Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								djbolek							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
 		
		
																- Lokalizacja: Korsze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 08:20
			
			
			
			
			Witam mam problem GOLF II TD 1,6 przy odpalaniu jak jest temperatura jest około 0 stopni.... przyuważyłem ze jak by ropa sie cofała i z lekka nie może zaciągnąć jej, po dłuższym kręceniu to zaciągnie i jest dobrze... zauważyłem jak jest zimno.... a na mrozach to jeszcze dłużej... co to może być... ? Czy to nie szczelność pompy wtryskowej czy filtr paliwa coś blokuje...?  

 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:40 przez 
djbolek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								zen2s1							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 09:09
			
			
			
			
			witam sprawdz świece czy grzeją a kiedy zmieniałeś filtr paliwa bo powinno się wymieniać co 30 tys
			
									
									
		
		
				zen
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djbolek							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
 		
		
																- Lokalizacja: Korsze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 09:17
			
			
			
			
			Świece chyba sa dobre... bo jak jest powyżej 10st to od pierwszego razy odpala.... tylko tak jak by paliwo sie cofało... bo zassie trochę to co w rurce jest i z lekka powietrzem zaciąga...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zen2s1							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 10:14
			
			
			
			
			tzn że jak jest temperatura w powyżej 10 to nie masz problemu z odpaleniem odpisz
czy pojawia sie kłopot bo nie wyraźnie to określiłeś
			
									
									
		
		
				zen
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djbolek							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
 		
		
																- Lokalizacja: Korsze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 10:27
			
			
			
			
			Na przyklad dzis bylo ponizej jakies 7 stp. to bardzo ciezko odpalal bardzo glugo sie krecilo rozrusznikiem... a jak jest cieplo jakies 15stp to normalnie odpala... a jak jest na mrozie to zapowietrza sie nie ciagnie paliwa... dopiero jak bardzo dlugo sie kreci to cos zalapie ale za powietrzone...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zen2s1							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 11:32
			
			
			
			
			sprawdź kolego świece bo wygląda na to że chyba wszystkie nie grzeją i może powoli wtryski zaczynają ci lać a moim zdaniem gdyby był kłopot z paliwem to w każdych warunkach temperatury by sie objawiało a piszesz jak jest w +15 to nie ma klopotu
			
									
									
		
		
				zen
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djbolek							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
 		
		
																- Lokalizacja: Korsze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 11:45
			
			
			
			
			Ja rozumiem a co z tym paliwem ze im nizej temperatura to slabo je zaciaga... na mrozach w tamtym roku to west zapowietrzalo sie tak jak by na filtrze zostawalo... mozliwe zeby filter sie prszytykal od niskiej temperatury...? np moze parafina sie blokuje z ropy...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zen2s1							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 11:55
			
			
			
			
			nie pisałeś kiedy filtr wymieniałeś i czy przeglądasz go upuszczasz z dołu wszystkie zanieczyszczenia i wodę to trzeba robić a w szczególności przed zimą
			
									
									
		
		
				zen
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djbolek							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
 		
		
																- Lokalizacja: Korsze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 12:26
			
			
			
			
			niewiem kiedy wymienialem filtr ale napewno juz dawno....
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zen2s1							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 12:33
			
			
			
			
			zacznij od wymiany chyba sie ci już dobrze zamulił
			
									
									
		
		
				zen
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djbolek							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
 		
		
																- Lokalizacja: Korsze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djbolek » ndz paź 07, 2007 14:02
			
			
			
			
			byc moze ze to filtr ... moze jest troche parafiny topo tamtej zimie  i przy niskich temp. moze zatykac... albo dam jeszcze na wylocie z baku zawor jedno kierunkowy zeby sie nie cofalo paliwo...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zen2s1							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zen2s1 » ndz paź 07, 2007 15:21
			
			
			
			
			zawór możesz wstawić na pewno nie zaszkodzi a dla próby czy to filtr paliwa połącz te dwa przewody paliwowe rurka i pomiń filtr jak odpali to 100 filtr tylko tak nie jeździj bo paliwo sie cofa te ogrzane z powrotem do filtra wiec byś rozlewał powodzenia
			
									
									
		
		
				zen
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								djbolek							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
 		
		
																- Lokalizacja: Korsze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: djbolek » sob paź 13, 2007 08:18
			
			
			
			
			Witam ponownie jednak chyba swiece zarowe bo dzis nie moglem w ogóle  uruchomić golfa... krecilem az akumulator mi padl.... to raczej swiece... bo jak kreci to jak by tylko jeden cylinder zalapywal ale nie moze... bopiero jak moj kumpel przyjechal i podlaczyli na kabelki to kurcze jeszcze bardzo dlugo krecil ale juz pozniej jakos zalapal.... czyli musze kupic te swiece i wymienic....
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zen2s1							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 29
 		- Rejestracja: czw sie 24, 2006 20:40
 		
		
											- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zen2s1 » sob paź 13, 2007 10:14
			
			
			
			
			z tego wynika że to świece chyba ci broją prawdopodobnie są przepalone możesz je sprawdzić bez wykręcania w ten sposób że zdejmujesz listwę łączącą te świece bierzesz kontrolkę na 12V i jeden koniec łapiesz za plus aku.a drugim dotykasz świecy jak świeca jest dobra to żarówka w kontrolce się zaświeci tak sprawdź wszystkie 4 szt. pamiętaj o zdjęciu listwy łączącej POWODZENIA napisz o wyniku pomiaru.
			
									
									
		
		
				zen
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości