Zrobilem Logi na kanale 08, 04, 13:
Ja nie umiem sie tutaj dopatrzec jakichs nieprawidlowosci, moze ktos z was cos dostrzeze ?
Sluchajcie problem chyba jednak lezy po stronie uklady paliwowego, bo po wymianie uszczelniaczy dalej jest to samo, dzis przyspieszylem kat wtrysku na pompie (koniec zakresu regulacji na pompie) z 50 na 100 w basic settings to mniej dymi, moze ktos z was podpowiedziec o co chodzi ? Silnik tez zaczal twardo chodzic.
Pierscienie czy uszczelniacze - Jak odroznic ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dymi na siwo
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 19:20 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości