Nieodbijajaca kierownica i sciaganie.Pomozecie?....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nieodbijajaca kierownica i sciaganie.Pomozecie?....
Witam
Ostatnio zaobserwowalem w swoim bolidzie nastepujacy problem. Otoz aby jechac na wprost musze miec lekko skrecona kierownice w prawo bo inaczej bryczka ciagnie mi troche w przeciwna strone tj w lewo. Gdy skrecam w lewo nawet przy niewielkiej predkosci to z opony (prawy przod) slychac pisk (nie jakiis przerazliwy ale po prostu go slychac) poza tym gdy maksymalnie skrece kierownice w lewo to nie zawsze potem mi "odbija".
Moje pytanie co moze byc tego przyczyna? Czy wystarczy zrobic geometrie kol i ewentualnie wywazyc opony (kupilem bryke w marcu a kiedy byly wymieniane opony i przez kogo to nie wiem). Bierznik jest jeszcze w miare dobry i na oponach(Vredestein) nie ma niczego nadzwyczajnego. Bardzo bym prisl o pomoc w tej sprawie. Z gory thx
Ostatnio zaobserwowalem w swoim bolidzie nastepujacy problem. Otoz aby jechac na wprost musze miec lekko skrecona kierownice w prawo bo inaczej bryczka ciagnie mi troche w przeciwna strone tj w lewo. Gdy skrecam w lewo nawet przy niewielkiej predkosci to z opony (prawy przod) slychac pisk (nie jakiis przerazliwy ale po prostu go slychac) poza tym gdy maksymalnie skrece kierownice w lewo to nie zawsze potem mi "odbija".
Moje pytanie co moze byc tego przyczyna? Czy wystarczy zrobic geometrie kol i ewentualnie wywazyc opony (kupilem bryke w marcu a kiedy byly wymieniane opony i przez kogo to nie wiem). Bierznik jest jeszcze w miare dobry i na oponach(Vredestein) nie ma niczego nadzwyczajnego. Bardzo bym prisl o pomoc w tej sprawie. Z gory thx
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
tak jak kobra mówi, zanim ustawisz geometrie to posprawdzaj albo niech ci ktoś na trzepaczkach posprawdza co w zawieszeniu piszczy, poco na marne kase wydawać.
tak dodam od siebie ze miałem kiedyś podobnie, ale niekoniecznie to samo, bo w zasadzie nie odbijało i sciagało w prawo, miałem zle wyregulowany luz na kierownicy, tzn skręcili mi tam za mocno i przez to z wiekszym oporem kierownica sie obracała i sciagało.
tak dodam od siebie ze miałem kiedyś podobnie, ale niekoniecznie to samo, bo w zasadzie nie odbijało i sciagało w prawo, miałem zle wyregulowany luz na kierownicy, tzn skręcili mi tam za mocno i przez to z wiekszym oporem kierownica sie obracała i sciagało.
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości