pomocy z modyfikacją mk1,dajmy mu kopa!!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

pomocy z modyfikacją mk1,dajmy mu kopa!!!!

Post autor: bert_01 » pn cze 13, 2005 00:59

Mam golfa mk1 w całkiem dobrym stanie jesli chodzi o bude.motor od mk2 1,3 litra chciałbym z tym cos zrobic, bo narazie moja fura jeżdzi jak wózek na zakupy:) Poradźcie mi co mam z tym klamotem pod maską zrobić lub czym to zastąpic. Mysłałem o motorze od mk2 1,8 16V, ale boje sie ze buda mi sie rozpadnie,no wiecie za duzo gazu,laczki pojadą...a ja zostane z fotelem na asfalcie:(Mam nadzieje, że ktoś mi podpowie czy i jak go trzeba wzmocnić jesli chodzi o bude i silnik.Czensciowo juz go zmodyfikowałem,typu rozpurki od mk1 gti i heble od mk2 gti,kombinacje z zawieszeniem itp.


bertt

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn cze 13, 2005 15:48

Buda ci się nie rozsypie ale nie zaszkodzi poprawić kilka łączeń pod maską i obspawać kible przy amorach.



bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » wt cze 14, 2005 23:11

Kible to trzeba obspawać i należy tez sprawdzić stan mocowania tylnej belki bo może sie zdarzyć że jest skorodowane.



bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » śr cze 15, 2005 00:54

nie to juz oblukałem i podłurznice sa fabryka,naciełem sie na kilku wczesniejszych golfach a miałem ich 3 nawet pełne gti mk1 i wiem co w trawce piszczy jesli chodzi o bude.tylko to moje 1,3 to jakaś kosiarka od trawy.sam nie wiem czy je podciągnąć czy przespawać uchwyt i władować 1,8 16V od mk2.a wy co uwarzacie,piszcie.jak kto potrzebuje co od mk1 z klamotów walić jak w dym nazbierałem tego od chlery:)


bertt

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » śr cze 15, 2005 01:24

mk1 i 16v to fajna sprawa 16v slicznie gada i w mk1 fajnie sie zbiera ale pali tez slicznie wiec zakladaj odrazu digifant`a i udezaj do GTO po czipsa uwolnij wydech wsadz ostre waly kolektor 4-2-1 i mk1 jak mazenie :serduszka:



bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » śr cze 15, 2005 12:16

no tak ale koszty tez pewnie nie kiepskie.nie orientujecie sie ile taki motorek kosztuje. Z wsadzenie klamota nie mam problemu bo mam warsztat przy domowy:)) tylko koszta:(!!!!


bertt

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » śr cze 15, 2005 13:05

Fajna 16v znajdziesz do 2tys zl :bigok:



bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » śr cze 15, 2005 15:02

no ok a jak wygląda sprawa skrzynki biegów piast przegubów,pewnie zawiasy tez trza wymienić.cos czuje ze mnie to zaboli finansowo:))


bertt

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » śr cze 15, 2005 19:42

bert_01 pisze:no ok a jak wygląda sprawa skrzynki biegów piast przegubów,pewnie zawiasy tez trza wymienić.cos czuje ze mnie to zaboli finansowo:))
szukaj od razu kompletu silnik+skrzynia+półośki napewno zaoszczędzi ci to troche wydatków i nerwów


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Goly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn maja 16, 2005 08:48
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Goly » śr cze 15, 2005 20:16

A co klasyczne 1,8 GTi to zle , wydaje mi sie ze to i tak niezle , no chyba ze chcesz sie tak wkrecac ze bedziesz zwijac asfalt to polecam G60 , fantastyczna sprawa ...


...::: Mk 1 :::...
...::: G-Style :::...
...::: Old school :::...

Mateusz_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Mateusz_vw » śr cze 15, 2005 20:21




bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » śr cze 15, 2005 23:46

lubie sie wkrencać a po drugie jak coś robic to porządnie:))kurde pewnie do tej 16V pewnie jeszcze komputerek trza kupić.ojjj zaboli:)))))ale bendzie latać lepiej niż F16 hahaha


bertt

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw cze 16, 2005 09:57

No Struś zapodał pod maske 1,8 20V turbo więc stary motor idzie do opchnięcia.



bert_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 03, 2005 02:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bert_01 » czw cze 16, 2005 16:09

ha idzie do obchnięcia tak jak moje zasoby idą w kierunku upadku:))dzięki za pomoc jak zadziałam finnansowo to ja też zapodam coś nowego pod mache. a moze poradzićie co zrobić z tym moim 1,3 zeby był bardziej dorosły....


bertt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości