Pierscienie czy uszczelniacze - Jak odroznic ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Dymi na siwo

Post autor: Dario84 » ndz paź 07, 2007 19:18

Zrobilem Logi na kanale 08, 04, 13:



Ja nie umiem sie tutaj dopatrzec jakichs nieprawidlowosci, moze ktos z was cos dostrzeze ?

Obrazek

Sluchajcie problem chyba jednak lezy po stronie uklady paliwowego, bo po wymianie uszczelniaczy dalej jest to samo, dzis przyspieszylem kat wtrysku na pompie (koniec zakresu regulacji na pompie) z 50 na 100 w basic settings to mniej dymi, moze ktos z was podpowiedziec o co chodzi ? Silnik tez zaczal twardo chodzic.
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 19:20 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości