mk2 gti 1.8 8v zmiany??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lis 17, 2004 22:42

mi też strzela a że wydech jest przeźroczysty to i ogień na metr z tyłu :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

tomekf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 15:26
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: tomekf » czw paź 04, 2007 07:20

GTO pisze:dobry wałek ok 250 OJRO.
Na jaki przyrost możemy liczyć po założeniu takiego wałka w silniku 8v?
Ostatnio zmieniony czw paź 04, 2007 07:21 przez tomekf, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » ndz gru 30, 2007 19:28

silnik 1,8 pf ma inny walek od pb?


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz gru 30, 2007 20:38

simens, to samo


Obrazek

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » pn gru 31, 2007 06:10

silnik gti ciezko jest uturbic ze wzgledu na digi2 a nie digi1 i ludzie wrzucaja kr 1,8 16v z chlodzeniem na denko tloka do tego wtrysk digi 1 z g60 i juz jest ciekawie podobno 150ps i jakies turbo mozna do takiej mieszanki dokladac. a tak nie ma sensu nic wielkiego przy silniku gti robic


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn gru 31, 2007 09:53

Jak chcesz nieduzym kosztem ,to wal mu pelen porting , lacznie z polerowaniem zaworow/komory sprezania , skroceniem prowadnic, deczko wieksze wtryski tak na 180-200 ccm@3bar, no i jakis dolot ,i wydech nalepiej w przelocie,strumiennica moze byc,ale tylko stozkowa, a koncowy tlumik dedykowany pod model. Przeplywka z BMW 735 tez by byla dobra. Uturbic ten silnik to nie jest jest za duzy problem , bo wszystko da sie tak czy owak przerobic, ale to bedzie koszztowac... Ja mam wolnossaka zrobionego jak wyzej napisalem i nie powiem jezdzi, zwlaszcza ze teraz jest wyregulowany, po nowym roku postaram sie dac filmik . Dla tych co uparcie twierdza ze PF nie potrafi jezdzic :)))).



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » pn gru 31, 2007 18:17

ale raczej wiecej jak 150ps z niego nie wyciagniesz a opcja kr na digi jest lepsza i o wiele latwiejsza niz to co pisales. choc pozniej mozna jeszcze cos pogrzebac:D ale turbo motor to jest to nawet przy malym doladowaniu ma inna elastycznosc :grin:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt sty 01, 2008 11:56

wiem ,ze inna. To co wymienilem wyzej to max 135-140ps , dla PF czy PB. KR dobry ale znajdz mi teraz dobrego,+ osprzet i ze 2500 trzeba dac. Ja bym na twoim miejscy sprobowal z T3 na poczatek jak masz zdrowy motor, odprez go tak na 8:1 , zalatw sobie chlodnice olejowa z MK1 GTI , + duzaaa do cieczy i bedzie to jakos jezdzic, tak do max 1500 sie wyrobisz z kosztami, tyle ze turbinka w uzywce. I taki PB z T by lepiej niz KR niedlubany pojechal.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 01, 2008 14:48

Golf GTi pisze:Ja bym na twoim miejscy sprobowal z T3 na poczatek jak masz zdrowy motor, odprez go tak na 8:1 , zalatw sobie chlodnice olejowa z MK1 GTI , + duzaaa do cieczy i bedzie to jakos jezdzic, tak do max 1500 sie wyrobisz z kosztami, tyle ze turbinka w uzywce. I taki PB z T by lepiej niz KR niedlubany pojechal.
Ale z DIGI 1 bo na 2 tego nie widze



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt sty 01, 2008 22:27

toffic pisze:
Golf GTi pisze:Ja bym na twoim miejscy sprobowal z T3 na poczatek jak masz zdrowy motor, odprez go tak na 8:1 , zalatw sobie chlodnice olejowa z MK1 GTI , + duzaaa do cieczy i bedzie to jakos jezdzic, tak do max 1500 sie wyrobisz z kosztami, tyle ze turbinka w uzywce. I taki PB z T by lepiej niz KR niedlubany pojechal.
Ale z DIGI 1 bo na 2 tego nie widze
bo przy T digi2 majaca przeplywke sie wylozy. w temacie

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1610824#1610824

pytam jak przerobic wlasnie to digi na 1 . jak ktos wie konkretnie to prosze o wypowiedz.


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 01, 2008 22:37

simens pisze:pytam jak przerobic wlasnie to digi na 1 . jak ktos wie konkretnie to prosze o wypowiedz.
Komp, listwa z wtryskami i regulatorem, czujnik temperatury silnika, COPot, wiązka lub chociaż wtyczka do kompa, stukowy, sonda, switche, silnik krokowy :bigok:



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt sty 01, 2008 22:53

toffic pisze:
simens pisze:pytam jak przerobic wlasnie to digi na 1 . jak ktos wie konkretnie to prosze o wypowiedz.
Komp, listwa z wtryskami i regulatorem, czujnik temperatury silnika, COPot, wiązka lub chociaż wtyczka do kompa, stukowy, sonda, switche, silnik krokowy :bigok:
to tak listwa z wtryskami i reg moze podejdzie z pb:D , czujnik temp?? ale to ma byc taki w krociec?? czy jaki?? co to jest COPot?? , stukowy raczej juz tez jest i krokowy juz jest. tylko sondy brak i kompa z digi1 :jezor:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr sty 02, 2008 00:20

No tak Toffic tylko na Digi1. A instalacje moze swoja poprzerabiac, bo np. wtyczki do switch"y pasuja.



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » śr sty 02, 2008 00:52

Golf GTi pisze:No tak Toffic tylko na Digi1. A instalacje moze swoja poprzerabiac, bo np. wtyczki do switch"y pasuja.
a wiesz konkretnie jak to zrobic, zeby pozniej nie bylo jaj jak zaczne i zostanie mi za duzo kabelkow... pyt jeszcze jedno czy wtryski z pb pod ECU z pg beda dzialac poprawnie?? :jezor:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości