jakie koszty rozrzadu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

jakie koszty rozrzadu

Post autor: Cygan i Mena » czw paź 04, 2007 22:27

czy rozrzat to droga sprawa w 1.8 z mechanicznym wtryskiem wymiana calego rorzadu mnie interesuje bo slychac lekie klekotanie czy po prostu wystarczy wymienic pasek i czy istnieje jakas regulacja likwidujaca ten dzwiek
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:31 przez Cygan i Mena, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt paź 05, 2007 09:02

+/- 27 - pasek, 50 - napinacz + robocizna (ok. 60 pln)
Ale w twoim przypadku nie podejrzewam rozrządu, bo klekotanie jeśli jest i na zimno i na ciepło i po przygazowaniu na obrotach > 2000 to raczej jakiś kłopot z hydrauliczną regulacją luzów zaworów. Wtedy trzeba wymienić tzw "szklanki" - regulatory luzu.
Oględnie stan paska możesz ocenić ściągając obudowę. Kiedy go ostatnio zmieniałeś ? :bigok:
Ostatnio zmieniony pt paź 05, 2007 09:03 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » pt paź 05, 2007 15:45

tylko klekota na zimnym przy niskich obratach. co do paska to nie wiem bo nie zmienialem jeszcze bo golfem przejechalem 10 000 max



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pt paź 05, 2007 17:23

Cygan i Mena,
pasek rozrzadu contitecha- 27,54zl;)
napinacz-45,62zl
aktualne ceny z inter carsu bo dzis kupowalem :) (ceny po malych znizkach ;) ) :bigok:



Cygan i Mena
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Cygan i Mena » sob paź 06, 2007 19:49

:bajer: czy rolki (te koła zębate) też trzeba wymieniać? jak tak to jakie ich koszty



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » sob paź 06, 2007 20:55

Apropo chydroregulatorow to jest sposob na mala i szybka regeneracji ich ;-) Ale zakladajac ze ma sie "czysty" silnik. Kol "zebatych" nie musisz wymieniac ;-)
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 20:56 przez GTH, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: jakie koszty rorzadu

Post autor: norek111 » ndz paź 07, 2007 10:26

pasek nic do tego klekotania nie ma moim zdaniem padaja popychacze hydrauliczne



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » ndz paź 07, 2007 10:34

Jeśli klekota ci na niskich i jak jest zimny ...to do wymiany masz popychacze hydrauliczne!!!!
pasek nic do tego nie ma!! Koła zębate zostaw w spokoju .. ich sie nie wymienia razem z rozrządem!!
A z cenami to w 100zł powinieneś sie zmieścić :)



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz paź 07, 2007 15:20

za 100zł nikt ci tego nie naprawi jak to sa hydrauliki



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » ndz paź 07, 2007 21:48

Sprobuj je zregenerowac, bo sadze ze sa przytarte i nie spelniaja swojego zadania ;-) Mozesz podeslac do mnie, tanio zrobie ;-)
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 21:49 przez GTH, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » ndz paź 07, 2007 23:31

GTH, a ze w jakis sposob je regenerujesz?? :blush: bo pierwszy raz o takim czyms slysze :goof:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn paź 08, 2007 07:26

GTH co ty za ciemnote wciskasz i to publicznie moze jeszcze tłoki regenerujesz :grin: niema zadnego sensu tego robic jest to po prostu z technicznego punktu widzenia nieoplacalne ile razy mozna silnik rozbierac co 10000km
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 07:52 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn paź 08, 2007 07:40

GTH chdziło pewnie o:
http://www.klub-wartburga.pl/warsztat/m ... /popychacz

Ale czy jest sens i na ile to pomaga to nie wiem.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pn paź 08, 2007 17:38

Podalem przyklad i napisalem ogolnie w jakim przypadku to ma sens ;-) Robilem takie cos nie raz i moze cie zdziwie ale chodzi do dzis, lecz to wymaga jeszcze dodatkowych czynnosci ;-) o ktorych tylko napisalem pogladowo wiec kolego daruj sobie glupie podteksty ;-)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości