kopci z wydechu na niebiesko
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
kopci z wydechu na niebiesko
Witam mam golfa 2 RP-ka i dzis jak wracalem z krakowa to na postoju przygazowalem go kilka razy do odciecia zaplonu i zauwarzylem ze kopci na niebiesko i niewiecie co sie stalo czy pierscienie mi poszly w silniku???wiem ze mam do wymiany uszczelke po zaworami i uszczelniacze aha i jeszcze zaczelo cieknac z chlodnicy u gory gdzie idzie cienka rurka.prosze o pomoc.Pozdrawiam
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
silnik ktory bierze olej kopci na bialo a nie na niebiesko. Gdy kopci na niebiesko to zalewa sie benzyna. Pewnie jezdzisz na benzynie. Sprawdz niebieski czujnik od temperatury cieczy. Prawdopodobnie na zimnym jest ok a na cieplym ci kopci bo komputer podaje wieksza dawke paliwa bo mysli ze silnik jest zimny.
Czujnik powinien miec rezystancje 2000-3000 ohm przy 20 stopniach Celcjusza i ok 200-300 przy 90.
Mnie tez kopcil na niebiesko i na cieplym silniku chodzil nierowno. Wymniana czujnika pomogla.
Silnik RP mozna zdiagnozowac za pomoca kodow blyskowych, one wykaza ci czy czujnik jest dobry. Jak sparwdzic kody znajdziesz na vwgolf.pl w dziale porady
Czujnik powinien miec rezystancje 2000-3000 ohm przy 20 stopniach Celcjusza i ok 200-300 przy 90.
Mnie tez kopcil na niebiesko i na cieplym silniku chodzil nierowno. Wymniana czujnika pomogla.
Silnik RP mozna zdiagnozowac za pomoca kodow blyskowych, one wykaza ci czy czujnik jest dobry. Jak sparwdzic kody znajdziesz na vwgolf.pl w dziale porady
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 17:12 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
jakies nowe teorie słysze kopcenie na niebiesko swiadczy o spalanieu oleju, kopcenie na biało o spalaniu płynu chłodniczego a kopcenie na czarno to zbyt bogata miesznka w paliwosilnik ktory bierze olej kopci na bialo a nie na niebiesko.
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
pewnie uszczelka pod głowica pomału sie kończy a nie ubywa ci płynu?? jak kopci na niebiesko to płyn dostaje sie do cylindrów!Bąku pisze:jakies nowe teorie słysze kopcenie na niebiesko swiadczy o spalanieu oleju, kopcenie na biało o spalaniu płynu chłodniczego a kopcenie na czarno to zbyt bogata miesznka w paliwosilnik ktory bierze olej kopci na bialo a nie na niebiesko.
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
witam niebieski czujnik chyba kiedys juz wymienialem nie pamietam dokladnie a oleju bierze gdzies kolo 0.5l na 10tys.km to wiec niewiem czy duzo czy dobrze pali.mam auto na gazie bo nie napisalem wczesniej.i powiem wam jak teraz sprawdzalem na zimnym i na cieplym to nie kopcil wiec niewiem o co chodzi ale tak jak pisze jak przejechalem kolo 120km przy slonecznym dniu i na koniec przygazowalem to zakopcil.jak otworzylem korek od oleju i przygazowalem nie pryskal olejem wogole.
[ Dodano: 01 Paź 2007 17:56 ]
uszczelke tez mialem wymieniona bo ubywalo mi plynu a teraz nic nie ubywa chyba ze ucieknie troche z chlodnicy bo jest maly wyciek ale to czasem wycieka.wiec pali mi olej tak???
[ Dodano: 01 Paź 2007 17:56 ]
uszczelke tez mialem wymieniona bo ubywalo mi plynu a teraz nic nie ubywa chyba ze ucieknie troche z chlodnicy bo jest maly wyciek ale to czasem wycieka.wiec pali mi olej tak???
zoso8894, hehe cos w tym jest...bo ja dzis tez chcialem wymieniac uszczelniacze na zaworach..
majekMK2,
jesli nie masz bialego osadu na korku od oleju i bagnecie to plynu chlodniczego Ci nie lyka, zreszta sprawdz czy nie buzuje Ci w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego przy odpalonym silniku..jesli nie to git..i osraj sprawe
majekMK2,
jesli nie masz bialego osadu na korku od oleju i bagnecie to plynu chlodniczego Ci nie lyka, zreszta sprawdz czy nie buzuje Ci w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego przy odpalonym silniku..jesli nie to git..i osraj sprawe
skoro jest tak jak piszesz to sie nie masz czym przejmowac, ale pojezdzij troche i sprawdz poziom oleju bo mogles zajechac silnik ostra jazda, choc z drugiej strony vw to raczej po ostrej jezdzie lubia lyknac troche oleju, przynajmniej moj RPek tak juz ma
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 20:41 przez eidos, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości