Szarpie na 3 biegu, pomiędzy 1500-2500obr/min.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Szarpie na 3 biegu, pomiędzy 1500-2500obr/min.
Witam.
Kolega ma problem ze swoim Golfem III 1.9TDI.
Mianowicie na trzecim, nie raz na czwartym biegu pomiędzy 1500-2500obr/min strasznie szarpie autem, silnik drży, drgania przenoszą się na deskę rozdzielczą. powyżej 2500 już wszystko jest OK. Kolega był u mechanika, dowiedział się, ze to może być problem pompy paliwowej, ale mi się wydaję że wtedy to by na każdym biegu tak szarpał, a ty tylko na 3, nieraz na czwartym. Autko muła nie ma, wkręca się super, prędkość maksymalna ponad 180km/h. Tylko te szarpanie na 3 biegu.
Z góry dziękuje za pomoc.
Kolega ma problem ze swoim Golfem III 1.9TDI.
Mianowicie na trzecim, nie raz na czwartym biegu pomiędzy 1500-2500obr/min strasznie szarpie autem, silnik drży, drgania przenoszą się na deskę rozdzielczą. powyżej 2500 już wszystko jest OK. Kolega był u mechanika, dowiedział się, ze to może być problem pompy paliwowej, ale mi się wydaję że wtedy to by na każdym biegu tak szarpał, a ty tylko na 3, nieraz na czwartym. Autko muła nie ma, wkręca się super, prędkość maksymalna ponad 180km/h. Tylko te szarpanie na 3 biegu.
Z góry dziękuje za pomoc.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
może wtryskiwacz sterujący , można go sprawdzić na postoju jedna osoba musi przygazowac na 2000rpm a druga stukac po wrysku metalowym npkluczem. Jesli zacznie szarpac znaczy wtrysk.
chyba że to nastawnik
Nastawnik na pompie wtryskowej sprawdzamy w ten sposób że odpinamy kostke z czujnika prędkościomierza na skrzyni biegów i jedziemy sprawdzić czy szarpie jeśli nie to nastawnik do czyszczenia . najlepiej kolega Adamm .
Jesli to nie zadziała podpinamy VAG-a .
pozdr.
chyba że to nastawnik

Nastawnik na pompie wtryskowej sprawdzamy w ten sposób że odpinamy kostke z czujnika prędkościomierza na skrzyni biegów i jedziemy sprawdzić czy szarpie jeśli nie to nastawnik do czyszczenia . najlepiej kolega Adamm .
Jesli to nie zadziała podpinamy VAG-a .
pozdr.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Dziękuje twardy, jutro wypróbuję z kolegą to co napisałeś.
Tylko mógłbyś opisać , a najlepiej pokazać na zdjęciu gdzie jest ten wtryskiwacz sterujący, nastawnik i czujnik prędkościomierza. Na TDI mało się znam.
Pozdrawiam.
Tylko mógłbyś opisać , a najlepiej pokazać na zdjęciu gdzie jest ten wtryskiwacz sterujący, nastawnik i czujnik prędkościomierza. Na TDI mało się znam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 10:57 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 2 razy.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
nastawnik masz nasadzony na pompie paliwa (zerknij na aukcje z mojego podpisu bedziesz mial foto)
czujnik predkosciomierza jest na skrzyni biegow (jesli masz ABS o ciezko sie bedzie dostac ale da rade) trzeba wypiac kostke i sie przejechac ( nie bedzie dzialal predkosciomierz)
wtrysk sterujacy to jedyny z ktorego wychodza przewody
trzeci od lewej
czujnik predkosciomierza jest na skrzyni biegow (jesli masz ABS o ciezko sie bedzie dostac ale da rade) trzeba wypiac kostke i sie przejechac ( nie bedzie dzialal predkosciomierz)
wtrysk sterujacy to jedyny z ktorego wychodza przewody

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Dzisiaj sprawdziliśmy wtrysk sterujący i to chyba nie to, próbowałem także zdjąć wtyczkę obrotomierza, ale nie mogłem jej znaleźć, nie wiem dokładnie gdzie ona jest. Golfik jest bez ABSu i z silnikiem 1Z. Tyle jest tam wtyczek, że nie mogłem się połapać, którą odłączyć.
teraz pytanie do Adamm, jeśli to będzie nastawnik, to czy można go łatwo zdemontować ?? Ile by mnie to wyszło, i ile trwa regeneracja ??
teraz pytanie do Adamm, jeśli to będzie nastawnik, to czy można go łatwo zdemontować ?? Ile by mnie to wyszło, i ile trwa regeneracja ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 71 gości