Poduszka powietrzna blad pomozcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Poduszka powietrzna blad pomozcie
witam
VAG wykryl taki blad poduszki
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Biore clear.....aby go zlikwidowac...i zlikwidowalo..
no fault code found
potem rozlaczam sie z kontrolerem i znow podlaczam..szukam bledow i dalej ten sam..
jak to prawidlowo zlikwidowac?
Wszystko to robie na zaplonie..
rozkrecilem kierownice i sprawdzilem poduszke i wszystko jest...nie wiem dlaczego mam ten blad..
a ktoredy idie kabel do poduszki od pasazera? przez nia tez moze byc blad?
VAG wykryl taki blad poduszki
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Biore clear.....aby go zlikwidowac...i zlikwidowalo..
no fault code found
potem rozlaczam sie z kontrolerem i znow podlaczam..szukam bledow i dalej ten sam..
jak to prawidlowo zlikwidowac?
Wszystko to robie na zaplonie..
rozkrecilem kierownice i sprawdzilem poduszke i wszystko jest...nie wiem dlaczego mam ten blad..
a ktoredy idie kabel do poduszki od pasazera? przez nia tez moze byc blad?
Witam serdecznie
Pół roku temu miałem ten sam problem, okazało się że przyczyna tej usterki leży w alternatorze który dawał za wysokie napięcie a system jest na tyle mądry że automatycznie wyłączał poduszki, pojechałem do elektryka i okazało się że alternator jest do bani i wymiana regulatora napięcia nic nie da, dali mi więc alternator regenerowany i wszystko wróciło do normy. Polecam więc wizytę u elektryka lub zmierzenie napięcia na akumulatorze w każdym warsztacie albo samodzielny pomiar miernikiem, napięcie powinno byc bodajże do 15 max a ja miałem 17, mało co a cewka by poleciała. Pozdrawiam
Pół roku temu miałem ten sam problem, okazało się że przyczyna tej usterki leży w alternatorze który dawał za wysokie napięcie a system jest na tyle mądry że automatycznie wyłączał poduszki, pojechałem do elektryka i okazało się że alternator jest do bani i wymiana regulatora napięcia nic nie da, dali mi więc alternator regenerowany i wszystko wróciło do normy. Polecam więc wizytę u elektryka lub zmierzenie napięcia na akumulatorze w każdym warsztacie albo samodzielny pomiar miernikiem, napięcie powinno byc bodajże do 15 max a ja miałem 17, mało co a cewka by poleciała. Pozdrawiam
dzis sprawdzialem miernikiem napiecia tasme, ktora jest podpieta do poduszki i napiecie jest ok 13-14V tak skacze roznie..wiec chyba problem zerwanej tasmy odpada..
Jak podepne auto pod VAG i biore modul AIRBAG to tak zaczyna tykac auto...i caly czas tyka non stop...a nie jak np silnik to raz czy dwa tyknie i cisza..a TU caly czas...
Moze sterownik poduchy do wymiany???
Pomoze mi ktos ta usterke zniwelowac to odpale cos za to na konto ? Mam notebooka w auci i tez mam internet GG np..i mam kamerke w nim to tez moge pokazac co i jak?
Jak podepne auto pod VAG i biore modul AIRBAG to tak zaczyna tykac auto...i caly czas tyka non stop...a nie jak np silnik to raz czy dwa tyknie i cisza..a TU caly czas...
Moze sterownik poduchy do wymiany???
Pomoze mi ktos ta usterke zniwelowac to odpale cos za to na konto ? Mam notebooka w auci i tez mam internet GG np..i mam kamerke w nim to tez moge pokazac co i jak?
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 13:42 przez grax, łącznie zmieniany 1 raz.
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
Napięcie sprawdzaj na akumulatorze przy włączonym silniku !!!! A nie gdzies tam na instalacji!!!
podejrzewam tez przerwę w obwodzie elektrycznym poduszki
podejrzewam tez przerwę w obwodzie elektrycznym poduszki
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 14:34 przez Direct, łącznie zmieniany 1 raz.
a jak zmienie akumulator na nowy inny to bedzie ok? napiecie..to ma jakies znaczenie?jarzyna pisze:Dla mnie sprawa jest jasna, problem tkwi w za wysokim napięciu, a komputer wyłącza obwód poduszek i zapala kontrolkę. Wizyta u elektryka załatwi problem.
moze byc to wina zle dopasowanego akumulatora do auta?
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 16:34 przez grax, łącznie zmieniany 1 raz.
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
Nie .... akumlator napewno masz na 12 volt ..tylko pojemnością się róznia ..zapewne masz w granicach 45...50 Ahgrax pisze:oze byc to wina zle dopasowanego akumulatora do auta?
Sprawdź napięcie na akumulatorze!!!!! Włącz silnik ..zostaw na wolnych obrotach i miernikiem podepnij sie bezpośrednio do akumulatora!!
Powinno być 13.5 do 14.3 ... takie granice ... jesli bedzie za wysokie to wtedy moze byc problem z alternatorem!!!!
sprawdzalem i bylo tak 13,5 14,3Direct pisze:Nie .... akumlator napewno masz na 12 volt ..tylko pojemnością się róznia ..zapewne masz w granicach 45...50 Ahgrax pisze:oze byc to wina zle dopasowanego akumulatora do auta?
Sprawdź napięcie na akumulatorze!!!!! Włącz silnik ..zostaw na wolnych obrotach i miernikiem podepnij sie bezpośrednio do akumulatora!!
Powinno być 13.5 do 14.3 ... takie granice ... jesli bedzie za wysokie to wtedy moze byc problem z alternatorem!!!!
hmmm to juz nie wiem czego to wina ze za wys napiecie :/
Direct pisze:gdyby sterownik był walnięty to by nawet ci kodu błędu nie podesłał!!grax pisze:ale sterownik jest chyb aok co nie ?
A ten alarm wyświetla ci sie jak masz silnik włączony czy jak auto stoi zgaszone a ty tylko masz stacyjkę przekręconą??
i tak i tak pokazuje blad i swieci caly czas kontrolka
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
czyli napięcie masz dobre!!!! w tym momencie juz wiemy ze akumulator i alternator sa dobregrax pisze:sprawdzalem i bylo tak 13,5 14,3
[ Dodano: 06 Paź 2007 16:46 ]
hmm....nie wiem jak sie czujesz w temacie ...ale teraz ty albo elektryk powinien przemierzyć zapłonnik i sprawdzić kable idące z zapłonnika do sterownika
[ Dodano: 06 Paź 2007 16:47 ]
hmm....nie wiem jak sie czujesz w temacie ...ale teraz ty albo elektryk powinien przemierzyć zapłonnik i sprawdzić kable idące z zapłonnika do sterownika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości