Szukalem i szukalem i znalazlem... auto potrafilo od tak sobie zgasnac, a potem nie chciec odpalic przez kilka minut czas. Z czasem doszedlem do tego, ze "wypada" lub luzuje sie na wybojach przekaznik R3 (trzeci od gory) - "sterowanie silnikiem".
Po jego dopchnieciu silnik nadal pracuje (jade - nagle gasnie - dopycham podczas jazdy lub po wyhamowaniu- smiga dalej) / odpala bez problemu (slychac ze zalacza on tazke pompe a nie jest on od pompy - przy docisnieciu, pyknie, wskazowka obrotow sie ruszy i auto odpala).
Nie pomaga jednak przeczyszczenie nog przekaznika, lekkie ich podgiecie by lepiej siedzial w gniezdzie - i tu nie wiem jaki paten zastosowac by miec pewnosc dobrego kontaktu.
Inna usterka jaka udalo sie namierzyc przy tym "luzie" przekaznika bylo spadanie wskazowki obrotow do zera i miganie kontrolki oleju. Poprawienie przekaznika takze pomaga.
Tu mam pytanie do Was. Czy dobrze trafilem w diagnozie? Ma to sens? - W kazdym razie pomaga na obie usterki (gasniecie podczas jazdy, nie odpalanie zaraz po tym fakcie, oraz spadki wskazowki obrotow i zapalanie kontrolki oleju).
Pytam tazke czy spotkaliscie sie z problemami gniazd przekaznikow, ich nie kontaktowaniem, wypadaniem itp. dolegliwosciami... jakie rady?
Z gory dziekuje.
Problem z przekaznikiem lub jego gniazdem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z przekaznikiem lub jego gniazdem
dawniej :: Golf mkI / Golf mkII / Golf mkIII "New Orlean" / Golf mkIII GT "Special" ...
_________________
VW Klub Polska #121
_________________
VW Klub Polska #121
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak najbardziej ma to sens. Sterownik silnika nie poda napięcia na przekaźnik pompy bez zasilania przekaźnikem R3, nie poda impulsu na moduił z cewką więc niema iskry, nie uruchomi wtryskiwaczy itd itd..
Ja bym podmienił en przekaźnik na inny, bo być może nie łączy coś w nim, w środku, odlutowana nóżka czy coś w tym stylu. W samej skrzynce przekaźników rzadko się zdarzają takie awarie chociaż oczywiście wszystko jest możliwe
Ja bym podmienił en przekaźnik na inny, bo być może nie łączy coś w nim, w środku, odlutowana nóżka czy coś w tym stylu. W samej skrzynce przekaźników rzadko się zdarzają takie awarie chociaż oczywiście wszystko jest możliwe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Niestety nie nowy w sensie fabrycznie... urzywka ale podobno sprawna po taniosci na milosciwie nam panujacym Allegro za 15pln z przesylkaItor pisze:gdzie znalazles taki nowy przekaznik daj namiar
Nowe sa w InterCars z tego co se dowiadywalem za niecale 30pln ale chyba nie fabryczne tylko zamienniki.
dawniej :: Golf mkI / Golf mkII / Golf mkIII "New Orlean" / Golf mkIII GT "Special" ...
_________________
VW Klub Polska #121
_________________
VW Klub Polska #121
okdeSpool pisze:Niestety nie nowy w sensie fabrycznie... urzywka ale podobno sprawna po taniosci na milosciwie nam panujacym Allegro za 15pln z przesylkaItor pisze:gdzie znalazles taki nowy przekaznik daj namiar
Nowe sa w InterCars z tego co se dowiadywalem za niecale 30pln ale chyba nie fabryczne tylko zamienniki.
dzieks
- wierzba123
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 290 gości