Jakie macie problemy po zamontowaniu gazu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Jakie macie problemy po zamontowaniu gazu.

Post autor: pkirylcz » czw cze 16, 2005 21:23

Witam.
Chcialbym sie dowiedziec, jak zmienilo sie wasze zycie po zalozeniu gazu w samochodzie :)

Jakie problemy wystepuja i na co sie wsciekacie.
Podajcie moze jakie macie silniki i instalacje, no i ile przejechane.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pt cze 17, 2005 02:01

powiem krótko siedze w instalkach od 2 lat i jest jedno z aut europejskich w którym nie ma żadnych większych problemów. Jeżeli na czas zmieniasz świece i filtry to możesz jeżdzić i jeżdzić. A co do straty mocy odczuwalna jest minimalnie


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pt cze 17, 2005 07:48

Ja mam w silniku 1,8 90KM juz prawie rok..przejechałem prawie 30 tys...serwisuje gaz sobie sam?(tzn wymieniam siwece.filtr gazu,parownik ird)i jeszcze nigdy nie miałem jakiegos tam strzału..autko nigdy nie odmówiło połsuszenstwa..a jezdzi sie naprawde duuuuzo taniej


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt cze 17, 2005 08:13

ja tez mam RPka 1.8 z lpgiem, nic nie dolega, jak dba sie o podstawowe rzeczy to nie bedzie zadnego klopotu,a wlasnie po jakim czasie wymieniiacie swiece?? Wczoraj sie wkurzylem bo braklo gazu i wszedzie gdzie chcialem zatankowac to zamkniete albo brak albo dostawa gazu!!! No to zalalem benzynki 98 za 100 zl!! :> a niech ma , nalezy mu sie!! slyszalem ze jak przejedzisz 10 butli gazu to nalezaloby pojezdzic na benzynce przynajmniej polowe baku a nawet caly.Tak zeby sie odmulil troszke :D prawda to??


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pt cze 17, 2005 08:55

Żadnych!


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Baltazar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 09:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Baltazar » pt cze 17, 2005 08:59

ja mam instalkę BRC, przejechane jakieś 30 tysi. Wszystko bez zarzutu, nigdy się nic nei zwaliło, żadnych strzałów itd.

jedyne co mnie denerwuje to to że nie mam zamontowanego "resetu kompa" czy jakkolwiek to zwał... po jeździe na gazie przez parę dni po przełączeniu na benzynkę nierówno pracuje a nawet czasem gaśnie. Wtedy wyłażę z samochodu i odpinam klemę z akumulatora na minutkę.. i jest ok. Koszt takiego wynalazku (jeśli od razu nie zamontują to około 50pln, tylko że nie mam czasu podjechać do warsztatu...)


Pozdrawiam,
Baltazar

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt cze 17, 2005 09:01

Mam instalacje ZAVOLI i ma przejechane 140000km. Po przebiegu 133000km wymieniłem membrany w parowniku i jeżdże dalej. Zamiast w roku wydawać na benzyne 19800żł na gaz wydaje 8900zł.



Awatar użytkownika
marsell
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marsell » pt cze 17, 2005 10:33

Żadnych problemów, silnik 1,6 gaźnik, przebieg auta ponad 200.000, w tym na gazie około 70.000. W czasie użytkowania auta na gazie dopiero raz wymieniałem świece :green_fuck: a kabli nie wymieniałem jeszcze wcale . Teraz jeżdżę na ISKRAch do samochodów z gazem i sprawują się bez zarzutu, wytrzymują spokojnie kilkadziesiąt tys. km.



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » pt cze 17, 2005 19:20

Instalacja BRC II gen
Motor 1.8 GX
przejchane z 30 tys na LPGu
Niema problemow z zapalaniem strata mocy malo odczuwalna moze dopiero przy wyzszych predkosciach rzedu 140 wolniej przyspiesza.
Problemy: nierowne obroty na gazie gazownicy rozkladaja rece
prawdopodbnie przeplywomierz i wytrysk do wymiany po mocny strzale z instalki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 77 gości