[vr6] Hamulce
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[vr6] Hamulce
Witajcie
Mam problem - mam nawiercane tarcze w swoim vr ale zauwazylem ze od tych nawierconych otworow ida pekniecia wiec kategorycznie musze je wymienic. I tutaj moje pytanie/prosba co najlepiej kupic? dodam ze bede podnosil moc takze mysle zeby juz kupic cos porzadnego, moze 312mm tarcze 2-tloczkowe zaciski ( tylko od czego?) co o tym sadzicie? Wiadomo ze chcialbym taki zestaw ktory podpasuje bez wiekszej rzezby.
Pomozcie
Mam problem - mam nawiercane tarcze w swoim vr ale zauwazylem ze od tych nawierconych otworow ida pekniecia wiec kategorycznie musze je wymienic. I tutaj moje pytanie/prosba co najlepiej kupic? dodam ze bede podnosil moc takze mysle zeby juz kupic cos porzadnego, moze 312mm tarcze 2-tloczkowe zaciski ( tylko od czego?) co o tym sadzicie? Wiadomo ze chcialbym taki zestaw ktory podpasuje bez wiekszej rzezby.
Pomozcie
fuldi, Wszystko zalezy ile chcesz wydac !!
jak naprawde chcesz konkret to taki zestawik : http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232370.html
Mysle ze do takich seryjnych tarcz dołozyc zaciski 2 tłoczkowe z Audi S2 i powinno byc duzo lepiej. Mozna pokombinowac z zaciskami i resztą od S3ki to były na 5*100 312mm, ciekawie wyglada i pewnie mega dobrze hamuje zestaw od Szymonars
jak naprawde chcesz konkret to taki zestawik : http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232370.html
Mysle ze do takich seryjnych tarcz dołozyc zaciski 2 tłoczkowe z Audi S2 i powinno byc duzo lepiej. Mozna pokombinowac z zaciskami i resztą od S3ki to były na 5*100 312mm, ciekawie wyglada i pewnie mega dobrze hamuje zestaw od Szymonars
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 08:52 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ja u siebie zmieniłem na 288, narazie sie docierają klocek taki sam jak w 312 mmBARANMC1 pisze:fuldi, Wszystko zalezy ile chcesz wydac !!
jak naprawde chcesz konkret to taki zestawik : http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232370.html
Mysle ze do takich seryjnych tarcz dołozyc zaciski 2 tłoczkowe z Audi S2 i powinno byc duzo lepiej. Mozna pokombinowac z zaciskami i resztą od S3ki to były na 5*100 312mm, ciekawie wyglada i pewnie mega dobrze hamuje zestaw od Szymonars
www.vrservice.pl
fuldi, Skutecznosc w 280 takie jak masz a 288 jest praktycznie taka sama i z doswiadczenia wiem ze 280 lepiej sie sprawowały wiec juz lepiej szukac jakis 312mm
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 11:12 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ja bym polemizował z tą lepsza skutecznoscia 280mmBARANMC1 pisze:fuldi, Skutecznosc w 280 takie jak masz a 288 jest praktycznie taka sama i z doswiadczenia wiem ze 280 lepiej sie sprawowały wiec juz lepiej szukac jakis 312mm
po pierwsze 288 maja wieksze tarcze po drugie klocek jest wiekszy taki jak w 312mm wiec skoro w 312mm kolek jest ten sam co w 288 to niby czemu 280 ma byc lepsze?
www.vrservice.pl
288mm z tego co wiem bardziej sie przegrzewały co wiąze sie z mniejszą skutecznoscią hamowania przy dłuzszym hamowaniu a o takim to napewno mowa, smigałem autami z 280 i 288 i jakos nie widziałem roznicyBorys pisze:czemu 280 ma byc lepsze?
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no temperatura musi byc duza tarcza duzy klocekBARANMC1 pisze:288mm z tego co wiem bardziej sie przegrzewały co wiąze sie z mniejszą skutecznoscią hamowania przy dłuzszym hamowaniu a o takim to napewno mowa, smigałem autami z 280 i 288 i jakos nie widziałem roznicyBorys pisze:czemu 280 ma byc lepsze?
ja widze jedynie róznice w autach z ABS i bez, w abs o wiele lepiej hamuje pedał twardy delikatnie dotkniecie hamulca i juz hamuje, a bez ABS dziwny ten hamulec, hamuje ale nie jest to co z abs
www.vrservice.pl
Głowne pytanie powinno brzmiec:
- 280/288 + zaciski 2 tłoczkowe z S2
- 312 + zacisk seryjny 1 tłoczkowy ,tylko ze przy tej srednicy to koło musi byc 16'' co moze byc problemem w np:MK2 w Mk3 temat do przeskoczenia
co skuteczniejsze i wydajniejsze
- 280/288 + zaciski 2 tłoczkowe z S2
- 312 + zacisk seryjny 1 tłoczkowy ,tylko ze przy tej srednicy to koło musi byc 16'' co moze byc problemem w np:MK2 w Mk3 temat do przeskoczenia
co skuteczniejsze i wydajniejsze
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
no wlasnie a co z pompa? moze by tez zmienic na wydajniejsza?
Panowie licze na wasza pomoc
Panowie licze na wasza pomoc
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 19:47 przez fuldi, łącznie zmieniany 1 raz.
fuldi, w tym zestawie co ma Borys nic ni etrzeba zmieniac bo to przeciez seryjne heble z GTI po 95r i VRA 2,9 ale w przypadku 312mm to juz powinno si ecos pokombinowac
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
bez przesady, taka sama zaianka jak 280 na 288BARANMC1 pisze:fuldi, w tym zestawie co ma Borys nic ni etrzeba zmieniac bo to przeciez seryjne heble z GTI po 95r i VRA 2,9 ale w przypadku 312mm to juz powinno si ecos pokombinowac
zeby miec 312 wystarczy tarcza jarzmo i zacisk plug and play
a tak wyglada klocek 256/280 w porównaniu z klockiem 288/312
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 09:18 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości