Dymi na siwo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dymi na siwo
Prosze o rade
Mam golfa II 1.6 benzyna z 1986
golfik dymi siwym dymem, glodnie jak sie gaz da
ale sprawdzalisi cisnienie na cylindrach i trzyma sie 12.0,11.6,11.6,11.6
Silnik - nie widac przdmuchow
Ja go od niedawna mam i jezdzin na Lubo Gaz - olej
Mechanik mi mowi abym zmienil na Mobil mineralny
Co mi radzicie z silnikiem, co moglo pasc
glownie podejzewam uszczelne spod glowicy
Prosze o rade
Dziekuje
Mam golfa II 1.6 benzyna z 1986
golfik dymi siwym dymem, glodnie jak sie gaz da
ale sprawdzalisi cisnienie na cylindrach i trzyma sie 12.0,11.6,11.6,11.6
Silnik - nie widac przdmuchow
Ja go od niedawna mam i jezdzin na Lubo Gaz - olej
Mechanik mi mowi abym zmienil na Mobil mineralny
Co mi radzicie z silnikiem, co moglo pasc
glownie podejzewam uszczelne spod glowicy
Prosze o rade
Dziekuje
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:17 przez Adam1972, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam1972
Nie jest odwrotnie
leci siwy dym *ale nie czarny* jak sie rozgrzeje
jak jest zi,ny (zupelnie zimny to nic nie leci)
Moze dlatego sie tak dzieje, ze dolalem mu do tego co bylo Lotosa mineralny 15W/40
W tym tygoniu chce zmienic na mobil tez mineralny
Teraz tez olej to go bierze
leci siwy dym *ale nie czarny* jak sie rozgrzeje
jak jest zi,ny (zupelnie zimny to nic nie leci)
Moze dlatego sie tak dzieje, ze dolalem mu do tego co bylo Lotosa mineralny 15W/40
W tym tygoniu chce zmienic na mobil tez mineralny
Teraz tez olej to go bierze
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 08:32 przez Adam1972, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam1972
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jest duża szansa że zmienisz pierścienie i będzie ok jeszcze na jakeiś 100-150 tys. Ale nikt nie jest w stanie stwierdzić tego z całą pewnością bez rozbiórki i pomiarów silnika.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
chodzi o tzw olejowe. Kompresja może być ok a pierścienie olejowe do wymiany, oczywiście w komplecie z pozostałymi. Ale jak napisałem - nikt pewności nie może mieć na odległośćDirect pisze:to nie jestem bardzo za pierscieniami
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
odpala mi bez problemu, od kopniecia i obroty sa stabilne
Pierwsze co wymienie olej
i zobacze czy mi bedzie dymil i bral olej
Jezeli by byla uszczelka walnieta to jak by sie dostawal olej do cylindrow?
Czy by wtedy olej sie nie pokazywal w cieczy do chlodzenia?
Pierwsze co wymienie olej
i zobacze czy mi bedzie dymil i bral olej
Jezeli by byla uszczelka walnieta to jak by sie dostawal olej do cylindrow?
Czy by wtedy olej sie nie pokazywal w cieczy do chlodzenia?
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 19:54 przez Adam1972, łącznie zmieniany 3 razy.
Adam1972
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 316 gości