Immo w liczniku z MK3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Immo w liczniku z MK3

Post autor: wojtek_sari » sob paź 06, 2007 11:05

Panowie chcę kupić nowy licznik, jednak gdy odepne wtyczke od licznika samochód auto odpala ale gaśnie po jednej sekundzie, gdy podepne to działa normalnie.

Wg. własciciela silnik jest z Passata(AFN), ale licznik z Golfa III(foto poniżej) Czy to możliwe zeby w tym liczniku był immo?? Jeśli tak to jak ma sie sprawa z wgraniem go do innego licznika z mk3??

http://img221.imageshack.us/my.php?image=img010qd3.jpg

Thx za odpowiedzi :pub:
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:40 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob paź 06, 2007 16:41

w liczniku od MKIII nie było immo ..... może ktoś do zegarów wsadził czytnik i jakoś podłączył :P ..... oryginalnie czytnik był pod kierownicą



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » sob paź 06, 2007 20:49

W mk IV jest z immo w mk3 centralka immo jest ukryta za wyłącznikiem świateł. Najwyrażniej ktoś coś kombinował z licznikiem :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob paź 06, 2007 21:23

W mk IV jest z immo w mk3 centralka immo jest ukryta za wyłącznikiem świateł. Najwyrażniej ktoś coś kombinował z licznikiem :bigok:
no na pewno ktoś kombinował skoro AFN jest wpakowany do mk2 :)


oryginalnie w mk3 centralka IMMO jest za zegarami

może kolega zegary z Paska z którego wziął silnik ????



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 07, 2007 13:23

cowboy pisze:może kolega zegary z Paska z którego wziął silnik ????
w Passacie nie było takich zegarów :)



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz paź 07, 2007 15:02

przeciez tdi bez licznika nie da się odpalić
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 15:03 przez kupszczelisty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 07, 2007 15:05

kupszczelisty pisze:przeciez tdi bez licznika nie da się odpalić
:chytry: a to dlaczego :?:



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz paź 07, 2007 15:15

Nie wiem czemu, już kiedyś dawno temu ktoś pisał na forum o tym, powtarzam tylko to co pamietam, może się myle, ale to nie moje słowa



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 07, 2007 15:20

Nie wiem czemu, już kiedyś dawno temu ktoś pisał na forum o tym, powtarzam tylko to co pamietam, może się myle, ale to nie moje słowa
może komuś chodziło o MKIV :-k ....



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz paź 07, 2007 15:22

Oj raczej nie to coś było o wymianie licznika w mk3 tdi, to było z rok temu bo sam się tym interesowałem. jeżeli wprowadzam w błąd to przepraszam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz paź 07, 2007 15:28

sprawa jest prosta, trzeba iść po kabelku od antenki która jest nałożona na stacyjkę (musi być blisko, żeby się kluczyk w którym jest transponder zamknął pętlę

czyli trzeba od tego plastiku iść po kabelku - musi ona nas doprowadzić do centralki IMMO



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości