Witam
Posiadam golfa iv 1.6 SR silnik AKL i mam dosc dziwny problem, poniewaz jak jade jakis czas z predkoscia 90-100 to temperatura plynu opada z 90 o jedna kreske. Nieiwem co jest bo w miescie jest wszystko ok trzyma roniowko 90 stopni. Dzisiaj nawet odebralem auto od mechanika wymienialem uszczelke pod glowica swiece kable zaplonowa filtry olej i plyn chlodniczy bo mialem wode, i z ta temperatura jest tak jak bylo. Mam walnieta przepustnice i czekam na zareklamowanie nowej i smigam na tej starej oryginalnej czy to moze byc problem. Pomozcie nieiwem co robic. A dodam jeszcze ze bylem ostatnio na VAGU i blad mialem w zwiazku z przepustnica tylko. HEEEEEEEEELP
Problem z plynem chlodzacym i trzymaniem TEMP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z plynem chlodzacym i trzymaniem TEMP
nie powinieneś jeździć na wodzie ponieważ termostaty vw zacierają się na wodzie i często tak bywa ,że nie działają poprawnie .w mieście częściej zatrzymujesz się i nie ma takiego przepływu powietrza przez chłodnicę jak przy dalszej jeździe i dlatego masz wyższą temperaturę płynu.jednak powinna ona być zawsze na poziomie 90 jeśli termostat jest sprawny jeśli się nie poprawi niestety termostat do wymianypmangel pisze:Witam
Posiadam golfa iv 1.6 SR silnik AKL i mam dosc dziwny problem, poniewaz jak jade jakis czas z predkoscia 90-100 to temperatura plynu opada z 90 o jedna kreske. Nieiwem co jest bo w miescie jest wszystko ok trzyma roniowko 90 stopni. Dzisiaj nawet odebralem auto od mechanika wymienialem uszczelke pod glowica swiece kable zaplonowa filtry olej i plyn chlodniczy bo mialem wode, i z ta temperatura jest tak jak bylo. Mam walnieta przepustnice i czekam na zareklamowanie nowej i smigam na tej starej oryginalnej czy to moze byc problem. Pomozcie nieiwem co robic. A dodam jeszcze ze bylem ostatnio na VAGU i blad mialem w zwiazku z przepustnica tylko. HEEEEEEEEELP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
prawdopodobnie termostat nie już całkiem sprawny, ale weź pod uwagę że jak szybko jedziesz to pęd powietrza schładza trochę płyn i samą okolicę gdzie siedzi czujnik . Optymalna byłaby cały czas temperatura stała ale tak praktycznie to nie robiłbym nic póki nie spada przy szybkiej jeździe więcej jak do 75 stopni. A ty zrobisz jak uważasz, chcesz mieć wszystko perfect to zmieniaj termostat.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
termostatu nie naprawisz w warunkach domowych .cena nowego nie jest duża.pmangel pisze:No chyba tak zrobie. Wiem ze ped itp ale wczesniej bylo dobrze. Wody dolewalem bo mialem wlanieta uszczelke od glowicy i czekalem na czesci a autem jezdze na codzien wiec wiecie jak jest. Wiec obstawiacie termostat ok. A mozna go jakos naprawic czy najlepiej od razu nowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości