Ibiza GT TDI 110KM Tomiantora by Dynosoft Wrocław

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 09, 2007 10:34

jaro4444 pisze:Tym razem szaleć będzie Witek ale mierzę w bezpieczne i bezdymne 140 KM w Passacie i ok 165-170 KM w Leonie.
Jakoś więcej nie chcę cisnąć na razie. :chytry:
no i jak tam efekty na pompie 11mm ?



MiSZi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:54
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: MiSZi1 » wt paź 09, 2007 11:24

witam, skoro już weszliście na temat wtrysków to czy 216 będą pasowały do mojego AHU 90 KM ?? bo niedługo mam zamiar wymienić i wsadziłbym cosik mocniejszego. ewentualnie co byście polecali ??


Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA

za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P

Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt paź 09, 2007 14:24

MiSZi1 pisze:witam, skoro już weszliście na temat wtrysków to czy 216 będą pasowały do mojego AHU 90 KM ?? bo niedługo mam zamiar wymienić i wsadziłbym cosik mocniejszego. ewentualnie co byście polecali ??
216stki na twoich ori albo jak chcesz to ASV :bigok:

info priv


www.vagtune.pl tel. 502730289

godski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 00:10
Lokalizacja: W-wa

Post autor: godski » śr paź 10, 2007 20:45

Po 216-stki ( oryginał Bosch) do mnie zapraszam koledzy. W Polsce w tym roku około 50 samochodów zostało uzbrojone w te końcówki zakupione u mnie.



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » czw paź 11, 2007 01:48

godski pisze:Po 216-stki ( oryginał Bosch) do mnie zapraszam koledzy. W Polsce w tym roku około 50 samochodów zostało uzbrojone w te końcówki zakupione u mnie.
Od tego jest dział ogloszenia a nie mój temat :axe:



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw paź 11, 2007 17:45

cowboy pisze:no i jak tam efekty na pompie 11mm ?
Efektów nie ma na razie bo pompa leżała dwa tygodnie w szafie, kiedy ja byłem w Egipcie :grin:
Lada dzień trafi na samochód.

Dziś za to śmiga już Passat z nową pompą i końcówkami 216. Na razie puszcza dość mocno bąka ale lepiej chodzi. Jutro strojenie...


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt paź 12, 2007 16:50

No i już po strojeniu? :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt paź 12, 2007 22:18

Grześko pisze:No i już po strojeniu?
Obrazek

Bezdymnie, cicho, płynnie pracuje w całym zakresie obrotów. Ciśnienie doładowania 1,2 bara, czyli bezpiecznie dla VNT15. Wrażenia z jazdy teraz absolutnie super :satan: :food:

[ Dodano: 12 Paź 2007 22:32 ]
godski pisze:Po 216-stki ( oryginał Bosch) do mnie zapraszam koledzy. W Polsce w tym roku około 50 samochodów zostało uzbrojone w te końcówki zakupione u mnie.
Koledzy nie krzyczeć mi tu na naszego bardzo dobrego zwolennika w jaskini diesli i gratów do nich [-X

Kolega Godski daje nam, zapaleńcom uczciwe rabaty i jest bardzo pomocny więc nie krzyczeć mi tu na niego :grin: :helm:
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 22:33 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

godski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 00:10
Lokalizacja: W-wa

Post autor: godski » pt paź 12, 2007 23:21

Dzięki JARO za poparcie , zysk staram się minimalizować dla kolegów z forum. Sorry za wtrącenie się do tematu, ale uważam że te końcówki powinny być dotępne dla wszystkich - a skoro ktoś o nie pyta w danym temacie to odpowiadam ( wiem że niektórym moze być to nie w smak). Po za tym było kilka konkretnych pytań.

Pozdrawiam
Andrzej Godlewski

Ps.
To że wkrótce wszyscy będą jeździli TDI o mocy np. 150/320 to problem :food: - ja nie widzę tego . Oby tak było .



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob paź 13, 2007 11:24

jaro4444, śliczny wykres , bardzo ładny przebieg momentu , ale z 216-tkami nie powinno wyjść ciut więcej ????

P.S. Sorki za OT w twoim temacie Tominator


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Re: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantora by Dynosoft Wrocław

Post autor: jaro4444 » sob paź 13, 2007 13:34

Tominator pisze:Ibi zaczęła łapać notlaufy, na forum znalazłem kolege mirassa który zdiagnozował auto i wyszło że turbo do czyszczenia , że fanem czyszczenie nie jestem to zakupiłem i założyłem turbo od AWX :grin: załatwione od kolegi zaprzala.
Jak widzisz 216 dadzą mocy ale jak ma być bezdymnie to nie z VNT15 tylko min. AWX+FMIC :grin:
Ostatnio zmieniony sob paź 13, 2007 13:35 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » sob paź 20, 2007 21:11

Troche słabo jak na 216tki, kolega ma też ALH tylko że u niego jest turbo od AWX ale wyszło 161KM/350NM i to juz naprawde zapina na seryjnym IC :grin:



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » wt lis 13, 2007 16:51

cowboy pisze:no na takim setupie to już okolice 175-180 KM
Dobre okolice podałeś. Na moment małą poprawkę trzeba wziąść bo to inercja, ale bardzo dobra inercja. Polatam chwilę na tym modzie i zobaczę jak całość się będzie zachowywać:

Obrazek


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

BiBix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: BiBix » wt lis 13, 2007 19:48

Ładnie ładnie, :bigok: w takim razie jestem ciekaw co można by było wycisnąć z mojego ARL-a i czy konieczne byłyby jakies modyfikacje. :grin:


Pozdro Kuba$$

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości