Zbyt niskie obroty, czasami szarpie jakby brakowało iskry.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zbyt niskie obroty, czasami szarpie jakby brakowało iskry.
jakis poł roku temu robiłem uszczelke pod głowica i od tamtej pory borykam sie z problemem (zbyt niskie obroty o jakies 50 obr. na jałowm) w samochodzie az huczy a wystarczy delikatnie dotknac pedału gazu i juz jest błoga cisza.
jak odpale rano mam rowno 1000 - 1050 obr. a jak sie nagrzeje to mam 850.
probowałem podkrecic obroty na lince do 950obr. - pomogło - ale rano samochod nie odpalał bo czujnik otwarcie przepustnicy był otwarty i pewnie nie załączał sie silnik krokowy.(jezeli sie myle prosze mnie poprawic )
do tego wszystkiego ostatnio cos sie dzieje dziwnego bo potrafi sie zamulac strasznie i czasami przerywa .
np rano odpale wszystko jest ok jade do pracy samochod chodzi jak nigdy a wieczorem odpale muli sie przerywa szarpie tak jakby cos było z zapłonem. wymieniłem kopułke palec przewody beru i swiece ngk i dzieje sie to samo .
pojechałem na komputer zapłaciłem 100 zl i nic mi nie powiedzieli . podobno wszystko jest OK.
najbardziej denerwuje mnie to jak chce szybko zmienic bieg z 1 na 2 i dodam mocno gazu to sie zadławia i po chwili idzie ładnie ale ma chwile zastanowienia tak jakby za duzą mieszanke dostawał. i nie mogł jej przepalic.
dodam jeszcze ze jakby sie wsłuchac w prace silnika to nie jest ona czysta i spokojna. czasami tak delikatnie prawie niewyczuwalnie przerwie na chwile tak jakby nie miał iskry.
jak odpale rano mam rowno 1000 - 1050 obr. a jak sie nagrzeje to mam 850.
probowałem podkrecic obroty na lince do 950obr. - pomogło - ale rano samochod nie odpalał bo czujnik otwarcie przepustnicy był otwarty i pewnie nie załączał sie silnik krokowy.(jezeli sie myle prosze mnie poprawic )
do tego wszystkiego ostatnio cos sie dzieje dziwnego bo potrafi sie zamulac strasznie i czasami przerywa .
np rano odpale wszystko jest ok jade do pracy samochod chodzi jak nigdy a wieczorem odpale muli sie przerywa szarpie tak jakby cos było z zapłonem. wymieniłem kopułke palec przewody beru i swiece ngk i dzieje sie to samo .
pojechałem na komputer zapłaciłem 100 zl i nic mi nie powiedzieli . podobno wszystko jest OK.
najbardziej denerwuje mnie to jak chce szybko zmienic bieg z 1 na 2 i dodam mocno gazu to sie zadławia i po chwili idzie ładnie ale ma chwile zastanowienia tak jakby za duzą mieszanke dostawał. i nie mogł jej przepalic.
dodam jeszcze ze jakby sie wsłuchac w prace silnika to nie jest ona czysta i spokojna. czasami tak delikatnie prawie niewyczuwalnie przerwie na chwile tak jakby nie miał iskry.
powietrza jest raczej ok bo sciagałem rure z filtra powietrza zeby bez niego chodziło i było to samo. jezeli chodzi o filtr paliwa to włąsnie dziissj kupiłem i bede wymianiał tylko pewnie kanał jest do tego potrzebny a tego u mnie brak :/
nie grzeje mi sie a jakby sie grzał to co by było ?
nie grzeje mi sie a jakby sie grzał to co by było ?
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 11:50 przez kubass, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze cos takiego zauważyłem
w zaznaczonym miejscu sie strasznie poci czego nie widac na fotce. nie wiem czy to normalne... wydaje mi sie ze wczesniej przed wymiana uszczelki pod głowica tak sie nie robiło :/
a sonde lambda da sie jakos wyczyscic ? czy trzeba od razu wymioenic ? bo kurna one sporo kosztuja :/
w zaznaczonym miejscu sie strasznie poci czego nie widac na fotce. nie wiem czy to normalne... wydaje mi sie ze wczesniej przed wymiana uszczelki pod głowica tak sie nie robiło :/
a sonde lambda da sie jakos wyczyscic ? czy trzeba od razu wymioenic ? bo kurna one sporo kosztuja :/
sondy się nie czyści trzeba ją sprawdzić jedz do elektryka
sprawdz odmę w jakim stanie jest (przewód odpowieitrzający skrzynię korbowa mi też się tam poci tak jak by olej spływał po scianach wtrysku dostanie się on własnie przez odmę nadmiar tego oleju to świadczy o wyrobionych uszcelniaczach zaworów a w najgorszym przypadku przedmuchy na cylindrach
[ Dodano: Wto Paź 02, 2007 12:46 ]
sprawdz odmę w jakim stanie jest (przewód odpowieitrzający skrzynię korbowa mi też się tam poci tak jak by olej spływał po scianach wtrysku dostanie się on własnie przez odmę nadmiar tego oleju to świadczy o wyrobionych uszcelniaczach zaworów a w najgorszym przypadku przedmuchy na cylindrach
[ Dodano: Wto Paź 02, 2007 12:46 ]
ale tam nie ma prawa być oleju bo co się może pocic ??? że czuć benzyna kolega nic nie pisze dal tego wnioskuję ze mozę to być olejgtibodek pisze:podstawa monowtrysku
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 12:47 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
olej to to raczej nie jest. pewnie benzynka bo czasami jest czasami nie jest mokro wiec odparowuje. ale nie czuc az tak strasznie wysmalem moze ze to woda skralpa sie. ciezko mi powiedziec.
sonda na 4 kable jest wiec droga :/
macie moze fotki prawidłowego podłączenia tych węzykow ? moze ja mam cos popierdzielone z nimi ? i jak sprawdzic ta odme ?
sonda na 4 kable jest wiec droga :/
macie moze fotki prawidłowego podłączenia tych węzykow ? moze ja mam cos popierdzielone z nimi ? i jak sprawdzic ta odme ?
- gtibodek
- szybki i wściekły
- Posty: 409
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
- Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
- Kontakt:
olej to to raczej nie jest. pewnie benzynka bo czasami jest czasami nie jest mokro wiec odparowuje. ale nie czuc az tak strasznie wysmalem moze ze to woda skralpa sie. ciezko mi powiedziec.
sonda na 4 kable jest wiec droga :/
macie moze fotki prawidłowego podłączenia tych węzykow ? moze ja mam cos popierdzielone z nimi ? i jak sprawdzic ta odme ?
to może być podstawa monowtrysku a sonda firmy Bosal 100zł więc spoko
Nieczytany post
[ Dodano: 02 Paź 2007 15:17 ]
gtibodek pisze:to może być podstawa monowtrysku a sonda firmy Bosal 100zł więc spoko
Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 305 gości