Licznik brzeczy i miga dioda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 22:16
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Licznik brzeczy i miga dioda
witam mam problem z licznikiem do golfa mk1 cabrio 1.8 na gazniku po przekroczeniu 2,5tys licznik zaczyna brzeczec i miga dioda z cisnienia oleju??????? o co chodzi:)??????? licznik ten niedawno kupilem bo stary niestety uległ zniszczeniu
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 18:08 przez nexter1983, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie będzie wina licznika !!!!
NISKIE CIŚNIENIE OLEJU W SILNIKU
Niskie wskazania miernika lub zapalona lampka ostrzegawcza przy pracującym silniku
* Niski poziom oleju lub niewłaściwy (o zbyt małej gęstości) olej
* Przegrzanie silnika
* Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju
* Zagnieciony przewód czujnika ciśnienia oleju
* Zatkany filtr oleju lub uszkodzony zawór przelewowy
* Zatkany smok pompy olejowej
* Uszkodzona uszczelka pompy oleju
* Zużyta pompa olejowa lub poluzowana rurka zasysająca
* Zużyte panewki główne lub panewki korbowodowe
* Zbyt niskie obroty biegu jałowego
* Nieszczelność przewodu wskaźnika ciśnienia oleju
* Słabo dokręcona lub poluzowana śruba mocująca koło pasowe wału korbowego
Uwaga:
Niskie ciśnienie oleju w silnikach po dużym przebiegu, przy małej prędkości (na obrotach biegu jałowego) nie musi być powodem do zmartwienia. Nagły spadek ciśnienia przy dużej prędkości obrotowej jest znacznie poważniejszym problemem. W każdym przypadku, zanim uzna się silnik za uszkodzony, należy wkręcić manometr mechaniczny i sprawdzić rzeczywiste ciśnienie oleju. Po osiągnięciu przez silnik temperatury pracy ciśnienie oleju na biegu jałowym może spaść do 0,3 bara bez niebezpieczeństwa uszkodzenia silnika. Jednak po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie powinno naty-chmiast wzrosnąć.
NISKIE CIŚNIENIE OLEJU W SILNIKU
Niskie wskazania miernika lub zapalona lampka ostrzegawcza przy pracującym silniku
* Niski poziom oleju lub niewłaściwy (o zbyt małej gęstości) olej
* Przegrzanie silnika
* Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju
* Zagnieciony przewód czujnika ciśnienia oleju
* Zatkany filtr oleju lub uszkodzony zawór przelewowy
* Zatkany smok pompy olejowej
* Uszkodzona uszczelka pompy oleju
* Zużyta pompa olejowa lub poluzowana rurka zasysająca
* Zużyte panewki główne lub panewki korbowodowe
* Zbyt niskie obroty biegu jałowego
* Nieszczelność przewodu wskaźnika ciśnienia oleju
* Słabo dokręcona lub poluzowana śruba mocująca koło pasowe wału korbowego
Uwaga:
Niskie ciśnienie oleju w silnikach po dużym przebiegu, przy małej prędkości (na obrotach biegu jałowego) nie musi być powodem do zmartwienia. Nagły spadek ciśnienia przy dużej prędkości obrotowej jest znacznie poważniejszym problemem. W każdym przypadku, zanim uzna się silnik za uszkodzony, należy wkręcić manometr mechaniczny i sprawdzić rzeczywiste ciśnienie oleju. Po osiągnięciu przez silnik temperatury pracy ciśnienie oleju na biegu jałowym może spaść do 0,3 bara bez niebezpieczeństwa uszkodzenia silnika. Jednak po zwiększeniu obrotów silnika ciśnienie powinno naty-chmiast wzrosnąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości