Wejść wejdą tylko cylinderek za mały...cowboy pisze:czy do mojego zacisku wejdzie tarcza 280 z G60 ? bo klocki według moich pomiarów musiałby wtedy mieć grubośc 15-16mm ?
Dylemat - duze hamulce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
juz wszystko jasne, potrzebuję tylko jarzma z hebli 280toffic pisze:cowboy napisał/a:
czy do mojego zacisku wejdzie tarcza 280 z G60 ? bo klocki według moich pomiarów musiałby wtedy mieć grubośc 15-16mm ?
Wejść wejdą tylko cylinderek za mały...
zacisk jest ten sam (GIRLING 54), klocki w zestawie 280/22 mają grubość 16mm
oryginalnie u mnie przy tarczy 256/20 klocki mają 17mm
a te co mi sprzedawca wcisnął o grubości 19mm są do 256/13
W tarczach 288/25 w takich auatch jak Golf III GTI 20J / VR6 syncro, lub w golfie IV GTI, i jego pochodnych, a nawet w Audi S3 czy Octavii RS - jest ten sam zacisk ATE lub Lucas z tłokiem 54 mm, ale jest jeszcze jeden zacisk pod tarcze 288, który mam u siebie, a o którym napisałem powyżej, to jest zacisk na taki sam klocek jak w Lucas 54, tyle że tłok ma 57mm średnicy, a zaciski takie można znaleźć chciażby w Audi A4 (B5) 1.6 benz lub w wyższych modelach A4/A6..toffic pisze:A nie 280/22??? Seat??nie wiem LUCAS 58 to pewnie w tarczach 288/25
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ja co prawda nie wiem jak hamują 288mm tarcze, ale z doświadczenia wiem jak hamują tarcze 280x22 z zaciskiem od S2 (tarcze Nordmann bardziej odporne na temp i klocki EBC semi-ceramic) ... to jest tak, że przy nawet zapowiedzianym hamowaniu siostra luźno zapięta w szelki wali z dyńki w deske (szczęście jeżeli zdąży ręką zasłonić czoło) ... nie polecam testować, bo może się komuś oberwać (tym co pod ręką).
W każdym razie oponka 195 ładnie się poci i trzeba uważać żeby nie zblokować.
W każdym razie oponka 195 ładnie się poci i trzeba uważać żeby nie zblokować.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Potwierdzam to! mialem okazje przezyc takie zapowiedziane hamowanie Golfem Apsika. Auto wrecz staje w miejscuApsik pisze:... to jest tak, że przy nawet zapowiedzianym hamowaniu siostra luźno zapięta w szelki wali z dyńki w deske (szczęście jeżeli zdąży ręką zasłonić czoło) ... nie polecam testować, bo może się komuś oberwać (tym co pod ręką).
W każdym razie oponka 195 ładnie się poci i trzeba uważać żeby nie zblokować.
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 18:07 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.
Apsik, daj jakiegos linka do tych tarcz co pisałes
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
Znawcy tematu poratujcie!!! Odświeżam ponieważ założylem już zaciski od S2, dokładnie grilling 60 dwu tłoczkowe , tarcze 280 mm wentylowane , klocki ferrodo . Wszystko ladnie odpowietrzone, płyn motul.
ALE ! wcześniej jak tylko nacisnołem pedał hamulca odrazu czułem efekt , teraz cisne do połowy i nic , dopiero jak walne mocno i pedał jest przy samym końcu to hamuje dobrze.
CO MOŻE powodować taki stan rzeczy ???? Odpowietrzaliśmy hamulce tysiac razy , leci juz czyściutki płyn . Czy możliwe że pompa już nie daje rady ?
Wcześnej miałem jarzma i zaciski do tarcz 256 mm .
Poradzi ktoś ??
ALE ! wcześniej jak tylko nacisnołem pedał hamulca odrazu czułem efekt , teraz cisne do połowy i nic , dopiero jak walne mocno i pedał jest przy samym końcu to hamuje dobrze.
CO MOŻE powodować taki stan rzeczy ???? Odpowietrzaliśmy hamulce tysiac razy , leci juz czyściutki płyn . Czy możliwe że pompa już nie daje rady ?
Wcześnej miałem jarzma i zaciski do tarcz 256 mm .
Poradzi ktoś ??
Pompa większa musi byćZnawcy tematu poratujcie!!! Odświeżam ponieważ założylem już zaciski od S2, dokładnie grilling 60 dwu tłoczkowe , tarcze 280 mm wentylowane , klocki ferrodo . Wszystko ladnie odpowietrzone, płyn motul.
ALE ! wcześniej jak tylko nacisnołem pedał hamulca odrazu czułem efekt , teraz cisne do połowy i nic , dopiero jak walne mocno i pedał jest przy samym końcu to hamuje dobrze.
CO MOŻE powodować taki stan rzeczy ???? Odpowietrzaliśmy hamulce tysiac razy , leci juz czyściutki płyn . Czy możliwe że pompa już nie daje rady ?
Wcześnej miałem jarzma i zaciski do tarcz 256 mm .
Poradzi ktoś ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości