Jakie napiecie ładowania podczas jazdy ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw paź 04, 2007 15:39

guti pisze:Mysle jeszcze o tej masie od aku do altka, jak to polaczyc ?
W zasadzie nie jest to konieczne, bo altek jest "masowany: :) przez silnik, ale możesz założyć. Dość gruby kabel od minusa aku do obudowy altka.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw paź 04, 2007 15:55

to sprobuje jeszcze mase zalozyc, jak napiecie ladowania sie nie zmieni to juz nie pozostaje mi nic innego chyba jak albo rozebrac altka i zobaczyc co tam ciekaweg slychac , a jak nie to szukac nowego alternatora, znaczy sie sprawniejszego:) bo to napiecie ktore teraz mam to za mało prawda? szkoda mi akumulatora, ciagle niedoladowany to przeciez szlag go trafi.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 04, 2007 16:51

bodzio_j pisze:W zasadzie nie jest to konieczne, bo altek jest "masowany: przez silnik
pisąłem już o tym kilkakrotnie, bo samemu mi się zdarzyła sytuacja, że mimo porządnego dokręcenia altka do obejm ta masa była zła. Stało mi się tak dlatego bo jakiś czas jeździłem z niedokręconym przez zapomnienie altkiem, doszło do iskrzenia między altkiem a jego obejmą, wytworzyła się jakaś warstwa tlenku i potem mimo dokręcenia masy była słaba, problem ustąpił po wyczyszczeniu miejsc w których alternator styka się z uchwytem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw paź 04, 2007 17:37

no wlasnie, sprawdz tak, porzyłóż koncowki miernika do klem, weś kabel i pociagnij Masę z altka do klemy minusowej, tylko dobrze przyłóż.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw paź 04, 2007 17:38

niestety podlaczenie masy do alternatora i polaczenie z minusem na aku nic nie dalo, 13 a niekiedy nawet mniej jest , tak samo na samym alternatorze, to znaczy plusa bralem z miejsca gdzie przewod wychodzi ten gruby z altka a mase z obodowy, jeszcze mi podszedl wlasnie ten pomysl ze gdy alternator byl luzny to cos tam sie wypalilo, tez mialem ze jezdzilem z odkreconym alternatorem ,ostatnia deska ratunku a pozniej altek idzie na stół.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw paź 04, 2007 18:14

no to w takim razie cos z altkiem w srodku jak szczotki i regulator wporzo...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw paź 04, 2007 18:40

no i lipa,wyczyscilem ladnie pieknie wszystko co ma zwiazek z ladowaniem aku, nawet prostownik w garazu odkurzylem :P ale to nie pomogło , na alternatorze mam 13,20V a na aku juz 13.03 V czyli spadło od tego momentu jak mialem maxymalnie 13,30 :( podejrzewam ze bedzie mial opory zeby sie otworzyc przede mna ale jak juz bedzie otwarty ( mam nadzieje ) to na co zwrocic uwage ? juz dzisiaj nie mam siły walczyc z tym draniem, jutro sie nim zajme moze jak mnie najdzie ochota. Na co patrzec i co robic w razie stwierdzenia poszczegolnej usterki ? dzieki wielkie, aaa tak na marginesie to od Polo Foxa oprocz tego ze nie pasuje uchwytami to jeszcze nasz golfowy jest wiekszy , troszeczke ale wiekszy.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 04, 2007 22:12

jak niemasz alternatora na tulejach gumowych to masa jest z silnika a jak ladowania niemasz na 14V i regulator ok to cos ze stojanem,wirnikiem lub jakas dioda padla
Ostatnio zmieniony czw paź 04, 2007 22:17 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 384 gości