Turbo ze zmienną geometrią (VNT) - inside...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PiotrO1971
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 28, 2007 22:27
Lokalizacja: Gdańsk - Jasień
Kontakt:

Post autor: PiotrO1971 » pt wrz 28, 2007 23:32

Witam wszystkich jestem świeźym posiadaczem Golfa
i powim krótko nie wiem moze nie umien jeździć dieslem bo to 1 mój , ale mam taka przypadłość jak jade i zmieniam biegi (chyba zbyt wcześnie) to aż auto wpada w wibracje czy to tylko nieumiejetnosć moja czy coś mojemu Golfikowi 1,9 TDI z 11.1995 dolega z góry dziękuje za odpowiedź już od paru dni przegladam forum i o czyszczeniu turba czytałem i czy mnie też to czeka?


NOWY zadowolony z Golfa, a mam jeszcze Poloneza

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob wrz 29, 2007 08:37

PiotrO1971 pisze:zmieniam biegi (chyba zbyt wcześnie)
przy ilu obrotach??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

PiotrO1971
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 28, 2007 22:27
Lokalizacja: Gdańsk - Jasień
Kontakt:

Post autor: PiotrO1971 » wt paź 02, 2007 21:20

staram się by wszedł na obroty tak około 2 000 , ale to chyba za mało nie mogę przywyknąć do tego to mój pierwszy diesel i to jeszcze TDI


NOWY zadowolony z Golfa, a mam jeszcze Poloneza

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 03, 2007 10:46

musisz wyzej krecic. minimum 2500


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz paź 14, 2007 23:17

też sie nie mogłem przyzwyczaić, moje gti to mistrz elastyczności przy tym TD :)


Obrazek

Awatar użytkownika
romusek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:30
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: romusek » pn paź 15, 2007 22:52

U mnie też jest taka turbinka czy inna - silnik 19.tdi AHF



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt paź 16, 2007 23:09

Fajna animacja VNT
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony wt paź 16, 2007 23:10 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

fizol33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fizol33 » wt paź 23, 2007 00:55

mam silnik auy i chce wyczyscic turbinke,jakie jeszcze elementy wymienic?uszczelki,komplet napraweczy i gdzie kupic?



ciaou
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt cze 22, 2007 23:31
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: ciaou » czw lis 08, 2007 16:47

Witam
MAm problem dotyczący silnika tdi golf3 94r. POdczas jazdy na biegach 3, 4 powyżej 3000 obrotów samochód przyspiesza i zwalnia tak cyklicznie co powoduje że "zamula" nie ma mocy i przyspieszenia. Sprawdzałem turbo spężarkę, ciśnienie w normie, podobnie z elektroniką-nie wykazał błędów na komputerze, filtr powietrza i paliwa wymieniony i problem dalej powraca. Jeśli, któś miał podobny problem i go rozwiązał lub zna możliwą przyczynę usterki proszę o odpowiedź.


Piotr

pajdulina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:57
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: pajdulina » pn lis 26, 2007 17:19

Witam,

gdzie w olsztynie wyczyszczą mi zapieczone kierownice w turbinie.pozdro


pajdulina

Awatar użytkownika
DragOOn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: czw lis 29, 2007 18:29
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Post autor: DragOOn » sob gru 01, 2007 17:52

Mam pytanko. Czy można rozebraną turbine VNT wyczyścić w myjce ultradzwiękowej. Dużo szybciej i wydajnie przynajmniej jesli chodzi o głowice samochodowe. Nie wiem właśnie czy bezpiecznie jest wymyć w niej swoją turbinke. PS To mój dziewiczy post na tym forum. Witam wszystkich. :chytry:


Moje toczydło... viewtopic.php?p=1542750#1542750

Całe foto story na 1 str.

edi0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 22:12
Lokalizacja: mielec

Post autor: edi0401 » ndz gru 02, 2007 19:45

Mogę polecić wszystim profesjonalną firmę która regeneruje turbo sprężarki w Mielcu. Firma nazywa się Trans-Turbo i naprwdę chłopaki podchodzą z secem do tej roboty.

Pozdrawiam,



pajdulina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:57
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: pajdulina » pn gru 03, 2007 16:08

hej,
a ja wytropiłem inna firmę, która profesjonalnie do sprawy turbin podchodzi. moto-remo.polecam :cool:


pajdulina

VICIA1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 23:17
Lokalizacja: MAZURY GIŻYCKO

Post autor: VICIA1977 » wt gru 18, 2007 00:53

WITAM
MAM PYTANIE CZY MA KTOŚ MOŻE OPIS PO POLSKU ZE ZDJECIAMI DO CZYSZCZENIA TURBINKI Z W 1,9TDI 110PS ASV



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości