silnik vw 1.6D typ JP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Funio

silnik vw 1.6D typ JP

Post autor: Funio » czw cze 16, 2005 16:24

witam pytanko na dzis : co mozna zrobic ciekawego z silnikiem od starego poczciwego gofera diesela ? 1.6 i do tego najzwyklejszy diesel typ JP chodzi o zwiekszenie mocy ?! moze ktos zglebial juz ten temat ?! pozdrawiam



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw cze 16, 2005 16:26

sam jestem ciekaw



Funio

Post autor: Funio » czw cze 16, 2005 20:40

:bigok: heheh moze ktosjednak pomoze
jutro ide do szpitala wiec zajze tu za tydzien czekam na newsy pozdrawiam



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw cze 16, 2005 20:50

:kac: :rotfl: panowie co wy chcicecie wyciasnac z 1,6 dieselka sam jezdze takim smamym jak macie ochote na wiecej mocy to zmiencie a TD bo tutaj to raczej nic nie wskuracie a przynajmniej nie tyle zeby to jakos znaczaco odczuwac, to sa silniki przedewszystkim ekonomiczne i dlugotrwale a nie do podkrecania mocy : :grin:



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » czw cze 16, 2005 22:50

tak ja mysle ze tylko swap na 1,9TDI

jesli juz power-diesel

a JP to sie kulac i lac olej


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Funio

Post autor: Funio » pt cze 17, 2005 11:32

:goof: witam jeszcze jestem na chodzie i se przegladam forum wiec: sprawa o kttora pytam jest jeszcze raz powtarzam - co mozna usprawnic w goferku z 1.6D nie interesuje mnie zamiana na inny silnik :-) interesuja mnie rzeczy ktore ktos wymyslil aby poprawic osiagi tego silniczka wiem ze do 1.9 tdi pod wzgledem konikow sie nigdy nie bedzie umywal ale mysle ze to forum i cala ta zabawa w przerobki tzw tuning nie polega na kupowaniu nowych aut czy silnikow tylko na usprawnianiu wykrecaniu osiagow czy robieniem milym dla oczy karoserii tak ze pytam jeszcze raz co mozna zrobic z silniczkiem 1.6D czy ktos wie ?!



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pt cze 17, 2005 11:40

widze ze nie rozumeisz co ludzie pisza z tego silniczka raczej nic nie zrobisz, a przynajmniej nie tyle zeby cos znaczacego osiagnac (odczuwalnego) :jezor:



Funio

Post autor: Funio » pt cze 17, 2005 13:08

ok thx :satan: ale wiecie jak jest nadzieja matka glupich ...... :grin:



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pt cze 17, 2005 13:42

ale zawsze mozesz sie pochwalic jaki Vmax pokazywal na blacie (u mnie 160) ile oleju bierze ile spala Ci :D



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt cze 17, 2005 14:01

Ile może dać zwiększenie dawki paliwa na pompie? Przy okazji wtryski od TD.



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » sob cze 18, 2005 00:59

1 6 D pisze:Ile może dać zwiększenie dawki paliwa na pompie? Przy okazji wtryski od TD.
Chmurę dymu z rury z płatkami sadzy... :panna:
Wtryski od TD mają ciśnienie otwarcia ok. 16 MPa, a Twoje 13 MPa, więc albo stracisz na mocy, albo załatwisz pompę wtryskową.
Nie kombinuj, to naprawdę dobry silnik, jak chcesz poszaleć to go wymień na 1,9 TD, ale na zwykłym dieselku pojeździsz długo i tanio.
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob cze 18, 2005 14:30

Ostatnio wymyśliłem, że można by wstawić kompresor elektryczny osiowy. Cena w AT2000 to około 1700 zł. Wzrost mówili, że około 10% na takim silniku. Tylko, że oni w AT2000 nie zajmują się dieslami, ale by mogli się tego podjąć.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 312 gości