

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyraźnie widać klasyczne przeładowanie, które wystepuje juz od 2000rpm , zadane jest prawie 1bar , przy 2000rpm juz jest 1,1bar i rośnie do ponad 1,5bar !!! Sterownik widzi że nie daje rady zbic cisnienia i przechodzi w awaryjny obcina dawke paliwa co skutkuje spadkiem cisnienia do około 0,5bar.Adamm pisze:a nie lapie Ci czasem notlaufa? przeciez widac ze w pewnym momencie pompuje Ci 1,4 bar (o ile nie wiecej)
przy 3000 masz juz odcinke bo turbo przeladowuj, tak jest?
To pewnie będzie jakiś AFN lub inny 110 konny pojazd.agnesmarcin pisze:silnik jest po modzie kompa i powinno miec okolo 150km.
Oj aż tyle sie nie spodziewaj . Co prawda paliwa podlane jest sporo bo 51mg to juz jest niezla dawka , ale zadane cisnienie doładowania to tylko 1989mbar bezwzgledne , czyli prawie 1baragnesmarcin pisze:silnik jest po modzie kompa i powinno miec okolo 150km
Te rzeczy co podał Grześko trzeba sprawdzic bo to bedzie przyczyną przeładowań.Grześko pisze:To pewnie będzie jakiś AFN lub inny 110 konny pojazd.
Jeśli tak to turbina jest ze zmienną geometrią, więc kierownice spalin w turbinie do czyszczenia, ewentualnie uszkodzony zawór N75, bo jego sterowanie jest OK.
Ale raczej kierownice spalin zacięte są w pozycji dużego ładowania.
Masz przeładowanie , czytaj za duże cisnienie doładowania , komputer chce żeby było około 1bar a tobie pompuje ponad 1,5bara i nie potrafi tego zbić do wymaganych ~1bar !!! Przy nieszczelności miałbys za małe cisnienie a nie za duże !!!agnesmarcin pisze:moze nieszczelnosc w ukladzie dolotowym od intercoolera? jak sądzicie.
Zrób tak jak napisałem wyżej.agnesmarcin pisze:ps. wlasnie sprawdzilem sztange pod gruszka i opada jak odepne wezyk i jak gasze silnik tez opada a jak wlacze silnik to sztanga sie podnosi.
zrobilem jak pisales i dalej wpada w tryb awaryjny, wiec chyba turbo trzeba wyciagacGrześko pisze:A spróbuj ściągnąć wężyk od turbiny zaślepić go i się przejechać. Jeśli nadal będzie przeładowywać wyciągaj turbo, a jeśli nie to szukaj przy zaworku N75.
[ Dodano: 06 Paź 2007 18:12 ]Zrób tak jak napisałem wyżej.agnesmarcin pisze:ps. wlasnie sprawdzilem sztange pod gruszka i opada jak odepne wezyk i jak gasze silnik tez opada a jak wlacze silnik to sztanga sie podnosi.
Jeśli będzie ładował nadal to przy ruszającej się sztandze może to oznaczać zerwanie połączenia pomiędzy sztangą a kierownicami, a jeśli ładować nie będzie to zaworek n75 nie reaguje na to co podaje komputer.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości