pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » czw maja 26, 2005 16:43

wszystkie przewody sprawdzilem i nie ma zadnego pekniecia ani nic takiego ,jedna opaska byla troche luzna to ja poprawilem ale roznicy to nie zrobilo teraz postanowilem ze zmienie n75.pozdrawiam



maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » pt cze 17, 2005 13:08

witam ponownie po dluzszej nieobecnosci.jak wczesniej wspominalem mam problem z moim autem zaryzykowalem i zmienilem przeplywomierz, ktory kosztowal mnie az 120 funtow.to byl blad bo nic to nie dalo fakt auto troche jak by mocy dostalo ,ale i tak po przekroczeniu 120 albo i czasem 100 km/h traci moc do ponownego uruchomienia,juz nie wiem co mam z tym zlomem zrpbic,czy wymiana n75 bedzie rozsadna ?i nie wie ktos czasem jak po angielsku moge nazwac ten zawor bo nie wiem.z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich. :bajer:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 17, 2005 17:13

Nie rozumiem dlaczego przyszła Ci do głowy przeplywka, skoro cały czas mówiliśmy o N75. Przepływomierz nie powoduje z reguły takich błedów.Nie wiem jak bedzie po angielsku - ale jest to elektrozawór ograniczajacy ciśnienie doładowania.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » pt cze 17, 2005 19:59

to byl blod ze dalem sie skusic na przeplywomierz ale teraz sam tego zaluje,to byl moment poprostu kiedy wpadlem na 'wspanialy'pomysl zeby odlaczyc przeplywomierz i sprobowac pojezdzic i fakt auto jezdzilo w taki sam sposob jak po przekroczeniu tych predkosci i to mnie zmylilo ale w tamtym momencie nie pomyslalem logicznie ze jak odlocze przeplywomierz to komputer wykryje brak jakiegos zespolu i automatycznie przejdzie w tryb awaryjny czyli tak samo jak sie dzieje powyzej 120km.h.czyli mowisz zeby stanowczo postawic na ten zawor.a konkretnie to jest ten zawor pod filtrem paliwa do ktorego sa podlaczone 3 wezyki jeden od filtra powietrza drugi do jakiegos takiego zaworu na kolektorze wydechowym a trzeci idzie gdiec do wtryskow czy jakos tak ,dokladnie sie nie znam.a czy ten zawor to jast ten co na zdjeciu?pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » sob cze 18, 2005 20:58

a wiec zmienilem ten n75 i dalej nic juz mnie krew zalewa co to do jasnej h.......y moze byc ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: Gitner » sob cze 18, 2005 21:42

maciekc pisze:a wiec zmienilem ten n75 i dalej nic juz mnie krew zalewa co to do jasnej h.......y moze byc ?
To sa wyniki skapstwa.. poniosles koszty, a nalezalo jechac pod VAGa.. Wspolczuje.. JAk sobie poradzisz daj znac co bylo nie tak.

Pozdro
Gitner



platecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob maja 07, 2005 21:41
Lokalizacja: Poznań

Post autor: platecki » pn cze 20, 2005 22:21

Na moje oko to zawór, który jest na zdjęciu to nie jest N75, to mi wygląda na zawór recyrkulacji spalin. Miałem ten sam problem w passacie z takim samym silnikiem jak twój i pamiętam, że tam były dwa zaworki, ale N75 czyli ten ograniczenia ciśnienia doładowania wyglądał inaczej.
Jest podobnej wielkości, też dochodzą do niego trzy wężyki. W passacie miałem go z prawej strony, ale z tego co się orientuje to w golfie jest w pobliżu filtra powietrza, mogę sprawdzić w książce jak chcesz. Na tym zaworku były numery:028 906 283 N. U mnie poskutkowało. Zyczę powodzenia



maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » pn cze 20, 2005 22:28

bardzo bym bylwdzieczny jak bys mogl sie cos wiecej dowiedziec na ten temat pozdrawiam



platecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob maja 07, 2005 21:41
Lokalizacja: Poznań

Post autor: platecki » wt cze 21, 2005 15:45

Znalazłem ten rysunek silnika, postaram się go do jutra wstawić



maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » wt cze 21, 2005 20:46

czy to jest n75.sory za jakosc i rozmiar fotek :bajer:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt cze 21, 2005 21:10

wg mnie to jest N75 ale moge sie mylic

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

platecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob maja 07, 2005 21:41
Lokalizacja: Poznań

Post autor: platecki » wt cze 21, 2005 23:35

Dokładnie na rysunku jest ten sam zawór co na zdjęciu. Jutro wstawie ten rysunek, ale na bank to ten sam zaworek. Spisz z niego numery i sprawdź czy jest dostępny raczej tylko w serwisie.



Awatar użytkownika
Feru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr maja 18, 2005 17:46
Lokalizacja: Dąbrowa Gornicza
Kontakt:

Post autor: Feru » śr cze 22, 2005 21:47

Oj oj oj widzę że muszę tu porady udzielić. Miałem ten sam problem z autem i okazało się że był zapaprany ZAWÓR STEROWANIA TURBINĄ. ten sam kod błędu, objawy te same, więc proponuje zacząć czyścić zaworek :bigok: :bigok: :pub:


.: VW:. nic VWięcej do szczęścia nie potrzeba :]

maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » czw cze 23, 2005 16:33

no wlasnie teraz to ja tez juz wiem bo wlasnie skonczyly sie moje problemy no i dokladnie tak samo padl n75 ale juz jest nowy i wszystko swietnie gra.dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam ,do zobaczenia (oby nie) z nastepnem problemem.pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 29 gości