Tak zrobiłem i to na dobrze ponad 30 minut - nic nie pomogło
Ruszałem kablami i nadal wielka kupa ;/
Najbardziej dziwi mnie to ze w ogóle nie zapałają sie diody przy przełączniku gaz-bena tylko ta kontrolka od kierunku sie włącza Wygląda to tak jakby w ogóle nie było napięcia na swiece-tyklo ten rozrusznik kręci. Zwariuję!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jest jajkieś nietypowe zwarcie w instalacji, pewnie z kablami od kierunków i stąd ten objaw.
A tak na marginesie: zechciej napisać co masz pod maską. Nawet nie wiadomo czy gaźnik czy wtrysk, i która generacja gazu.
A tak na marginesie: zechciej napisać co masz pod maską. Nawet nie wiadomo czy gaźnik czy wtrysk, i która generacja gazu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jak widac nawet "Mistrz KieroVWnicy" potrafi nie doczytacPaweł Marek pisze:zechciej napisać co masz pod maską. Nawet nie wiadomo czy gaźnik czy wtrysk,
rozumiem ze to umknęło ? (a tak na marginesie niekt na to pytanie nie odpowiedziaj wiec jeśli można to poproszę )qbap pisze:Acha i ak sprawdzic ta pompke paliwa i gdzie ona jest bo jest to 1.8 na wtrysku (mozliwe ze nawet wielopunktowy)
Co do instalki LPG nie wiem która to generacja bo nie mam do niej papierów(tez juz gdzies to napisalem ) Może napisz jakies typowe różnice kolejnych generacji to jakoś to ocenie i napisze
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
najprosciej jak zerkniesz w dowod rej i nappiszesz ile KW masz wpisaneqbap pisze:Acha i ak sprawdzic ta pompke paliwa i gdzie ona jest bo jest to 1.8 na wtrysku (mozliwe ze nawet wielopunktowy)
w wiekszoci sa dwie pompy paliwa jedna jest pod autem kolo prawego tylnego kola druga jest w zbiorniku w bagazniku po prawej zaraz za siedzeniem pod pokrywka najlatwiej sprawdzic na kanale odpinajac wezyki przed i za pompa ta zewnetrzna(obok kola)i przekrecajac kluczyk w pozycje zaplon wtedy paliwo powinno sie lac jak z kranu jak tylko sie saczy to albo ktoras pompa albo filtr paliwa zapchany lub w odwrotna strone zalozony
a co do elektryki sprawdz w skrzynce bezpiecznikow na gorze po lewej stronie czy masz przekazniki nr [1] i czy sie nie zesmarzyl
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 23:26 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 493 gości