1.4 16v Olej, dym i utrata cierpliwości....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

peter08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 23:14
Lokalizacja: Dublin

Post autor: peter08 » śr wrz 26, 2007 23:29

ModyVW pisze:ja bym sie upieral przy pierscieniach sprawdz jeszcze juto z tym bagnetem...ale jak znow wymienisz olej to jeszcze bardziej wyczyscisz ten silnik do dopiero Ci go ch.. strzeli mozliwe ze byl wlany jakis preparat uszczelniajacy i przy wymianie przestal dzialac
Sprawdzałem dziś i nic,zupełnie nic.
Mechanik numer 3 robił mi badanie cisnienia i auto było ciepłe,napewno miało dużo wiecej niz 30.
Sam nie wiem,najbardziej wirygodny dla mnie był mechanik numer 3.
Więc myśle może zrobic tak,wymienic tą odme u niego i zmienic olej
Tylko jaki?
Mobil 1 10W40 czy mineralny??



MiKev
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 19:05
Lokalizacja: Coventry

Post autor: MiKev » czw wrz 27, 2007 06:37

peter08 pisze:
ModyVW pisze:ja bym sie upieral przy pierscieniach sprawdz jeszcze juto z tym bagnetem...ale jak znow wymienisz olej to jeszcze bardziej wyczyscisz ten silnik do dopiero Ci go ch.. strzeli mozliwe ze byl wlany jakis preparat uszczelniajacy i przy wymianie przestal dzialac
Sprawdzałem dziś i nic,zupełnie nic.
Mechanik numer 3 robił mi badanie cisnienia i auto było ciepłe,napewno miało dużo wiecej niz 30.
Sam nie wiem,najbardziej wirygodny dla mnie był mechanik numer 3.
Więc myśle może zrobic tak,wymienic tą odme u niego i zmienic olej
Tylko jaki?
Mobil 1 10W40 czy mineralny??
10W40 lej polsyntetyk, nie lej mineralnego.
Wymien najpierw olej a pierscienie to sie robi na koncu. Przyczyn spalania oleju moze byc wiele. Jezeli auto nie bylo przegzane to pierscienie powinny pojezdzic w tym silniku duzo duzo wiecej niz masz najechane, a przy takim cisnieniu jak masz to smiem twierdzic ze wszystko jest ok.



greg

Post autor: greg » czw wrz 27, 2007 12:13

peter08 pisze:auto było ciepłe,napewno miało dużo wiecej niz 3
w 1,4 16V - ciśnienei 30 - takie rzeczy to tylko w Erze - chyba ze masz diesla



valerio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:35
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: valerio » czw wrz 27, 2007 12:17

greg pisze:
peter08 pisze:auto było ciepłe,napewno miało dużo wiecej niz 3
w 1,4 16V - ciśnienei 30 - takie rzeczy to tylko w Erze - chyba ze masz diesla
stary, tu chodzi o 30-stopni Celsjusza :bajer:


valerio

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » czw wrz 27, 2007 12:24

Panowie u mnie jak mierzyli ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach to też im wychodziły wartości rzędu 25-26 na jednym cylindrze było 13. wydaje mi się, że warsztaty mają urządzenia w różnych skalach (Pascale, atmosfery itp).
nie ma się co czepiać.



ModyVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 23:20
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: ModyVW » czw wrz 27, 2007 22:36

Siema,hmm,to teraz troche zglupialem wydaje mi sie ze wymiana oleju Ci nic nie da bo znow umyjesz ten silnik nowym olejem i moze byc jeszcze gorzej...sprobuj z ta odma moze jednak mial racje ten mechanik


Mody

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw wrz 27, 2007 23:00

skale są takie same więc nie ma sie co czepiać


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 163 gości