benzynka terkocze jak dizelek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
benzynka terkocze jak dizelek
mam pytanko jak zaszybko zmienie na wyższy bieg np. z 1 na 2 lub 2 na 3 na niskich obrotach to przez chwile, przed dojściem obrotów na normalny poziom danego biegu terkocze z pod maski jak dizel. Normalnie to tzeba rozbujać obroty aby wżucic wyższy bieg ale czasami to z nieuwagi za szybko przeżuce i słychac właśnie takie dźwieki terkotania. Przy zwykłej jeżdzie wszystko gra i buczy poprawnie. "Fachura" z roboty powiedział mi że może być coś z pompą wody, ale cos mi niegra bo rozrząd był wymieniany (za poprzedniego niemieckigo właściciela) prz 90.000 km (co jeszcze sprawdze w serwisie VW - mam nadzieje że dam rade) teraz mam 135.000 km,, ale może coś w tym jest. A może to normalne że zabuczy jak za niskie obroty na zawysokim biegu i niepotrzebnie się martwię. Co o tym myślicie??????????
Silnik 1,4 rocznik 1999
Silnik 1,4 rocznik 1999
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
ja tam za bardzo sie nie znam ale mnie "doktor" powiedzial że pompa spełnia rolę jakiejś tam rolki czy cos. polecal zeby wymieniac razem z rozrządem i tak też zrobiłem. (kjak będę jeszcze do tego czasu mial to autko ) to za drugim razem też to zrobie.cylinder pisze:moze ktos inny wypowie sie co do pompy.
Po prostu nie jest to koniecznoś ale raczej komfort psychiczny i nie tylko.
po kiego grzyba np. po wymianie rozrzadu i przejechaniu załóżmy 15000km ponownie tam grzebać zeby pompę wymieniać ?
dokładnie tak jak napisał niebieski91, niby nie jest to konieczne jeżeli pompa jeszcze nie hałasuje, ale co jak się okaże, że za 1000km zacznie hałasować? znowu zapłacisz robociznę prawie jak przy rozrządzie, więc jednak bardziej się opłaci wymienić jeszcze w miarę sprawną pompę niż płacić dwa razy za wymianę, bo do kolejnej wymiany rozrządu może nie wytrzymać
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/142850.html][img]http://images.spritmonitor.de/142850_5.png[/img][/url]
czyli jak, wymieniana jest cała pompa czy rolka spełnaijaca jej role, cholera byłem w pozadnym warsztacie a oni mi pompy nie wymienili. A tak pisze na paragonie:
-pasek rozrzadu. Bora 1.4
-napinacz rozrzadu Fabia 1.4
-rolka napinacza Polo 1.4
-pasek rozrzadu vw 1.4 16v
-pasek 6pk1075
-napinacz rozrzadu vw 1.4
-rolka napinacza Fabia 1.4
-pasek rozrzadu vw 1.4 16v
Koszt 850 zł
-pasek rozrzadu. Bora 1.4
-napinacz rozrzadu Fabia 1.4
-rolka napinacza Polo 1.4
-pasek rozrzadu vw 1.4 16v
-pasek 6pk1075
-napinacz rozrzadu vw 1.4
-rolka napinacza Fabia 1.4
-pasek rozrzadu vw 1.4 16v
Koszt 850 zł
dużo tych pozycji na paragonie i trzy paski rozrządu ? . No i suma też niemała !?
Bardzo ciekawy ten paragon , to są tylko koszty części ? czy robocizna też tam jest ?
Bardzo ciekawy ten paragon , to są tylko koszty części ? czy robocizna też tam jest ?
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 21:34 przez bonifacy, łącznie zmieniany 1 raz.
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
ja 800 dałem za kompletny rozrząd z pompą, a robocizna nie wiem ile bo wtedy jeszcze wymienialm foltry paliwa powietrza i przeciwpyłkowy, uzupełnialem płyny i coś tam jeszcze (chyba pasek klinowy czy coś) i razem wyszlo mi 1200zł u mojego doktora. A i jeszcze grzebal mi bo tzw. "turbodziure" mialem i ją zlikwidowałcylinder pisze:azem z robociznom 850zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 257 gości