"zawór" powietrza ciepłe / zimne w dolocie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
"zawór" powietrza ciepłe / zimne w dolocie
Proszę o podpowiedzenie mi, jesli ktos wie, kiedy od włączenia silnika "zawór" powietrza ciepłe/zimne w puszce dolotu, pod filtrem powietrza przełącza strumień z ciepłego pochodzącego od silnika na powietrze zimne z zewnatrz?
mam z tym problem poniewaz zauwazylem ze naweet jak mam rozgrzany silnik powietrze w dolocie ciagle jest brane z wewnatrz.
silnik 1,8 benzyna 90 km
mam z tym problem poniewaz zauwazylem ze naweet jak mam rozgrzany silnik powietrze w dolocie ciagle jest brane z wewnatrz.
silnik 1,8 benzyna 90 km
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:31 przez Tay_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Golf 7
- Silnik: Czca
Witam.
Nie wiem czy u Ciebie jest tak samo jak u mnie, ale za zamykanie dolotu ciepłego powietrza odpowiada takie małe urządzonko, które znajduje się plastikowej pokrywie przykrywającej wtrysk. Działa to na zasadzie bimetalu który po nagrzaniu się odkształca.
Czasami potrafi dostać się do niego bęzyna z olejem i wtedy może przestać działać.
Proponuje Ci zdemontować to ustrojstwo wypłukać w benzynie, wydmuchać i wysuszyć.
Jest też tam jakaś regulacja, ale musiał byś się tym pobawić.
Myślę, że mnie zrozumiałeś o co mi chodzi z tym "urządzonkiem" - z obudowy filtra powietrza wychodzi taki cienki wężyk jak pójdziesz za nim to dojdziesz do tego ustrojstwa.
Powodzenia.
Nie wiem czy u Ciebie jest tak samo jak u mnie, ale za zamykanie dolotu ciepłego powietrza odpowiada takie małe urządzonko, które znajduje się plastikowej pokrywie przykrywającej wtrysk. Działa to na zasadzie bimetalu który po nagrzaniu się odkształca.
Czasami potrafi dostać się do niego bęzyna z olejem i wtedy może przestać działać.
Proponuje Ci zdemontować to ustrojstwo wypłukać w benzynie, wydmuchać i wysuszyć.
Jest też tam jakaś regulacja, ale musiał byś się tym pobawić.
Myślę, że mnie zrozumiałeś o co mi chodzi z tym "urządzonkiem" - z obudowy filtra powietrza wychodzi taki cienki wężyk jak pójdziesz za nim to dojdziesz do tego ustrojstwa.
Powodzenia.
mysle ze cie rozumiem zauwazylem ostatnio, ze nawet gdy silnik jest nagrzany leci cieple powietrze ciagle. niedawno padl mi czujnik cisnienia oleju umiejszczony nad filtrem oleju i sie zastanawialem czy moze to komputer steruje tez tym przelacznikiem od powietrza.
swoja droga, szukam ale nie moge znalesc jak sprawdzic kody błyskowe w silniku abs/adz nie pamietam w tej chwili musze sprawdzic. czy jest to mozliwe?
swoja droga, szukam ale nie moge znalesc jak sprawdzic kody błyskowe w silniku abs/adz nie pamietam w tej chwili musze sprawdzic. czy jest to mozliwe?
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
A masz GAZ? często gazownicy ida na skróty i robią ciepły dolot. U mnie akurat zrobili zimny Sprawdź przewód podciśnienia ten idący do filtra moze jest nieszczelny albo pekła ci mebrana w urządzenbiu w puszce filtra. Jeśli spadł przewód to sprawdź szybko bo podciśnienie może zasysać syf z powietrza
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie wiem dokładnie w którym miejscu w 1,8, ale jak pojdziesz wzdłuż wężyka od siłownika tej klapki to dotrzesz do termostaciku, który zamyka się na cieplym i nie puszcza podciśnienia do klapki. Jest zepsuty.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości