Nie pokazuje prędkości na liczniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Novik, sprawdz czy GALA (regulcja glosnosci zaleznie od predkosci auta) nie robi Ci gdzies zwarcia do masy. Przewod bialo-niebieski z wiazki el. radia. W kostce ISO jest to nr 1. Pisales ze upchnales kable wiec moze cos takiego sie dzieje
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Trudno to wytłumaczyć, gdzie ten impulsator. Hmm powiem Ci tak, że nie sprawdzisz czy jest dobry, bo jak w nim elektronika padła to i tak tego nie zobaczysz... Najlepiej pożycz od kogoś impulsator i zamieńcie się na chwilkę. Jak zadziała Ci prędkościomierz to będziesz wiedział, że impulsator Ci padł. Za nowy impulsator (oryginał z VW) zapłacisz od 90 - 150 złoty.
Wieczorem dam fotki jak wygląda impulsator i gdzie on się dokładnie znajduje.
Wieczorem dam fotki jak wygląda impulsator i gdzie on się dokładnie znajduje.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Jak to nie zobaczysz ?? Jaka elektronika w ogole? To jest proste jak budowac cepa, tak jak bys powiedzial ze elektronika w oporniku nawalila .... bez jaj.TOMMy_VW pisze:Trudno to wytłumaczyć, gdzie ten impulsator. Hmm powiem Ci tak, że nie sprawdzisz czy jest dobry, bo jak w nim elektronika padła to i tak tego nie zobaczysz...
Impulsator ma 3 przewody, na pierwszym jest +, na drugim sygnal ktory idzie do zegarow (zmienia sie na nim stan co 1/4 obrotu kola z + na 0 albo z + na - juz dokladnie nie pamietam). Na trzecim przewodzie masz mase.
Sprawdzasz czy masz plusa i mase na dwoch skrajnych przewodach. Jak nie masz to szukasz gdzie zniknelo, jak masz to wpinasz sie miernikiem w srodkowy przewod impulsatora i przepychasz samochod przod - tyl. Sprawdzasz wtedy czy na mierniku zmieniaja sie stany napiecia. Jak sie zmieniaja to jest ok, jak nie to do wymiany.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
bugalon, tak to mieszasz w głowie chłopakowi. Wiesz człowiekowi, który się na tym nie zna to to co napisałeś nic nie mówi...
Dla wprawnego w bojach to nie problem, ale prościej podmieć impulsatory z kolegą niż się bawić w takie jakieś przepychanie auta...bugalon pisze:ak to nie zobaczysz ??
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Zadal pytanie jak sprawdzic impulsator i dostal konkretna odpowiedz. Nie wiem w czym widzisz problem. Na pewno nie namieszalem mu w glowie. Jesli chlopak jest bystry i potrafi czytac ze zrozumieniem (a zakladam ze tak jest) to sobie spokonie poradzi.TOMMy_VW pisze:bugalon, tak to mieszasz w głowie chłopakowi. Wiesz człowiekowi, który się na tym nie zna to to co napisałeś nic nie mówi...
Tak i przy okazji polamac kable przy wtyczkach w jednym i drugim aucie. Tam sa bardzo wysokie temperatury a w kilkunastoletnim golfie instalacja sie robi jak drewno (sam polamalem przewody w dwoch autach, obchodzac sie z nimi bardzo delikatnie). Poza tym nie wiem czemu zakladasz ze od razu sie znajdzie drugi kolega ktory chetnie rozbierze swoje auto zeby pomoc.TOMMy_VW pisze:
Dla wprawnego w bojach to nie problem, ale prościej podmieć impulsatory z kolegą niż się bawić w takie jakieś przepychanie auta...
Przepychac auta wcale kolega nie musi. Wystarczy ze wezmie sobie miernik do auta i sie z nim przejedzie, tylko kable do miernika musi pociagnac z komory silnika od impulsatora.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Chłopak zrobi co będzie uważał.
A czemu kolega nie może pomóc?? Co to za problem, przecież nie musi wykręcać połowy auta, żeby pomóc i wyciągnąć swój impulsator.
Chyba koledzy są po to, żeby pomagać...
Chłopak zrobi co chce, a ja mu życzę, żeby się udało i tyle
Kończę tę gatke szmatke, bo schodzi z tematu.
To chyba masz jakieś stare trupy, bo jak ja wymieniałem impulsator to jakoś nic się nie połamało...bugalon pisze:Tak i przy okazji połamać kable przy wtyczkach w jednym i drugim aucie.
bugalon pisze:znajdzie drugi kolega ktory chetnie rozbierze swoje auto zeby pomoc.
A czemu kolega nie może pomóc?? Co to za problem, przecież nie musi wykręcać połowy auta, żeby pomóc i wyciągnąć swój impulsator.
Chyba koledzy są po to, żeby pomagać...
Chłopak zrobi co chce, a ja mu życzę, żeby się udało i tyle
Kończę tę gatke szmatke, bo schodzi z tematu.
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 09:52 przez TOMMy_VW, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 111 gości