[MK III] 1,9 TD. Czy to moze byc galka?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

[MK III] 1,9 TD. Czy to moze byc galka?

Post autor: Thor » śr cze 15, 2005 15:47

Witam

Objawy sa nastepujace

1) Przy wolnej jezdzie (1-2bieg) oraz ruszaniu i jednoczesnym mocnym przekreceniem kierownicy slychac pojedyncze chrupniecie (stukniecia)... zaazwyczaj jedno przy skrecie i jedno przy odbiciu. Przy wiekszych predkosciach raczej nie zanotowalem podobnych dzwiekow. Podczas jazdy "na wprost" nie wystepuje.

2) Podczas szybszej jazdy i przy wchodzeniu w ostrzejszy zakret w prawo, gdy samochod zaczyna sie juz klasc nagle czuc krotka gwaltowna utrate sterownosci i wrazenie "uciekania" kola. Nie mozna np. zjechac slimakiem z autostrady z predkoscia wieksza niz 50-60km/h

Pytania

1) Czy Wasze typy to galka, przegub, cos innego?
2) Jesli galka to ile ew. moze kosztowac naprawa u sprawdzonego mechanika?

Pozdrawiam
Thorand

P.S.
Wieczorem wybieram sie na ogledziny do znajomego warsztatu i jestem juz umowiony na naprawe w razie czego.



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » śr cze 15, 2005 17:14

Jezeli stuka przy mocnym skrecie to ja bym obstawial przegub.



Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Post autor: Thor » czw cze 16, 2005 08:28

Sprawa rozwiazana.

Ani przegub ani galka. Przyczyna byly odkrecajace sie sruby mocowania kola do wahacza. Sa tam 3 sruby i wszystkie byly niezle poluzowane. Na jedno szczescie gniazda sie nie wyrobily a kolo mi nie odpadlo w trakcie jazdy.

Koszt = 0 zl. Zloty mechanik !

Pozdrawiam
T.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości