Sprzeglo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » czw paź 04, 2007 17:55

Pewnie ze dasz rade . Ja wymieniałem u siebie sworznie i tuleje i to na lewarku i bez specjalistycznych narzędzi typu sciągacz , prasa , wiec ze sprzegłem nie powinno byc problemu tylko wes sobie szmat czasu na zapas :D:D przyda ci sie :okej:



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 21:18

a jesli przy wlaczaniu wstecznego...albo sie blokuje albo tak jak bym nie nacisna...taki warkot...to trzeba wymieniac czy mozna jakos wyregulowac??silnik TDI 1996 golf 3



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob paź 06, 2007 21:21

mivhal_f pisze:a jesli przy wlaczaniu wstecznego...albo sie blokuje albo tak jak bym nie nacisna...taki warkot...to trzeba wymieniac czy mozna jakos wyregulowac??silnik TDI 1996 golf 3

nie można wyregulowac

można odpowietrzyć dobrze układ, jest komplet naprawczy pompki...

albo po prostu kończy się sprzęgło, zwłaszcza jeśli zgrzyta bardziej na rozgrzanym silniku



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 21:22

czyli lepiej wymienic??



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob paź 06, 2007 22:52

cowboy pisze:albo po prostu kończy się sprzęgło, zwłaszcza jeśli zgrzyta bardziej na rozgrzanym silniku
w jaki to sposob zgrzyta, mozesz wyjasnic



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 22:57

wyobraz sobie ze nie docisniesz sprzegla i wciskasz bieg...wtedy troche Ci cofa silą własną...a u mnie jest lzej i wchodzi z podobnym zgrzytem.,..kojarzysz juz?



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob paź 06, 2007 23:17

mivhal_f pisze:wyobraz sobie ze nie docisniesz sprzegla i wciskasz bieg...wtedy troche Ci cofa silą własną...a u mnie jest lzej i wchodzi z podobnym zgrzytem.,..kojarzysz juz?
to u mnie jeszcze nie ma tych objawow, ale juz zaczynam sie obawiac, bierze mi juz w gornym polozeniu jakies 3-4 cm od konca skoku pedału, a musze zrobic jeszcze jakies 4 tys km zanim zladuje w polsce, z czego 2 tys na autostradzie jedna trasa



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » ndz paź 07, 2007 20:24

a jakie byscie mi doradzili sprzęgło(typ, model) do silnika 1,9 TDi 1Z 1996...bo nie moge nigdzie odpowiedniego znaleźć...firmy sachs, luk, valeo



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn paź 08, 2007 16:10

pękła sprezyna na tarczy i dlatego zgrzyta a wymienic mozesz smiało na kpl np Valeo bo LUK-a robia badziewiarze regenerowanego i myslisz ze kupujesz w sklepie nowe sprzegło a jest po regeneracji wystarczy obrucic sprezyny i beda pordzewiałe miałem juz 10 takich przypadków i wszystkie sie sprawdziły



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pn paź 08, 2007 16:30

juz mam zamowione sachs za 450zl...jescze tylko zaufanego mechanika musze skombinowac i bedzie wsyzstko...a ile tak trwa wymiana??



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn paź 08, 2007 20:45

a na spokojnie ze 3 godz jak rozbierze napisz jaka była usterka ale obstawiam na peknieta sprezyne



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt gru 11, 2007 08:10

twardy pisze:Może sam dałbym rade wymienić (przy pomocy kumpli i kilku browarków napewno )
ale nie mam gdzie i kiedy . Jeśli bedę wymieniał to cały komplet.
Na razie jeszcze jeżdzi sie normalnie ale jak właczę opornik to czasem sa uślizgi.
dzieki za wyłożenie tematu , pozdrawiam.
_________________
No i stało sie wczoraj coś mi padło. Zonka wróciła z pracy i zameldowała że ciężko się biegi zmienia . Sprawdzałem czy jest płyn w zbiorniczku i czy nie ma wycieku.
Ale wszystko z hydrauliką chyba ok. Przy puszczaniu pedała coś zaczyna hałasować i nie można wbić biegu. Dzisiaj będę wiedział więcej bo wczoraj to już póżno było , zapowiadają sie wydatki przed świętami :grrr:
ps
sory za odkop :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr gru 12, 2007 18:34

sprezyna na tarczy pekła



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr gru 12, 2007 23:30

golfir pisze:sprezyna na tarczy pekła
Dokładnie u mnie to samo a wymiana 4 godz. z jazda do sklepu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 83 gości