pojemnośc baku paliwa w Bora Variant 85kW
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pojemnośc baku paliwa w Bora Variant 85kW
wiem , że większośc mk4 tdi ma bak 55 l. i ,że rezerwa świeci się przy 5 l. ropy w baku , oraz ,że przy pewnych sposobach można wlać więcej oleju napędowego do baku, ale ponoć wersja kombi ma większą pojemność , proszę o opinie na ten temat. 
			
													
					Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 12:21 przez krismagda, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				GRIZLI
 - Użytkownik

 - Posty: 416
 - Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
 - Lokalizacja: MALBORK Hamburg
 - Kontakt:
 
Może być więcej, tak jak w przypadku Mk3. W instrukcji pisze wyraźnie pojemność zbiornika -55l a a wersji Variant -60l. Wiem jedno, do mojego Mk3 kombi wchodzi około 80 litrów pod sam korek. Już kilkanaście razy tak tankowalem i tak wychodzi zawsze. Nawet wczoraj, w zbiorniku było około 8-10 litrów(ponad rezerwę), wlałem 60 i to jeszcze nie był konic, nawet nie musiałem specjalnie odpowietrzać zbiornika. Podobnie jest w Paskach B4, zbiornik niby 80l a wchodzi okolo 100.
			
									
									Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
						- greg6.7
 - Nowicjusz

 - Posty: 24
 - Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
 - Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska
 
witam 
w mk 4 kombi pojemnosc zbiornika paliwa jest taka sama jak w wersji sedan czyli 55 litrow Mozna ja powiekszyc przez wymontowanie tego zaworka ktory jest we wlewie paliwa po lewej stronie. Pojemnosc zbiornika wzrasta wtedy do 65 litrow. W usa usuwanie tego zaworka jest bardzo popularne. Jak to zrobic mozna znalesc tu: http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/ven ... /index.htm
			
									
									w mk 4 kombi pojemnosc zbiornika paliwa jest taka sama jak w wersji sedan czyli 55 litrow Mozna ja powiekszyc przez wymontowanie tego zaworka ktory jest we wlewie paliwa po lewej stronie. Pojemnosc zbiornika wzrasta wtedy do 65 litrow. W usa usuwanie tego zaworka jest bardzo popularne. Jak to zrobic mozna znalesc tu: http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/ven ... /index.htm
- bburdach
 - Mały gagatek

 - Posty: 61
 - Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
 - Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
 - Kontakt:
 
u mnie  w mk3 1,9td niby 55 a wchodzi 58-60 zależy na jakiej stacji, a poniżej daje link do strony gdzie można to sprawdzić
http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... &model=727
			
									
									http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... &model=727
- greg6.7
 - Nowicjusz

 - Posty: 24
 - Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
 - Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska
 
zaworek pelni funkcje zaworu bezpieczenstwa na wypadek wzrostu cisnienia w zbiorniku. Zaworek polaczony jest z poduszka powietrzna,ktora powstaje w zbiorniku podczas tankowania. Poduszka ta ma za zadanie skompensowanie rozszezalnosci cieplnej paliwa. I zaworek spelnia swoja funkcje bardzo dobrze  tylko ze w przypadku benzyny ktora ma duza rozszezalnosc cieplna. Natomiast w przypadku diesla rozszezalnosc ta jest duzu duzo mniejsza. A poniwaz vw stosowal w mk4 te same zbiorniki w benzynie i dieslu (poza wlewem ) zaworek ten jest w zasadzie zbyteczny.
Mam nadzieje ze troche wyjasnilem. Staralem sie wyjasnic najlepiej jak potrafilem. Demontaz tego zaworka zajmuje 4 min i jest calkowicie odwracalny
			
									
									Mam nadzieje ze troche wyjasnilem. Staralem sie wyjasnic najlepiej jak potrafilem. Demontaz tego zaworka zajmuje 4 min i jest calkowicie odwracalny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości
