Zbyt niskie obroty, czasami szarpie jakby brakowało iskry.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Zbyt niskie obroty, czasami szarpie jakby brakowało iskry.

Post autor: kubass » wt paź 02, 2007 11:08

jakis poł roku temu robiłem uszczelke pod głowica i od tamtej pory borykam sie z problemem (zbyt niskie obroty o jakies 50 obr. na jałowm) w samochodzie az huczy a wystarczy delikatnie dotknac pedału gazu i juz jest błoga cisza.
jak odpale rano mam rowno 1000 - 1050 obr. a jak sie nagrzeje to mam 850.

probowałem podkrecic obroty na lince do 950obr. - pomogło - ale rano samochod nie odpalał bo czujnik otwarcie przepustnicy był otwarty i pewnie nie załączał sie silnik krokowy.(jezeli sie myle prosze mnie poprawic )

do tego wszystkiego ostatnio cos sie dzieje dziwnego bo potrafi sie zamulac strasznie i czasami przerywa .

np rano odpale wszystko jest ok jade do pracy samochod chodzi jak nigdy a wieczorem odpale muli sie przerywa szarpie tak jakby cos było z zapłonem. wymieniłem kopułke palec przewody beru i swiece ngk i dzieje sie to samo .
pojechałem na komputer zapłaciłem 100 zl i nic mi nie powiedzieli . podobno wszystko jest OK.

najbardziej denerwuje mnie to jak chce szybko zmienic bieg z 1 na 2 i dodam mocno gazu to sie zadławia i po chwili idzie ładnie ale ma chwile zastanowienia tak jakby za duzą mieszanke dostawał. i nie mogł jej przepalic.

dodam jeszcze ze jakby sie wsłuchac w prace silnika to nie jest ona czysta i spokojna. czasami tak delikatnie prawie niewyczuwalnie przerwie na chwile tak jakby nie miał iskry.



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt paź 02, 2007 11:19

kolego za takie objawy odpowiada silnik krokowy,przeplywomierz lub sonda lambda. A kabelki i świece wymieniłeś? :helm:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » wt paź 02, 2007 11:27

tak kable i siwiece wymienione .
dodam ze silnik to 1,4



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt paź 02, 2007 11:35

a jak go dławi to filter paliwa i powietrza wymień
a za obroty to silink krokowy. A grzeje ci się? :helm:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » wt paź 02, 2007 11:49

powietrza jest raczej ok bo sciagałem rure z filtra powietrza zeby bez niego chodziło i było to samo. jezeli chodzi o filtr paliwa to włąsnie dziissj kupiłem i bede wymianiał tylko pewnie kanał jest do tego potrzebny a tego u mnie brak :/

nie grzeje mi sie a jakby sie grzał to co by było ?
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 11:50 przez kubass, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt paź 02, 2007 12:04

hmmmmmm #-o #-o #-o czy sprawdzałeś czujnik temperatury???????? i jeszcze jedno to juz padło tu w temacie sonda lambda

[ Dodano: Wto Paź 02, 2007 12:12 ]
dziejo pisze:sonda lambda
i tu bym się jej bardziej przyjrzał ma ona zasadnicze powiązanie z układem wtryskowym



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt paź 02, 2007 12:24

jakby sie grzał to uszczelka pod głowicą albo czujniki ale popatrz sonde lambda
:helm:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » wt paź 02, 2007 12:33

Jeszcze cos takiego zauważyłem Obrazek
w zaznaczonym miejscu sie strasznie poci czego nie widac na fotce. nie wiem czy to normalne... wydaje mi sie ze wczesniej przed wymiana uszczelki pod głowica tak sie nie robiło :/
a sonde lambda da sie jakos wyczyscic ? czy trzeba od razu wymioenic ? bo kurna one sporo kosztuja :/



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt paź 02, 2007 12:44

sonde nową trzeba napisz ile przewodowa wcale nie są drogie teraz można uniwersalną kupić a to co ci sie poci to najprawdopodobniej podstawa monowtrysku :helm:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt paź 02, 2007 12:44

sondy się nie czyści trzeba ją sprawdzić jedz do elektryka
sprawdz odmę w jakim stanie jest (przewód odpowieitrzający skrzynię korbowa mi też się tam poci tak jak by olej spływał po scianach wtrysku dostanie się on własnie przez odmę nadmiar tego oleju to świadczy o wyrobionych uszcelniaczach zaworów a w najgorszym przypadku przedmuchy na cylindrach

[ Dodano: Wto Paź 02, 2007 12:46 ]
gtibodek pisze:podstawa monowtrysku
ale tam nie ma prawa być oleju bo co się może pocic ??? że czuć benzyna kolega nic nie pisze dal tego wnioskuję ze mozę to być olej
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 12:47 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt paź 02, 2007 12:49

no oleju raczej nie. Podjedź do dobrego mechanika i popatrz


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » wt paź 02, 2007 15:06

olej to to raczej nie jest. pewnie benzynka bo czasami jest czasami nie jest mokro wiec odparowuje. ale nie czuc az tak strasznie wysmalem moze ze to woda skralpa sie. ciezko mi powiedziec.
sonda na 4 kable jest wiec droga :/
macie moze fotki prawidłowego podłączenia tych węzykow ? moze ja mam cos popierdzielone z nimi ? i jak sprawdzic ta odme ?



Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt paź 02, 2007 15:16

olej to to raczej nie jest. pewnie benzynka bo czasami jest czasami nie jest mokro wiec odparowuje. ale nie czuc az tak strasznie wysmalem moze ze to woda skralpa sie. ciezko mi powiedziec.
sonda na 4 kable jest wiec droga :/
macie moze fotki prawidłowego podłączenia tych węzykow ? moze ja mam cos popierdzielone z nimi ? i jak sprawdzic ta odme ?
to może być podstawa monowtrysku a sonda firmy Bosal 100zł więc spoko :helm:




Nieczytany post


[ Dodano: 02 Paź 2007 15:17 ]
gtibodek pisze:to może być podstawa monowtrysku a sonda firmy Bosal 100zł więc spoko :helm:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

kubass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sty 05, 2007 17:40
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: kubass » pt paź 12, 2007 10:46

gtibodek, mowiłes ze mozna uniwersalna kupic . a ile taka uniwersalna kosztuje ? bo to chyba bedzie sonda jednak :/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości