Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
marecki_vitor
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: marecki_vitor » czw paź 04, 2007 17:55
Pewnie ze dasz rade . Ja wymieniałem u siebie sworznie i tuleje i to na lewarku i bez specjalistycznych narzędzi typu sciągacz , prasa , wiec ze sprzegłem nie powinno byc problemu tylko wes sobie szmat czasu na zapas
:D przyda ci sie
-
mivhal_f
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
- Lokalizacja: Łęczna
-
Kontakt:
Post
autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 21:18
a jesli przy wlaczaniu wstecznego...albo sie blokuje albo tak jak bym nie nacisna...taki warkot...to trzeba wymieniac czy mozna jakos wyregulowac??silnik TDI 1996 golf 3
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » sob paź 06, 2007 21:21
mivhal_f pisze:a jesli przy wlaczaniu wstecznego...albo sie blokuje albo tak jak bym nie nacisna...taki warkot...to trzeba wymieniac czy mozna jakos wyregulowac??silnik TDI 1996 golf 3
nie można wyregulowac
można odpowietrzyć dobrze układ, jest komplet naprawczy pompki...
albo po prostu kończy się sprzęgło, zwłaszcza jeśli zgrzyta bardziej na rozgrzanym silniku
-
mivhal_f
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
- Lokalizacja: Łęczna
-
Kontakt:
Post
autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 21:22
czyli lepiej wymienic??
-
ku_bi
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2202
- Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
- Lokalizacja: ex4
-
Kontakt:
Post
autor: ku_bi » sob paź 06, 2007 22:52
cowboy pisze:albo po prostu kończy się sprzęgło, zwłaszcza jeśli zgrzyta bardziej na rozgrzanym silniku
w jaki to sposob zgrzyta, mozesz wyjasnic
-
mivhal_f
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
- Lokalizacja: Łęczna
-
Kontakt:
Post
autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 22:57
wyobraz sobie ze nie docisniesz sprzegla i wciskasz bieg...wtedy troche Ci cofa silą własną...a u mnie jest lzej i wchodzi z podobnym zgrzytem.,..kojarzysz juz?
-
ku_bi
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2202
- Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
- Lokalizacja: ex4
-
Kontakt:
Post
autor: ku_bi » sob paź 06, 2007 23:17
mivhal_f pisze:wyobraz sobie ze nie docisniesz sprzegla i wciskasz bieg...wtedy troche Ci cofa silą własną...a u mnie jest lzej i wchodzi z podobnym zgrzytem.,..kojarzysz juz?
to u mnie jeszcze nie ma tych objawow, ale juz zaczynam sie obawiac, bierze mi juz w gornym polozeniu jakies 3-4 cm od konca skoku pedału, a musze zrobic jeszcze jakies 4 tys km zanim zladuje w polsce, z czego 2 tys na autostradzie jedna trasa
-
mivhal_f
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
- Lokalizacja: Łęczna
-
Kontakt:
Post
autor: mivhal_f » ndz paź 07, 2007 20:24
a jakie byscie mi doradzili sprzęgło(typ, model) do silnika 1,9 TDi 1Z 1996...bo nie moge nigdzie odpowiedniego znaleźć...firmy sachs, luk, valeo
-
golfir
- Gadatliwa bestia
- Posty: 735
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
- Lokalizacja: Kluki
Post
autor: golfir » pn paź 08, 2007 16:10
pękła sprezyna na tarczy i dlatego zgrzyta a wymienic mozesz smiało na kpl np Valeo bo LUK-a robia badziewiarze regenerowanego i myslisz ze kupujesz w sklepie nowe sprzegło a jest po regeneracji wystarczy obrucic sprezyny i beda pordzewiałe miałem juz 10 takich przypadków i wszystkie sie sprawdziły
-
mivhal_f
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
- Lokalizacja: Łęczna
-
Kontakt:
Post
autor: mivhal_f » pn paź 08, 2007 16:30
juz mam zamowione sachs za 450zl...jescze tylko zaufanego mechanika musze skombinowac i bedzie wsyzstko...a ile tak trwa wymiana??
-
golfir
- Gadatliwa bestia
- Posty: 735
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
- Lokalizacja: Kluki
Post
autor: golfir » pn paź 08, 2007 20:45
a na spokojnie ze 3 godz jak rozbierze napisz jaka była usterka ale obstawiam na peknieta sprezyne
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » wt gru 11, 2007 08:10
twardy pisze:Może sam dałbym rade wymienić (przy pomocy kumpli i kilku browarków napewno )
ale nie mam gdzie i kiedy . Jeśli bedę wymieniał to cały komplet.
Na razie jeszcze jeżdzi sie normalnie ale jak właczę opornik to czasem sa uślizgi.
dzieki za wyłożenie tematu , pozdrawiam.
_________________
No i stało sie wczoraj coś mi padło. Zonka wróciła z pracy i zameldowała że ciężko się biegi zmienia . Sprawdzałem czy jest płyn w zbiorniczku i czy nie ma wycieku.
Ale wszystko z hydrauliką chyba ok. Przy puszczaniu pedała coś zaczyna hałasować i nie można wbić biegu. Dzisiaj będę wiedział więcej bo wczoraj to już póżno było , zapowiadają sie wydatki przed świętami
ps
sory za odkop
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
golfir
- Gadatliwa bestia
- Posty: 735
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
- Lokalizacja: Kluki
Post
autor: golfir » śr gru 12, 2007 18:34
sprezyna na tarczy pekła
-
mular
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
- Lokalizacja: chelm
Post
autor: mular » śr gru 12, 2007 23:30
golfir pisze:sprezyna na tarczy pekła
Dokładnie u mnie to samo a wymiana 4 godz. z jazda do sklepu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości