wymiana rozrzadu - głosniejsza praca silnika?!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lukasz585
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 16:20
Lokalizacja: Poznań

wymiana rozrzadu - głosniejsza praca silnika?!

Post autor: Lukasz585 » pt wrz 28, 2007 13:23

Nie dawno bo jakies 3 dni temu wymieniałem rozrzad cały, i po wymianie autko pracuje ale mam wrazenie ze o wiele głosniej praca silkika sie zgłosniła do głośniejszych dzwiekow czy to mozliwe a moze mnie sie tylko tak wydaje?!

Jesli ktos cos wie na ten temat niech pisze bo mam złe wrazenie...
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 09:32 przez Lukasz585, łącznie zmieniany 1 raz.



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » pt wrz 28, 2007 13:39

Lukasz585,

a ustawienie pompy ( kata wtrysku ) sprawdziles ?
bo to zazwyczaj powod twardej / glosniej pracy silnika


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt wrz 28, 2007 13:46

ja jak zmieniałem rozrząd to od razu wymieniłem filtr paliwa , po złozeniu wszystkiego auto nie chciało odpalić . Myślałem że to wina tego filtra i z godzinke odpowietrzałem układ a okazało sie ze przestawiłem pasek na kole od pompki o dosłownie pół zabka. Teraz wiem jak wazne jest ustawienie kata :grin:
sorki że sie wtraciłem.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Lukasz585
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 16:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lukasz585 » pt wrz 28, 2007 13:52

tego nie sprwdzałem bo dokładnie sie w tych sprawach nie orientuje ale słuch mam jeszcze w miare sprwany :grin:

[ Dodano: Pią Wrz 28, 2007 13:54 ]
a jaki powinien byc odpowiedni kąt wtrysku??



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » pt wrz 28, 2007 15:40

twardy,

to jest forum tu nikt sie niewtraca tu sie rozmawia a ty masz cos do powiedzienia i to z wlasniego doswiadczenie.
Mysle ze jak najbardziej na miejscu.
A 1/2 zabka to juz wcale nie malo
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 15:40 przez voss, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdr.
voss

passatb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 02, 2007 16:05
Lokalizacja: chełm

Post autor: passatb3 » wt paź 02, 2007 16:12

witam wszystkich, mam pytanie wymnienialem pompe wodna ale rozrzad sie przestawil, rozrzad ustawiony juz ale nie chodzi tak jak trzeba, moze wie ktos jak ustawic dobrze pompe paliwowa w dieslu 1,6td, i ostatnia rolka ta z zaworami jak musi byc ustawiona bo nie ma zadnego znaku jak ja ustawic, pompa paliwowa sioe przestawila bo zeby dojsc do pompy wodnej trzeba bylo ja odkrecic. jak mozecie pomozcie czekam



MiSZi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:54
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: MiSZi1 » ndz paź 07, 2007 18:49

witam u mnie ojciec wymieniał kiedyś rozrząd w felci 1.9 z silnikiem VW i przestawił przez pomyłke wałek rozrządu o 1 ząbek. silnik też chodził głośniej. Okazało sie że to talerzyki zaworów uderzały o tłoki :/


Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA

za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P

Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 125 gości