pomoc przy nastawniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
no i troche ja skorzystalem z waszej wiedzy i przy skladaniu zwróce na to uwage. Własnie a jak jest z obrotami one same sie jakos ustawiaja czy trzeba je w jakis sposób doregolowac? I pytanie do kolegi GOLFIRa jaki masz program VAG-COM czy odpowiednik VAG 2.5 pl czy może jakis inny. Ja kupiłem ze strony www.obd2.pl kabelek z programem VAG 2.5pl i mysle ze powinien wystarczyc.
[ Dodano: 25 Wrz 2007 20:40 ]
słyszałem ze ilosc wtryskiwanego paliwa na VAG-COM jest inna od wartosci podawanej na polskim VAGu. Wiecie cos na ten temat? blok 1. wartosc 2 to 33(dotychczasowa wartosc) I jak mam to rozumiec?
Pomóżcie
[ Dodano: 25 Wrz 2007 20:40 ]
słyszałem ze ilosc wtryskiwanego paliwa na VAG-COM jest inna od wartosci podawanej na polskim VAGu. Wiecie cos na ten temat? blok 1. wartosc 2 to 33(dotychczasowa wartosc) I jak mam to rozumiec?
Pomóżcie

vag 2.5 smiało wystarczy mimo ze to wersja demo ni czyta wartosci w bloku 000 bez keygreena ale to nie potrzebne no chyba ze chciałbys ustawic kat wtrysku takze jak co to poszukaj klucza i moze bedzie banglał
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:01 ]
a i jak wszystko złozysz dobrze to obroty powinny byc dobre jak odpali czego ci zycze bo to najgorszy moment całej operacji jak walisz w starter i czekasz co bedzie?? ale z opisem Adamm-a i przy odrobinie sprytu i bystrosci powinno sie udac napisz jak przebiegła operacja jak skonczysz
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:03 ]
a swoja droga co ma wersja vag-a do ilosci etryskiwanego paliwa?? jedna moze miec ewent skrót hub,skok,lub mg i chyba tylko tym sie rożnia jednostka przeliczenia ale na 100% nie wiem niech sie wypowiedza fachowcu z tej dziedziny
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:08 ]
a i tak na marginesie ten bład 550 to własnie zwiazany z katem wtrysku takze vag bedzie potrzebny z keygreenem jak co to wał na mail a to ci wysle chociaz tyle co ci pomoge
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:01 ]
a i jak wszystko złozysz dobrze to obroty powinny byc dobre jak odpali czego ci zycze bo to najgorszy moment całej operacji jak walisz w starter i czekasz co bedzie?? ale z opisem Adamm-a i przy odrobinie sprytu i bystrosci powinno sie udac napisz jak przebiegła operacja jak skonczysz

[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:03 ]
a swoja droga co ma wersja vag-a do ilosci etryskiwanego paliwa?? jedna moze miec ewent skrót hub,skok,lub mg i chyba tylko tym sie rożnia jednostka przeliczenia ale na 100% nie wiem niech sie wypowiedza fachowcu z tej dziedziny
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 21:08 ]
a i tak na marginesie ten bład 550 to własnie zwiazany z katem wtrysku takze vag bedzie potrzebny z keygreenem jak co to wał na mail a to ci wysle chociaz tyle co ci pomoge
juz po czyszczeniu
dzisiaj dokonałem cudu wyczysciłem swój nastawnik
i to jes nie to auto. Syfu bylo tam co
nie miara po 13 latach sie tego nazbierało. Nastawnik robiłem jak Adamm radził to jest jednak mistrz nastawników.


nie miara po 13 latach sie tego nazbierało. Nastawnik robiłem jak Adamm radził to jest jednak mistrz nastawników.


no własnie u mnie jest problem tego typu ze oszukuje mi licznik i obrotomierz czy impulsator o ile jest uszkodzony ma jkis wpływ na ECU??? bo podobno ida impulsy do ECU z impulsatora???? musze sprawdzic z odpieta wtyka tez ale jak nie szrpnie to napewno nie nastawnik bo rozbierałem 2 razy i jest napewno dobrze złożony nic nie obciera oska chodzi leciutko kable wporzadku nie wiem co to moze byc????
golfir, spróbuj jeszcze tak , jak niedawno doradził mi voss, czyli w trakcie szarpania dotknij lekko pedału sprzęgła ...... jeżeli przestanie szarpać to po prostu odłącz wtyczkę od czujnika pedału sprzęgła
[ Dodano: Pon Paź 01, 2007 21:34 ]
[ Dodano: Pon Paź 01, 2007 21:34 ]
niestety nie .... poszukaj w intercarsienie wiesz jaki koszt nowego w sklepie??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 66 gości