Wzrost temperatury na postoju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn maja 30, 2005 14:48
Lokalizacja: Kielce

Wzrost temperatury na postoju

Post autor: zych » pn paź 01, 2007 09:12

Ostatnio wymieniłem termostat i podczas jazdy pokazuje mi temperaturę 90 st. , natomiast w korkach rośnie ona do 100 st, po czy zostaje zbijana do 90 st. Czy tak może być? Jaka jest tem. wrzenia płynu chłodniczego? Wymieniłem też czujnik załączania wentylatora, ale jest tak samo. Załącza się przy temp. około 97 st (wg. książki powinien w przedziale 92-97 st). Czy taki wzrost temperatury może mieć wpływ na uszczelkę pod głowicą? Przy starym termostacie miałem prawie cały czas 90 st., może w korkach nieznacznie rosło, ale zaraz była zbijana do 90.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn paź 01, 2007 09:23

WSZYTKO OK :bigok: w jak najlepszym porządku
książka ksiązka ale zawsze są jakies nie znaczne przekłamania wartosci czujników
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 09:23 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » pn paź 01, 2007 10:01

Sprubuj zamienić gdzieś korek do chłodnicy. Jak jest nieszczelny, to potrafią z temp. dziać się cuda. Pozdrawiam. :bajer:


michal0604

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn paź 01, 2007 14:58

zych pisze:Ostatnio wymieniłem termostat i podczas jazdy pokazuje mi temperaturę 90 st. , natomiast w korkach rośnie ona do 100 st, po czy zostaje zbijana do 90 st. Czy tak może być? Jaka jest tem. wrzenia płynu chłodniczego? Wymieniłem też czujnik załączania wentylatora, ale jest tak samo. Załącza się przy temp. około 97 st (wg. książki powinien w przedziale 92-97 st). Czy taki wzrost temperatury może mieć wpływ na uszczelkę pod głowicą? Przy starym termostacie miałem prawie cały czas 90 st., może w korkach nieznacznie rosło, ale zaraz była zbijana do 90.
Nic nie kombinuj. Tak ma być. W czasie jazdy płyn w chłodnicy jest dość mocno chłodzony, natomiast w korku )stoisz) już nie i dlatego temp. rośnie aż do włączenia wiatraka, po tym spada.



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » pn paź 01, 2007 21:24

Mam identyczna sytuacje i tez mialem o to pytac na forum, bo troszke mnie dziwila ta temp. Ale skoro mowiecie ze jest ok ... :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 267 gości